ΜΕΝΟΥ
▼
Κυριακή 31 Μαΐου 2020
Εκδήλωση Συντονιστικού Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών Δευτέρα 25/5 με θέματα το Πολυνομοσχέδιο - την (ν)τροπολογία - διορισμούς/προσοντολόγιο
Διαδικτυακή εκδήλωση Συντονιστικού Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών Δευτέρα 25/5 με θέματα το πολυνομοσχέδιο - την (ν)τροπολογία - διορισμούς/προσοντολόγιο.
Μιλάνε οι: Βασιλάτου Βασιλική βιολόγος (Αθήνα) Κόλλια Ειρήνη δασκάλα ΔΥΕΠ (Ιωάννινα) Κυριακόπουλος Μάνθος δάσκαλος (Ρέθυμνο) Μαυρίδης Θεόδωρος δάσκαλος ΕΑΕ (Αθήνα) Μητσάνη Φαίδρα θεατρολόγος (Αθήνα) Μπασιούκα Άννα εικαστικός (Χανιά) Τακουρίδου Αριάδνη δασκάλα (Αθήνα)
Μιλάνε οι: Βασιλάτου Βασιλική βιολόγος (Αθήνα) Κόλλια Ειρήνη δασκάλα ΔΥΕΠ (Ιωάννινα) Κυριακόπουλος Μάνθος δάσκαλος (Ρέθυμνο) Μαυρίδης Θεόδωρος δάσκαλος ΕΑΕ (Αθήνα) Μητσάνη Φαίδρα θεατρολόγος (Αθήνα) Μπασιούκα Άννα εικαστικός (Χανιά) Τακουρίδου Αριάδνη δασκάλα (Αθήνα)
Σάββατο 30 Μαΐου 2020
Πολυνομοσχέδιο κεφάλαιο: Πρωτοβάθμια
Όλες οι προσπάθειες της κυβέρνησης και της εκάστοτε
κυβέρνησης είναι να χρησιμοποιήσουν το σχολείο με τον τρόπο που θέλουν, να
παράγουν τους πολίτες και τους εργαζόμενους που θέλουν για τις ανάγκες της
αγοράς και του κεφαλαίου. Και αυτό κάνουν με την τροπολογία για τις κάμερες,
την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και με το πολυνομοσχέδιο.
Ξεκινάνε φυσικά πάντα από το νηπιαγωγείο. Το νέο
πολυνομοσχέδιο - Κεραμέως, φέρνει μεγάλες και αντιδραστικές αλλαγές και στο
νηπιαγωγείο.
Σάββατο 23 Μαΐου 2020
Διαδικτυακή εκδήλωση Συντονιστικού Αναπληρωτών Δευτέρα 25/5 στις 8 μ.μ.
Την Δευτέρα 25/5 στις 8 μ.μ. θα προβληθεί από το Συντονιστικό Αναπληρωτών διαδικτυακή εκδήλωση μέσω facebook με θέματα το πολυνομοσχέδιο - την (ν)τροπολογία - διορισμούς/προσοντολόγιο.
ομάδα Συντονιστικού αναπληρωτών στο facebook
προφίλ συντονιστικού αναπληρωτών αδιόριστων εκπαιδευτικών στο facebook
Σάββατο 16 Μαΐου 2020
Πέμπτη 14 Μαΐου 2020
Το ΥΠΑΙΘ τιμωρεί αναπληρώτριες που εκλέγονται στα σωματεία τους κόβοντας την προϋπηρεσία τους! Κινητοποίηση στο ΥΠΑΙΘ Παρασκευή 15/5 στις 10πμ
Τα συνδικαλιστικά μας δικαιώματα δεν
παζαρεύονται!
Κινητοποίηση στο ΥΠΑΙΘ Παρασκευή 15/5, 10.00 πμ
Ένα χρόνο
μετά την αιφνίδια ανακοίνωση για την περικοπή της προϋπηρεσίας των δύο
αναπληρωτριών, Δινοπούλου Ευαγγελίας (μέλος στο ΔΣ της ΔΟΕ για το συνδικαλιστικό
έτος 2018-2019) και Μαργαρίτη Ελεάνας (γραμματέα του ΣΕΠΕ Άνω
Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής την ίδια χρονιά), λόγω της συνδικαλιστικής τους δράσης
οι προϋπηρεσίες των συναδελφισσών παραμένουν κομμένες κατά 4 μήνες και 3 μέρες
αντίστοιχα.
ΣΕΠΕ και
ΕΛΜΕ, ΔΟΕ και ΟΛΜΕ έχουν καταδικάσει την συγκεκριμένη ενέργεια του υπουργείου,
το οποίο εκτίθεται καθώς οι όποιες ανακοινώσεις και απαντήσεις είναι πλέον
σίγουρο πως κρύβουν σκοπιμότητα πίσω από ασάφειες και διγλωσσία.
Δευτέρα 11 Μαΐου 2020
Άμεση ανάκληση της εγκυκλίου για τα ΚΕΣΥ
Όχι στη
μετακίνηση εκπαιδευτικών - άμεση και πλήρης στελέχωση των ΚΕΣΥ με μόνιμο
προσωπικό όλων των απαιτούμενων ειδικοτήτων και διοικητικό προσωπικό -καμία
έκπτωση στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες
Η πρόσφατη
εγκύκλιος της υφυπουργού «Λειτουργία των Κέντρων Εκπαιδευτικής και
Συμβουλευτικής Υποστήριξης» (6/5/2020) έρχεται να αναδείξει για πολλοστή φορά
τα κενά που υπάρχουν στις εν λόγω υποστηρικτικές δομές εκπαίδευσης καθώς και
την επιδίωξη Υπουργείου Παιδείας να εκμεταλλευτεί κυριολεκτικά το ήδη υπάρχον
εκπαιδευτικό προσωπικό για να αποσυμφορήσει την ήδη βεβαρημένη κατάσταση που
επικρατεί στα ΚΕΣΥ.
Σάββατο 9 Μαΐου 2020
Πολυνομοσχέδιο κεφάλαιο Δευτεροβάθμια
«Κολλήγα γιος του παππού μου ο παππούς, κολλήγα γιος του παππού μου ο πατέρας κι ο παππούς μου κολλήγας κι αυτός» είναι η γραμμή που διαπερνά το νομοσχέδιο Κεραμέως σε ό,τι αφορά τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στον 21ο αιώνα. «Αριστεία» για τους λίγους και αύξηση της μορφωτικής απόρριψης των πολλών βρίσκονται προ των πυλών. Έχουμε και λέμε:
- Αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων στο γυμνάσιο από 4 σε 7. Για να προβιβαστούν οι μαθητές/τριες στην επόμενη τάξη ή να αποκτήσουν απολυτήριο θα πρέπει ή να έχουν τουλάχιστον 10 σε όλα τα μαθήματα ή να έχουν μέσο όρο 13. Με 4 μαθήματα κάτω από τη βάση και μέσο όρο λιγότερο από 13 μένουν μετεξεταστέοι/ες και παραπέμπονται τον Σεπτέμβριο, ενώ, αν έχουν κάτω από τη βάση σε περισσότερα από 4 μαθήματα μένουν στην ίδια τάξη. Αυξάνεται, έτσι, ο βαθμός δυσκολίας απόκτησης του απολυτηρίου της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, σε καθεστώς Τράπεζας Θεμάτων, για τα παιδιά που η «τσέπη» της οικογένειας δεν μπορεί να βοηθήσει με φροντιστήρια όπως και για τα παιδιά των μεταναστών που, με την αναμενόμενη αύξηση της ανεργίας και την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, η τσέπη τους θα αδειάσει περισσότερο.
Πέμπτη 7 Μαΐου 2020
Πολυνομοσχέδιο κεφάλαιο Αναπληρωτές
Έρχεται άλλο ένα Υπουργείο Παιδείας
να βάλει το λιθαράκι του στην υποβάθμισή της Παιδείας
Κοντά το 1/3 των εκπαιδευτικών στην
δημόσια εκπαίδευση είναι αναπληρωτές. Όπως τόσο καιρό οι μάχιμοι υγειονομικοί
πρότασσαν ως μια λύση στον κοροναϊό τη μαζική διεξαγωγή ΤΕΣΤ ΤΕΣΤ ΤΕΣΤ (που
φυσικά η Κυβέρνηση δεν το έκανε), έτσι και στην εκπαίδευση η πρώτη βασική λύση
είναι Μονιμοποιήσεις Μονιμοποιήσεις Μονιμοποιήσεις (ούτε αυτό θέλουν να
κάνουν).
Το πολυνομοσχέδιο φέρνει σαρωτικές
αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης:
·
περικοπή στις δημοσιονομικές δαπάνες για την παιδεία
(λίγα πολυπληθή τμήματα που οδηγούν σε κατάργηση/κλείσιμο χιλιάδων
τμημάτων-σχολείων, μείωση αριθμού αναπληρωτών, κλείσιμο ΕΠΑΛ κλπ)
·
ενίσχυση του νεοφιλελευθερισμού (Πρότυπα
σχολεία, «Αριστεία», δεξιότητες σε όλη την εκπαίδευση, σχολεία πολλών
ταχυτήτων),
·
και του νεοσυντηρητισμού (επιστροφή διαγωγής,
ποινές για μαθητές, υποβάθμιση κοινωνιολογίας, σχολικοί κανονισμοί κλπ),
·
βάθεμα των ταξικών ανισοτήτων (αποκλεισμός μαθητών
από ΕΠΑΛ, βάση του δέκα, μεταγραφές ΑΕΙ, τράπεζα θεμάτων και αμέτρητοι
εξεταστικοί φραγμοί που «θα ξεχωρίζουν την ήρα από το στάρι», κ.α.).
Στο
πολυνομοσχέδιο όμως έρχονται και κάποιες αλλαγές που αφορούν πολύ άμεσα τους
αναπληρωτές:
Τετάρτη 6 Μαΐου 2020
Πολυνομοσχέδιο, κεφάλαιο Αξιολόγηση
Το πολυνομοσχέδιο που η Κυβέρνηση ΝΔ
έδωσε στη δημοσιότητα σε συνθήκες πανδημίας, απαγορεύσεων κυκλοφορίας και
συγκεντρώσεων, με κλειστά σχολεία, και θέτει σε δημόσια «διαβούλευση», αποτελεί
το όπλο για την επιβολή όλων των αντι-εκπαιδευτικών ρυθμίσεων και της ατζέντας
των επιλογών του Κεφαλαίου, της ΕΕ, του ΣΕΒ, του ΙΟΒΕ και του ΟΟΣΑ.
Περιλαμβάνει αντιδραστικές αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
Ένα από τα πιο κομβικά κομμάτια του
είναι και η αξιολόγηση στην εκπαίδευση.
Η εκπαιδευτική πολιτική της
Κυβέρνησης και το πολυνομοσχέδιο αποτελούν συνέχεια των πολιτικών όλων των
προηγούμενων Κυβερνήσεων και των πολιτικών λιτότητας που εφαρμόστηκαν. Έτσι και η αξιολόγηση, που επιχειρείται να περάσει στην εκπαίδευση
εδώ και πολλά χρόνια, πατάει πάνω στον νόμο Γαβρόγλου (ν.4547) και επιχειρεί να
επιβάλει ό,τι εμπόδισε τόσα χρόνια το μάχιμο εκπαιδευτικό κίνημα.