Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020

Όλες και όλοι την Πέμπτη 25/6 στις 19.30 στο Σύνταγμα! Καμία απόλυση! Καμία κατάργηση μαθήματος!


Απόφαση συνέλευσης αγώνα από την κινητοποίηση στο ΥΠΑΙΘ 23/6





Απόφαση συνέλευσης αγώνα από την κινητοποίηση στο ΥΠΑΙΘ 23/6

Την Τρίτη 23/6 πραγματοποιήθηκε μαζική συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το ΥΠΑΙΘ. Αμέσως μετά έγινε σε υπαίθριο χώρο δίπλα από το υπουργείο συνέλευση αγώνα με την συμμετοχή του κόσμου της κινητοποίησης.

Η μαζική συμμετοχή εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων και όλων των ειδικοτήτων, με ομπρέλες και συνθήματα, σπρέι, πανό, την φωνή τους, την οργή τους, την αλληλεγγύη τους στις συναδέλφισσες και συναδέλφους που απολύονται, δείχνοντας έτσι την εναντίωση τους στις αλλαγές των ωρολογίων προγραμμάτων είναι ελπιδοφόρο μήνυμα ενός αγώνα που μπορεί να νικήσει.

Η κυβέρνηση της Ν.Δ. υλοποιώντας τον αντιεκπαιδευτικό ν. 4692/2020  που πρόσφατα ψήφισε, ανακοίνωσε νέα ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίων και Λυκείων για τη νέα σχολική χρονιά (αλλαγές στα Ωρολόγια Προγράμματα Ημερησίου και Εσπερινού Γυμνασίου 2020-2021 - ΦΕΚ Ιούνιος 2020).

Τα ωρολόγια προγράμματα που ανακοινώθηκαν, εξαφανίζουν μαθήματα και ολόκληρους επιστημονικούς κλάδους. Αποτελούν ευθεία βολή στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, καθώς τινάζουν στον αέρα οργανικές θέσεις,  αφήνοντας πλήθος συναδέλφων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με ελλειμματικό ή ακόμη και μηδενικό διδακτικό ωράριο με τις/τους αναπληρωτ(ρι)ες ναι βρίσκονται σε μόνιμη απόλυση πλέον. Πλήττουν ακόμη περισσότερο τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.

Συγκεκριμένα τα νέα ωρολόγια προγράμματα προβλέπουν την κατάργηση  μαθημάτων Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, καθώς καταργούνται τα μαθήματα  «Σύγχρονος Κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία» από τη  Β΄ Λυκείου και το Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών ( Ομάδα προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών ), ενώ στη A΄ Λυκείου το μάθημα ΄΄Πολίτης και Δημοκρατία΄΄ από 3 ώρες γίνεται 2. Στη Γ΄ Λυκείου το μάθημα της Κοινωνιολογίας αντικαθιστά η διδασκαλία των Λατινικών από το 2021-22.

Τα νέα ωρολόγια προγράμματα προβλέπουν επίσης την πλήρη κατάργηση των μαθημάτων Καλλιτεχνικής Παιδείας από το Λύκειο, ενώ ως μονόωρα μαθήματα παραμένουν μόνο στο Γυμνάσιο τα εικαστικά και η μουσική. Για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου, καταργείται η διδασκαλία του Ελεύθερου και Γραμμικού Σχεδίου, με μοναδική πηγή διδασκαλίας να μένει, πλέον, το φροντιστήριο.
Στο Γυμνάσιο, μειώνονται οι ώρες διδασκαλίας της Οικιακής Οικονομίας από δύο ώρες σε μία, ενώ από το ωρολόγιο πρόγραμμα της Α΄ Λυκείου «εξαφανίζονται» οι Ερευνητικές Δημιουργικές Δραστηριότητες.

Οι  εκπαιδευτικοί Καλλιτεχνικών ειδικοτήτων (Εικαστικών, Μουσικής, Θεατρολογίας), οι εκπαιδευτικοί ΠΕ81 (Αρχιτέκτονες, Τοπογράφοι, Πολιτικοί Μηχανικοί, Μηχανικοί από τα ΤΕΙ) και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ88.01 (Γεωπόνοι ), εξοστρακίζονται πλήρως από τα ΓΕΛ, ενώ μεγάλες συνέπειες υφίστανται και οι Οικονομολόγοι και Οικιακής Οικονομίας (ΠΕ80) σε ΓΕΛ και Γυμνάσιο.

Ειδικά όμως οι εκπαιδευτικοί Κοινωνικών Επιστημών ΠΕ78, από το σχολικό έτος 2021-22 κατά το οποίο θα καταργηθεί και η Κοινωνιολογία της Γ’  Λυκείου, ουσιαστικά εκδιώκονται συνολικά από το δημόσιο σχολείο, καθώς δεν θα μπορούν να καταλαμβάνουν οργανικές θέσεις σε καμία βαθμίδα εκπαίδευσης ή τύπο σχολείου.

Ταυτόχρονα μειώνεται το ωράριο και άλλων κλάδων, όπως οι Φυσικοί, γεγονός που θα έχει αλυσιδωτά αποτελέσματα απολύσεων εκπαιδευτικών από όλες τις βαθμίδες, σαν ντόμινο!

Στην συνέλευση αγώνα που πραγματοποιήθηκε με την συμμετοχή του κόσμου της κινητοποίησης, έγινε ξεκάθαρο ότι οι κλάδοι είναι και θα παραμείνουν ενωμένοι απέναντι στην επίθεση που δέχονται. Ο αγώνας ενάντια στα νέα ωρολόγια προγράμματα και το νεοφιλελεύθερο, νεοσυντηρητικό σχολείο της ακρο-κεραμέως, δεν πρόκειται να μας βρει διασπασμένους. Σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα θα αγωνιστεί για το δικαίωμα όλων των συναδέλφων στη δουλειά και για ένα σχολείο με όλα τα αντικείμενα που θα είναι δημόσιο, δωρεάν και θα προσφέρει στα παιδιά ολόπλευρη εκπαίδευση, στη διαδρομή τους προς τον ολοκληρωμένο, σκεπτόμενο και χειραφετημένο άνθρωπο.
Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι την μέρα της κινητοποίησης χιλιάδες εκπαιδευτικοί δεν συμμετείχαν στις βαθμολογήσεις, κάνοντας αποχή σε ένδειξη διαμαρτυρίας. Από τις τοποθετήσεις των συμμετεχόντων/ουσών αναδείχθηκε η αγωνιστική αναγκαιότητα για αποχή ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ από τα βαθμολογικά ως μέσο πίεσης, με αποφάσεις των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ μέχρι και την Δευτέρα 29/6, οπότε και θα πραγματοποιηθεί η επόμενη κινητοποίηση, καθώς και η επόμενη συνέλευση αγώνα. Εκφράστηκε η αναγκαιότητα της κλιμάκωσης του αγώνα σε περίπτωση που δεν εισακουστούν τα αιτήματα των εκπαιδευτικών για απόσυρση των νέων ωρολογίων προγραμμάτων.

Το εκπαιδευτικό κίνημα δεν αποδέχεται τα νέα ΩΠ που  στόχο έχουν την εφαρμογή του αγοραίου εξετασιοκεντρικού σχολείου -με λιγότερους μαθητές και εκπαιδευτικούς, λιγότερη γνώση και κυριαρχία των δεξιοτήτων,  όπως καθορίζονται από τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ και της Ε.Ε - τον οποίο υπηρέτησαν με ευλάβεια όλοι οι Υπουργοί Παιδείας. Ό,τι δεν δημιουργεί και δεν κινείται στην σφαίρα των δεξιοτήτων, soft skills, ό,τι δεν εξετάζεται θεωρείται περιττό και δεν αξίζει να υπάρχει ως αντικείμενο διδασκαλίας στο δημόσιο σχολείο.   

ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ.

Δεν υποχωρούμε δε συναινούμε. Συνεχίζουμε, κλιμακώνουμε μέχρι να αποσυρθούν

Ως επόμενα βήματα αποφασίστηκαν:

ü    Τις επόμενες μέρες όλες οι ΕΛΜΕ να κάνουν συνελεύσεις, στις οποίες συμμετέχουμε βάζοντας τα παραπάνω ζητήματα.
ü    Να γίνουν επιτροπές αγώνα σε κάθε ΕΛΜΕ

ü    Τετάρτη 24/6 στις 13:00 παράσταση διαμαρτυρίας στο ΙΕΠ (Αν. Τσόχα 36 – Μετρό Αλεξάνδρας)


ü    Πέμπτη 25/6 στις 19:30 συγκέντρωση – συλλαλητήριο στη Βουλή με σκοπό παραμείνουμε στο Σύνταγμα.

ü    Δευτέρα 29/6 πανελλαδική κινητοποίηση  και συνέλευση αγώνα αμέσως μετά για να αποφασιστούν τα επόμενα βήματα. Ο τόπος και η ώρα θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες.

Καλούμε όλες τις ΕΛΜΕ και τους ΣΕΠΕ, όλες και όλους να στηρίξουν τις κινητοποιήσεις των επόμενων ημερών.


Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

Νέοι πίνακες αδιοριστίας, αξιολόγησης και ανταγωνισμού - Νούμερα σε λίστες απολύσεων




Για πολλοστή φορά οι αναπληρωτ(ρι)ες βλέπουν το όνομά τους σε νέους πίνακες που παίζουν με τις ζωές, το προσωπικό και επαγγελματικό τους μέλλον. Τα χρόνια περιπλάνησης από σχολείο σε σχολείο και από μέρος σε μέρος, καθώς και οι εκρηκτικές ανάγκες για κάλυψη θέσεων στα δημόσια σχολεία, φαίνεται να μην αρκούν για την ικανοποίηση του πάγιου αιτήματός μας για μόνιμους μαζικούς διορισμούς. Δεν γελιόμαστε! Δεν είναι ο στόχος τους να διορίσουν. Ο σχεδιασμός της Κυβέρνησης για μόνο 4.500 μονιμοποιήσεις στην ειδική αγωγή (σε όλες τις βαθμίδες και όλες τις ειδικότητες, εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ και ΕΒΠ), την ώρα που οι ανάγκες είναι κατά πολλές χιλιάδες περισσότερες, είναι ένα τυράκι στον κόσμο της εκπαίδευσης που δουλεύει τόσα χρόνια στην ανασφάλεια. Είναι εμπαιγμός! 


Η πολιτική της αδιοριστίας και της ελαστικής εργασίας καθιερώνεται σε όλους τους εργασιακούς χώρους.

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΩΡΑ Η ΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ



Μετά την δίωξη των δυο αναπληρωτριών που το ΥΠΑΙΘ κόβει την προϋπηρεσία τους επειδή εκλέχθηκαν στα σωματεία τους και έκαναν χρήση της νόμιμης συνδικαλιστικής άδειάς τους, μια ακόμα δίωξη πραγματοποιείται στο πρόσωπο εκπαιδευτικού αναπληρωτή στην Ξάνθη. Ο λόγος είναι και σε αυτή την περίπτωση η πολιτική του στάση. Πιο συγκεκριμένα το «παράπτωμα» του αναπληρωτή είναι οι αντιφασιστικές και αντιρατσιστικές δηλώσεις του μέσω του λογαριασμό του στο facebook.
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Π. & Δ. Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ξεκίνησε πειθαρχική δίωξη σε βάρος του συναδέλφου μας Τζεμαλή Μηλιαζήμ, αναπληρωτή εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής, μέλος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Ξάνθης, με την μορφή της "Προκαταρκτικής Εξέτασης",

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας (Κεραμέως – Ζαχαράκη) τιμωρούν συνειδητά και οδηγούν σκόπιμα στην ανεργία αναπληρώτριες, επειδή «τόλμησαν» να εκλεγούν στο Δ.Σ. της ΔΟΕ και του Συλλόγου τους



Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας (Κεραμέως – Ζαχαράκη) τιμωρούν συνειδητά και οδηγούν σκόπιμα στην ανεργία αναπληρώτριες, επειδή «τόλμησαν» να εκλεγούν στο Δ.Σ. της ΔΟΕ και του Συλλόγου τους.

Κάτω τα χέρια από τα δικαιώματα μονίμων-αναπληρωτών!

Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από την στιγμή που κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας, τιμωρητικά και καταπατώντας κατοχυρωμένα συνδικαλιστικά δικαιώματα, προχώρησε σε αιφνίδια περικοπή της προϋπηρεσίας των αναπληρωτριών Δινοπούλου Ευαγγελία και Μαργαρίτη Ελεάνα κατά τρεις (3) μήνες και τρεις (3) ημέρες αντίστοιχα, λόγω της συνδικαλιστικής τους δράσης, παρά το γεγονός ότι οι αναπληρώτριες έχουν βεβαίωση που αναγνωρίζει συνολικά την προϋπηρεσία τους (με σφραγίδα και υπογραφή της ΔΙΠΕ Δυτ. Αττικής).

Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Δευτέρα 1/6 Προπύλαια 7 μμ



Εκδήλωση Συντονιστικού Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών Δευτέρα 25/5 με θέματα το Πολυνομοσχέδιο - την (ν)τροπολογία - διορισμούς/προσοντολόγιο

Διαδικτυακή εκδήλωση Συντονιστικού Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών Δευτέρα 25/5 με θέματα το πολυνομοσχέδιο - την (ν)τροπολογία - διορισμούς/προσοντολόγιο.
Μιλάνε οι: Βασιλάτου Βασιλική βιολόγος (Αθήνα) Κόλλια Ειρήνη δασκάλα ΔΥΕΠ (Ιωάννινα) Κυριακόπουλος Μάνθος δάσκαλος (Ρέθυμνο) Μαυρίδης Θεόδωρος δάσκαλος ΕΑΕ (Αθήνα) Μητσάνη Φαίδρα θεατρολόγος (Αθήνα) Μπασιούκα Άννα εικαστικός (Χανιά) Τακουρίδου Αριάδνη δασκάλα (Αθήνα)




Σάββατο 30 Μαΐου 2020

Πολυνομοσχέδιο κεφάλαιο: Πρωτοβάθμια



Όλες οι προσπάθειες της κυβέρνησης και της εκάστοτε κυβέρνησης είναι να χρησιμοποιήσουν το σχολείο με τον τρόπο που θέλουν, να παράγουν τους πολίτες και τους εργαζόμενους που θέλουν για τις ανάγκες της αγοράς και του κεφαλαίου. Και αυτό κάνουν με την τροπολογία για τις κάμερες, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και με το πολυνομοσχέδιο.

Ξεκινάνε φυσικά πάντα από το νηπιαγωγείο. Το νέο πολυνομοσχέδιο - Κεραμέως, φέρνει μεγάλες και αντιδραστικές αλλαγές και στο νηπιαγωγείο.

Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Το ΥΠΑΙΘ τιμωρεί αναπληρώτριες που εκλέγονται στα σωματεία τους κόβοντας την προϋπηρεσία τους! Κινητοποίηση στο ΥΠΑΙΘ Παρασκευή 15/5 στις 10πμ



Τα συνδικαλιστικά μας δικαιώματα δεν παζαρεύονται!

Κινητοποίηση στο ΥΠΑΙΘ Παρασκευή 15/5, 10.00 πμ

Ένα χρόνο μετά την αιφνίδια ανακοίνωση για την περικοπή της προϋπηρεσίας των δύο αναπληρωτριών, Δινοπούλου Ευαγγελίας (μέλος στο ΔΣ της ΔΟΕ για το συνδικαλιστικό έτος 2018-2019) και Μαργαρίτη Ελεάνας (γραμματέα του ΣΕΠΕ Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής την ίδια χρονιά), λόγω της συνδικαλιστικής τους δράσης οι προϋπηρεσίες των συναδελφισσών παραμένουν κομμένες κατά 4 μήνες και 3 μέρες αντίστοιχα.

ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ, ΔΟΕ και ΟΛΜΕ έχουν καταδικάσει την συγκεκριμένη ενέργεια του υπουργείου, το οποίο εκτίθεται καθώς οι όποιες ανακοινώσεις και απαντήσεις είναι πλέον σίγουρο πως κρύβουν σκοπιμότητα πίσω από ασάφειες και διγλωσσία.

Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

Τετάρτη 13/5 Πανελλαδική Πανεκπαιδευτική Κινητοποίηση


Άμεση ανάκληση της εγκυκλίου για τα ΚΕΣΥ



Όχι στη μετακίνηση εκπαιδευτικών - άμεση και πλήρης στελέχωση των ΚΕΣΥ με μόνιμο προσωπικό όλων των απαιτούμενων ειδικοτήτων και διοικητικό προσωπικό -καμία έκπτωση στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Η πρόσφατη εγκύκλιος της υφυπουργού «Λειτουργία των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης» (6/5/2020) έρχεται να αναδείξει για πολλοστή φορά τα κενά που υπάρχουν στις εν λόγω υποστηρικτικές δομές εκπαίδευσης καθώς και την επιδίωξη Υπουργείου Παιδείας να εκμεταλλευτεί κυριολεκτικά το ήδη υπάρχον εκπαιδευτικό προσωπικό για να αποσυμφορήσει την ήδη βεβαρημένη κατάσταση που επικρατεί στα ΚΕΣΥ.

Σάββατο 9 Μαΐου 2020

Πολυνομοσχέδιο κεφάλαιο Δευτεροβάθμια



«Κολλήγα γιος του παππού μου ο παππούς, κολλήγα γιος του παππού μου ο πατέρας κι ο παππούς μου κολλήγας κι αυτός» είναι η γραμμή που διαπερνά το νομοσχέδιο Κεραμέως σε ό,τι αφορά τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στον 21ο αιώνα. «Αριστεία» για τους λίγους και αύξηση της μορφωτικής απόρριψης των πολλών βρίσκονται προ των πυλών. Έχουμε και λέμε:
  • Αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων στο γυμνάσιο από 4 σε 7. Για να προβιβαστούν οι μαθητές/τριες στην επόμενη τάξη ή να αποκτήσουν απολυτήριο θα πρέπει ή να έχουν τουλάχιστον 10 σε όλα τα μαθήματα ή να έχουν μέσο όρο 13. Με 4 μαθήματα κάτω από τη βάση και μέσο όρο λιγότερο από 13 μένουν μετεξεταστέοι/ες και παραπέμπονται τον Σεπτέμβριο, ενώ, αν έχουν κάτω από τη βάση σε περισσότερα από 4 μαθήματα μένουν στην ίδια τάξη. Αυξάνεται, έτσι, ο βαθμός δυσκολίας απόκτησης του απολυτηρίου της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, σε καθεστώς Τράπεζας Θεμάτων, για τα παιδιά που η «τσέπη» της οικογένειας δεν μπορεί να βοηθήσει με φροντιστήρια όπως και για τα παιδιά των μεταναστών που, με την αναμενόμενη αύξηση της ανεργίας και την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, η τσέπη τους θα αδειάσει περισσότερο.

Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Παρασκευή 8 Μαΐου 13:00 Αθήνα (Σύνταγμα) / Θεσσαλονίκη (Άγαλμα Βενιζέλου)


Πολυνομοσχέδιο κεφάλαιο Αναπληρωτές



Έρχεται άλλο ένα Υπουργείο Παιδείας να βάλει το λιθαράκι του στην υποβάθμισή της Παιδείας

Κοντά το 1/3 των εκπαιδευτικών στην δημόσια εκπαίδευση είναι αναπληρωτές. Όπως τόσο καιρό οι μάχιμοι υγειονομικοί πρότασσαν ως μια λύση στον κοροναϊό τη μαζική διεξαγωγή ΤΕΣΤ ΤΕΣΤ ΤΕΣΤ (που φυσικά η Κυβέρνηση δεν το έκανε), έτσι και στην εκπαίδευση η πρώτη βασική λύση είναι Μονιμοποιήσεις Μονιμοποιήσεις Μονιμοποιήσεις (ούτε αυτό θέλουν να κάνουν).

Το πολυνομοσχέδιο φέρνει σαρωτικές αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης:
·         περικοπή στις δημοσιονομικές δαπάνες για την παιδεία (λίγα πολυπληθή τμήματα που οδηγούν σε κατάργηση/κλείσιμο χιλιάδων τμημάτων-σχολείων, μείωση αριθμού αναπληρωτών, κλείσιμο ΕΠΑΛ κλπ)
·         ενίσχυση του νεοφιλελευθερισμού (Πρότυπα σχολεία, «Αριστεία», δεξιότητες σε όλη την εκπαίδευση, σχολεία πολλών ταχυτήτων),
·         και του νεοσυντηρητισμού (επιστροφή διαγωγής, ποινές για μαθητές, υποβάθμιση κοινωνιολογίας, σχολικοί κανονισμοί κλπ),
·         βάθεμα των ταξικών ανισοτήτων (αποκλεισμός μαθητών από ΕΠΑΛ, βάση του δέκα, μεταγραφές ΑΕΙ, τράπεζα θεμάτων και αμέτρητοι εξεταστικοί φραγμοί που «θα ξεχωρίζουν την ήρα από το στάρι», κ.α.).


Στο πολυνομοσχέδιο όμως έρχονται και κάποιες αλλαγές που αφορούν πολύ άμεσα τους αναπληρωτές:

Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

Πολυνομοσχέδιο, κεφάλαιο Αξιολόγηση



Το πολυνομοσχέδιο που η Κυβέρνηση ΝΔ έδωσε στη δημοσιότητα σε συνθήκες πανδημίας, απαγορεύσεων κυκλοφορίας και συγκεντρώσεων, με κλειστά σχολεία, και θέτει σε δημόσια «διαβούλευση», αποτελεί το όπλο για την επιβολή όλων των αντι-εκπαιδευτικών ρυθμίσεων και της ατζέντας των επιλογών του Κεφαλαίου, της ΕΕ, του ΣΕΒ, του ΙΟΒΕ και του ΟΟΣΑ. Περιλαμβάνει αντιδραστικές αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Ένα από τα πιο κομβικά κομμάτια του είναι και η αξιολόγηση στην εκπαίδευση.

Η εκπαιδευτική πολιτική της Κυβέρνησης και το πολυνομοσχέδιο αποτελούν συνέχεια των πολιτικών όλων των προηγούμενων Κυβερνήσεων και των πολιτικών λιτότητας που εφαρμόστηκαν. Έτσι και η αξιολόγηση, που επιχειρείται να περάσει στην εκπαίδευση εδώ και πολλά χρόνια, πατάει πάνω στον νόμο Γαβρόγλου (ν.4547) και επιχειρεί να επιβάλει ό,τι εμπόδισε τόσα χρόνια το μάχιμο εκπαιδευτικό κίνημα.