Για τρίτη φορά στη θητεία αυτού του Υπουργείου γίνεται
«μετακίνηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών» από μια ειδική δομή σε άλλη (1η
Μάιος 2020, 2η Νοέμβριος
2020), αποδεικνύοντας με σαφήνεια τη «βαρύτητα» που δίνει το ΥΠΑΙΘ στην
ειδική αγωγή! Δίνεται λοιπόν για 3η φορά η δυνατότητα στους
Διευθυντές Εκπαίδευσης να μετακινήσουν εκπαιδευτικούς, μόνο αναπληρωτές αυτή τη φορά, από τα τμήματα ένταξης στα ειδικά
σχολεία.
Επιβεβαιώνεται λοιπόν η πολιτική των κοινωνικών διακρίσεων που ακολουθεί το ΥΠΑΙΘ, με μαθητές δεύτερης κατηγορίας τα παιδιά που είναι γραμμένα στα τμήματα ένταξης, τα οποία κατά την άποψή τους δεν χρειάζονται την επαφή και την στήριξη του εκπαιδευτικού του Τ.Ε.! Η δια ζώσης εκπαίδευση είναι αναντικατάστατη, πολύ περισσότερο για παιδιά με αναπηρία ή/και μαθησιακές δυσκολίες. Η εκπαιδευτική κοινότητα σύσσωμη έχει σταθεί δίπλα στα παιδιά και τις οικογένειές τους αναγνωρίζοντας ότι τίποτα άλλο δεν μπορεί να καλύψει τις μορφωτικές τους ανάγκες μέσω μιας οθόνης. Είναι γεγονός ότι από όλο το φιάσκο της τηλε-«εκπαίδευσης» τα παιδιά που έχουν πληγεί περισσότερο μορφωτικά, ψυχολογικά και κοινωνικά είναι αυτά. Το ΥΠΑΙΘ σε όλα τα παραπάνω απαντά απαξιώνοντας απόλυτα και με αλαζονικό τρόπο την λειτουργία των Τ.Ε. και ουσιαστικά τα καταργεί!