ΜΕΝΟΥ

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

Η τηλε-«εκπαίδευση» δεν είναι εκπαίδευση - Η κοροϊδία να αποκαλυφθεί και να καταδικαστεί

ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ, ΖΩΗ ΚΑΙ

ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!




 

 

Διανύουμε μια περίοδο που η ανθρώπινη ζωή και αξιοπρέπεια αναμετριέται με τη δολοφονική πολιτική της κυβέρνησης να μην πάρει κυριολεκτικά ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ πρόληψης και προετοιμασίας αφήνοντας ΕΝΤΕΛΩΣ ανοχύρωτο το δημόσιο σύστημα υγείας! «Επιτάξεις» επί πληρωμή στο και πέντε και μηδέν προσλήψεις. Αντίθετα, «δραματικές» εκκλήσεις για αναζήτηση εθελοντών υγειονομικών, υποχρεωτικές μετακινήσεις προσωπικού από τη μια μονάδα στην άλλη, αποψίλωση και διάλυση των πρωτοβάθμιων δομών υγείας συνθέτουν το θεάρεστο έργο της κυβέρνησης της ΝΔ! Την ίδια στιγμή που

οι εστίες συνωστισμού και διασποράς του ιού σε εργασιακούς χώρους και ΜΜΜ διατηρούνται, με την επιβολή του 2ου lockdown η κοινωνία καλείται να αναλάβει την αποκλειστική ευθύνη του περιορισμού στο σπίτι (σε μερικά τ.μ. δηλαδή). Όλα αυτά επιβεβαιώνουν την παταγώδη αποτυχία της κυβέρνησης να διαχειριστεί την πανδημία! Στον προϋπολογισμό μάλιστα είναι χαρακτηριστικό ότι για το 2021 οι δαπάνες για την Υγεία θα είναι πιο κάτω κι από φέτος κατά 572 εκατομμύρια ευρώ ενώ ταυτόχρονα πενταπλασιάζονται οι δαπάνες για πολεμικούς εξοπλισμούς, από 0,5 δισ. σε 2,5 δισ. ευρώ!   

 

Από την άλλη, η κυβέρνηση συνεχίζει ακάθεκτη την επίθεση σε κοινωνικά και εργασιακά δικαιώματα, νομοθετώντας εν καιρό καραντίνας, απαιτώντας να αποδεχτούμε το «μαύρο μας το ριζικό» με τον πιο αυταρχικό, χουντικής έμπνευσης τρόπο, καταστέλλοντας και τρομοκρατώντας!

 

ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ!

 

Στο στόχαστρο φυσικά, και η εκπαίδευση! Μετά τα απανωτά νομοθετήματα, τις ανεφάρμοστες εντολές και τα καθημερινά διατάγματα, ενώ φυσικά ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ μέτρο δεν έχει παρθεί για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων μας, φτάσαμε στο κλείσιμο των σχολικών μονάδων. Και η εγκληματική πολιτική αδιαφορίας συνεχίζεται με το αφήγημα της τηλε-«εκπαίδευσης» το οποίο, όπως στηρίζει στα κανάλια, απολαμβάνει την αποδοχή εκπαιδευτικής και γονεϊκής κοινότητας, ενώ τα προβλήματα του είναι «μεμονωμένα» (κατά το γνωστό κυβερνητικό αφήγημα) και πως η εκπαίδευση συνεχίζεται ανεμπόδιστα με το φιλότιμο εκπαιδευτικών και γονέων.

 

Η τηλε-«εκπαίδευση» δεν είναι εκπαίδευση και γεννά αποκλεισμούς

Εξ αποστάσεως «εκπαίδευση» και καταδίκη του δημόσιου σχολείου

 

Να ξεκαθαρίσουμε ότι η δια ζώσης εκπαίδευση δεν μπορεί να αντικατασταθεί. Μόνο με ανοιχτά σχολεία μπορεί να υπάρξει εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες. Είναι μια διαδικασία που έχει ως κύριο θεμέλιό της την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών. Η ποιότητά της καθορίζεται από αυτή τη σχέση που αναπτύσσεται σε πραγματικό χώρο και χρόνο, από τη σύνδεση της εμπειρίας με τη γνώση κι από την κριτική της αποτύπωση μέσα από μια διαλεκτική διαδικασία. Μέσω της εκπαίδευσης διαμορφώνονται αξίες, κοινωνική συνείδηση, αναπτύσσονται φιλίες και πνεύμα συλλογικό. Κανένα τεχνολογικό μέσο δεν μπορεί να αντικαταστήσει αυτή τη σχέση.

 

Το ΥΠΑΙΘ αντιδραστικά επιμένει και αυταρχικά υποχρεώνει εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς να μπουν στο φιάσκο της εξ αποστάσεως, προσπαθώντας να τους πείσει ότι παρέχεται και λαμβάνεται «εκπαίδευση».

 

Η κυβέρνηση έκλεισε τα σχολεία χωρίς να δώσει ούτε 1 ευρώ

για την υγεία και την παιδεία του λαού

 

Η κυβέρνηση ΝΔ, πλήρως συμμορφούμενη με τις επιταγές του ΟΟΣΑ και της ΕΕ, νομιμοποιεί και μονιμοποιεί την εξ αποστάσεως «εκπαίδευση» όχι φυσικά γιατί ενδιαφέρεται για την εκπαίδευση των παιδιών. Αν ενδιαφερόταν θα κρατούσε τα σχολεία ανοιχτά με όλα τα μέτρα ασφαλείας και θα είχε ικανοποιήσει τα αιτήματα εκπαιδευτικών και γονέων τόσο καιρό  (μέχρι 15 παιδιά στα τμήματα και προσλήψεις προσωπικού κλπ).

Ακόμα και για την τηλε-«εκπαίδευση», με βάση τις δικές τους στοχεύσεις, δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός και παροχή των απαραίτητων υλικοτεχνικών υποδομών σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Προβλήματα συνδεσιμότητας, ήχου, εικόνας και μη προσβασιμότητας (έλλειψη μέσων και σύνδεσης σε πολλές οικογένειες) καθιστούν μια κοροϊδία την επιλογή του ΥΠΑΘ να επιμένει στο success story και να κωφεύει επιδεκτικά στις καταγγελίες εκπαιδευτικών. Η σύμβαση μάλιστα με τη Cisco WeBex είναι για την δωρεάν εκδοχή της (ούτε και σ’ αυτό δεν δόθηκε χρήμα από το ΥΠΑΙΘ) και παρά τις απαιτήσεις για δημοσιοποίηση της, κρύβεται καλά στα συρτάρια της υπουργού και συγχρόνως εγείρονται και νομικά ζητήματα περί προσωπικών δεδομένων.

 

Η τηλε-«εκπαίδευση» ήρθε για να μείνει με πρόσχημα την πανδημία

 

Στόχος ΥΠΑΙΘ και κυβέρνησης είναι να εγκατασταθεί στην ζωή μας ένα τηλε-σχολείο και να χρησιμοποιηθεί, όχι σαν ένα συμπληρωματικό μέσο σε έκτακτες συνθήκες αλλά σαν ένα φθηνό εργαλείο που θα παράγει δεξιότητες για τις ανάγκες του κεφαλαίου, θα ελέγχει και θα κατηγοριοποιεί σχολεία και εκπαιδευτικούς. Είναι προπομπός μιας «εκπαίδευσης» που αντί για προσλήψεις εκπαιδευτικών θα βάζει τηλε-«εκπαίδευση», θα αναπαράγει τις ήδη έντονες ανισότητες και θα αποκλείει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ παιδιά από την εκπαιδευτική διαδικασία. Μαθησιακές και άλλες δυσκολίες αποτελούν «μεμονωμένες» περιπτώσεις μαθητ(ρι)ών ενώ όλο αυτό θα έχει ανυπολόγιστες συνέπειες στα μορφωτικά τους δικαιώματα, την αυτοπεποίθηση και την συμμετοχή τους σε ένα άθλιο «τηλε»-σχολείο που τους απορρίπτει και τους καταδικάζει στη αμάθεια! Το γέλιο, ο αυθορμητισμός, το λάθος, η απορία, η αφέλεια, η παιδική και νεανική ορμή και αυθάδεια μπαίνουν στο μικροσκόπιο των μετρήσιμων στοιχείων τους! Κανένα προσωπικό δεδομένο και καμία παιδαγωγική αρχή δεν μένει όρθια με μια κάμερα ανοιχτή στα σπίτια εκπαιδευτικών και μαθητών όπου όλοι παρακολουθούνται, κρίνονται και εκτίθενται ανεπανόρθωτα καθημερινά. Και για τους «ανυπάκουους», τους μη έχοντες, τους αδυνατούντες υπάρχουν λύσεις προς συμμόρφωση! Απουσίες, προχώρημα της ύλης χωρίς αυτούς και άλλα μπορούν να «επιστρατευτούν» προκειμένου να συμμορφωθούν εκπαιδευτικοί και μαθητ(ρι)ές. Εγκληματική η επιλογή τους!

Τίτλοι ειδήσεων σε απογευματινό της Ερτ1: « Τηλεκπαίδευση στο κοινοτικό γραφείο στο Πυρί Αρκαδίας για τον μοναδικό μαθητή»  Σχολιασμός δημοσιογράφου: « Πέρσι ο μαθητής διένυε 60 χμ. καθημερινά για να πάει στο σχολείο του, ενώ τώρα με την τηλεκπαίδευση έχει ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση»

 

Η κοροϊδία να αποκαλυφθεί και να καταδικαστεί – Εκπαιδευτικοί γονείς και μαθητές στον αγώνα για μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα τώρα!

 

Η κυβέρνηση είναι πλέον φανερό πως αδιαφορεί πλήρως για τα δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να σηκώσουμε ανάστημα, να μην θεωρηθεί τίποτα διδαγμένη ύλη με κλειστά σχολεία, να μην μετρηθεί καμία απουσία. Πρέπει να αναδείξουμε σε κάθε σύλλογο διδασκόντων, σε κάθε συνέλευση σωματείου και στις ομοσπονδίες ΔΟΕ, ΟΛΜΕ ότι αυτό το φιάσκο δεν είναι εκπαίδευση και να ζητάμε παντού την άρση της υποχρεωτικότητας. Καταγγέλλουμε ότι η κυβέρνηση με τις πολιτικές επιλογές της έχει δημιουργήσει ένα παράλληλο τηλε-σχολείο και επιμένει να συνεχίζει τις διαδικασίες του κανονικά σαν να μην τρέχει τίποτα. Μάλιστα από χθες χωρίς ντροπή καλεί τους μαθητές να δηλώσουν συμμετοχή στις πανελλήνιες εξετάσεις, ενώ αυτή τη στιγμή έχει καταργήσει την εκπαίδευση τους.

 

Εμείς, θα σταθούμε στο πλευρό των μαθητών μας και των οικογενειών τους, με τρόπους επικοινωνίας και παρέμβασης ώστε να μην αποκλείεται κανένα παιδί, με βάση τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητές του. Να εξασφαλιστούν μάλιστα τώρα όλα τα υλικοτεχνικά μέσα σε σχολεία, εκπαιδευτικούς, μαθητές που έτσι κι αλλιώς είναι συμπληρωματικά εργαλεία στη δια ζώσης εκπαίδευση.

 

§ Δεν μπορεί να προχωράει η ύλη. Δεν βάζουμε καμία απουσία

§ Όπου είναι δυνατόν δουλεύουμε από το χώρο του σχολείου μας. Να μην εργαζόμαστε με δικά μας μέσα, να διαχωρίσουμε τον προσωπικό από τον εργασιακό μας χώρο

§ Καμία καταστρατήγηση του ωραρίου

§ Κανένα παιδί να μην στερηθεί το μορφωτικό του δικαίωμα

§ Η τηλε-«εκπαίδευση» δεν είναι εκπαίδευση

 

Παλεύουμε για ανοιχτά και ασφαλή σχολεία

με όλα τα υγειονομικά μέτρα προστασίας

και ενίσχυση της δημόσιας υγείας

Κανένας/καμία μόνος/η στην πανδημία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου