ΜΕΝΟΥ

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ 7/6/22 - Κάλεσμα σε δυναμικές παρεμβάσεις στα συνέδρια ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΠΟΣΕΕΠΕΑ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ 7/6/22

Κάλεσμα σε δυναμικές παρεμβάσεις στα συνέδρια ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Κανένας ΑΣΕΠ, κανένα προσοντολόγιο! Ο θυμός μας να γίνει πράξη!

Κάλυψη ΟΛΩΝ των κενών με μαζικούς μόνιμους διορισμούς/μονιμοποίηση ΤΩΡΑ ΟΛΩΝ των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με πτυχίο και προϋπηρεσία !

Κανένας/καμία δεν περισσεύει!

Οι αναπληρωτ(ρι)ες λίγες μέρες πριν την απόλυσή μας για φέτος βρισκόμαστε αντιμέτωπες/οι με μια κατάσταση ολέθρια για το δημόσιο σχολείο και τους εργαζόμενους/ες σε αυτό.

Οι αναπληρωτ(ρι)ες που βιώνουμε την ανεξέλεγκτη ακρίβεια, χιλιόμετρα μακριά από τα σπίτια και τις οικογένειές μας κάθε χρόνο, αναπληρώνοντας τους εαυτούς μας και ζώντας τρομοκρατία και κοροϊδία στα σχολεία από τη διοίκηση, κυβέρνηση και υπουργείο, βλέπουμε τώρα την πρόταση της κυβέρνησης για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, στον οποίο μόνο αν πιάσεις τη βάση θα μετράνε τα μόρια που έχεις με προσοντολόγιο ΣΥΡΙΖΑ, και μια σκέψη έρχεται στο μυαλό όλων: το βαρέλι δεν έχει πάτο!

Σε αυτό το κλίμα έγινε η ανοιχτή συνέλευση του Συντονιστικού την Τρίτη 7/6 εν όψει των συνεδρίων των τριών ομοσπονδιών με συμμετοχή εκπροσώπων από τους συλλόγους Αριστοτέλη και Α’ Αθηνών. Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και ΕΒΠ συμμετείχαν στη συνέλευση μεταφέροντας την εικόνα των σχολείων τα οποία βράζουν από κενά (πάνω από 50.000), από αγανακτισμένους εργαζόμενους και από κουρασμένα παιδιά.

Φέτος δόθηκε μάχη εναντίον της αξιολόγησης – κατηγοριοποίησης των σχολείων και ιδιωτικοποίησης-εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης και μάχες μέσα στους συλλόγους διδασκόντων εναντίον της διευθυντικής αυθαιρεσίας που ενισχύθηκε με το νόμο 4823/21. Οι συνάδελφοι από την δευτεροβάθμια υπογράμμισαν την αίσθηση του «εκπαιδευτικού-λάστιχο» που τρέχει σε δυο και τρία σχολεία, ενώ πρέπει να βγάλει επειγόντως μια τερατώδη ύλη ενώ τα βάρη και η ενοχοποίηση πέφτει σε αυτόν/ην παρόλο που σε πολλά σχολεία τα παιδιά Νοέμβρη μήνα δεν έχουν εκπαιδευτικό σε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα!

Η διάλυση της σταθερής και μόνιμης δουλειάς για όλες και όλους εντείνεται με την διεύρυνση της αδιοριστίας και της ελαστικής εργασίας και το πετσόκομμα των συμβάσεων σε όλο και λιγότερους μήνες. Η απόπειρα κατάλυσης της συλλογικής σύμβασης των αναπληρωτ(ρι)ών με τον θεσμό των τρίμηνων συμβάσεων καταγγέλθηκε επανειλημμένα. Η ζωή και η δουλειά μας έχουν γίνει πια για κυβέρνηση και υπουργείο αριθμοί: 3-4-5 μήνες στη σύμβαση, δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε μόρια, 40 ή 50.000 αναπληρωτ(ρι)ες ανά την Ελλάδα και εκατοντάδες κενά που παραμένουν στα σχολεία Ιούνιο μήνα!

Όλα αυτά σημαίνουν μη επαρκή εκπαίδευση για τα παιδιά, που δεν έχουν εκπαιδευτικούς, καθηγητές, εργαζόμενους όλων των ειδικοτήτων (ψυχολόγοι, κοιν. λειτουργοί, νοσηλευτές), η γνώση έχει πετσοκοπεί σε «δεξιότητες», ενώ το σχολείο μεταμορφώνεται σε ένα ολοένα και πιο σκληρό εξετασιοκεντρικό κάτεργο γεμάτο κόφτες και αποκλεισμούς (εξετάσεις PISA από το δημοτικό, πανελλήνιες, ΕΒΕ και τράπεζα θεμάτων).

Σε όλα αυτά το ενδεχόμενο οι εκπαιδευτικοί να κληθούμε να εξεταστούμε σε γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ για να διοριστούμε, σε συνδυασμό με ένα προσοντολόγιο που θα αλλάζει διαρκώς κατά το δοκούν της εκάστοτε κυβέρνησης και ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς πρέπει να μας βρει ΑΠΕΝΑΝΤΙ!

Η προσπάθεια απαξίωσης των πτυχίων μας αποτελεί πάγια επιδίωξη κυβερνήσεων και υπερεθνικών οργανισμών. Η αναγνώριση και ισοτιμία των κολλεγίων, η απαίτηση απόκτησης δεκάδων προσόντων προκειμένου να μετρηθούμε στις λίστες της ανεργίας και της αναπλήρωσης του προσοντολογίου, οι συγχωνεύσεις τμημάτων κ.ά. δείχνουν την κατεύθυνση. Η δημόσια εκπαίδευση και το πανεπιστήμιο μπαίνει σε ευθεία αμφισβήτηση! Δεν αρκεί να σπουδάσεις, δεν αρκεί να δουλεύεις χρόνια, απαιτούν τώρα να αποδείξουμε την «αξία» μας ανταγωνιζόμενοι ο ένας τον άλλο, κανιβαλίζοντας μεταξύ μας τους κόπους χρόνων!

Και μπροστά σε όλη αυτή την συνθήκη η ημερήσια διάταξη για το συνέδριο της ΔΟΕ με ευθύνη την πλειοψηφία των παρατάξεων σε αυτή (ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥ, ΕΡΑ και ΑΕΕΚΕ) δεν λέει κουβέντα για τους αναπληρωτ(ρι)ες, ούτε καν για τα νέα για τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, κουβέντα για μαζικούς μόνιμους διορισμούς, για την κατάργηση της απαράδεκτης τρίμηνης σύμβασης που εξαθλιώνει τους εκπαιδευτικούς και την κατάργηση του προσοντολογίου των απολύσεων και της επισφάλειας.

Να δώσουμε εμείς απάντηση ΤΩΡΑ!

Μέσα από την συνέλευση αποφασίστηκε παρέμβαση στα συνέδρια των τριών ομοσπονδιών, με πρώτο ραντεβού το συνέδριο της ΔΟΕ. Καλούμε σε Πανελλαδική Συνέλευση τις ημέρες του συνεδρίου και σε Συντονισμό ΟΛΟΥΣ/ΟΛΕΣ τους/τις αναπληρωτ(ρι)ες, με στόχο αφενός την οργάνωση της δυναμικής μας παρέμβασης και παρουσίας στο συνέδριο, και αφετέρου τη συζήτηση – συντονισμό για τα επόμενα βήματά του αγώνα μας.
  • Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλες/όλους-Μαζικοί διορισμοί/ μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτ(ρι)ων αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία
  • Κατάργηση του προσοντολογίου Γαβρόγλου και του ν. Κεραμέως 4692/20. Ούτε σκέψη για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ ή συνέντευξη!
  • Όχι στην ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης/ Όχι στην εξίσωση δημόσιων πτυχίων και κολλεγίων
  • Καμία απόκρυψη κενών! Καμία παρατυπία εις βάρος των μαθητών μας! Κάλυψη όλων των κενών με μια φάση προσλήψεων πριν το άνοιγμα των σχολείων (εκπαιδευτικοί, ΕΕΠ και ΕΒΠ όλων των κλάδων και ειδικοτήτων). Κάλυψη όλων των αιτημάτων της παράλληλης στήριξης/ ΕΒΠ με έναν εκπαιδευτικό προς έναν μαθητή. Στελέχωση των σχολείων με ΕΒΠ, σχολικούς νοσηλευτές σύμφωνα με τις ανάγκες
  • Μέχρι 15 μαθητ(ρι)ες ανά τμήμα
  • Δημιουργία οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες σε όλα τα σχολεία
  • Νέες θέσεις εργασίας με μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, μείωση του ορίου συνταξιοδότησης, μείωση του ωραρίου εργασίας
  • Άμεση κατάργηση του θεσμού τρίμηνης σύμβασης. Κατάργηση της ελαστικής εργασίας
  • Δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλες και όλους
ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΔΥΝΑΤΑ Η ΦΩΝΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ!

ΚΑΝΕΝΑΣ/ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ/ΤΡΙΑ ΜΟΝΟΣ/Η!

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου