Παρασκευή 27 Μαΐου 2022

Ανοιχτή επιστολή ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών για την παιδαγωγική επάρκεια

Αναδημοσιεύουμε την επιστολή αναπληρωτ(ρι)ών ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στα δημόσια σχολεία της χώρας. Δηλώνουμε τη στήριξή μας στα δίκαια αιτήματα τους!

Συνεχίζουμε το συλλογικό αγώνα για κατάργηση του προσοντολογίου των απολύσεων και των αποκλεισμών! Εδώ και τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί/ Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. Στελέχωση όλων των σχολείων με όλες τις ειδικότητες. 


Συνάδελφοι,

Καταθέτουμε παρακάτω κάποιες σκέψεις και προτάσεις ως εργαζόμενοι ΠΕ23 με αφορμή το ζήτημα της παιδαγωγικής επάρκειας. Χαιρόμαστε που υπάρχει συνυπογραφή και από συνάδελφο κοινωνική λειτουργό:

Ζώντας καθημερινά την πραγματικότητα της εκπαίδευσης, γνωρίζουμε τις τεράστιες και πολυσύνθετες ανάγκες όλων των συντελεστών της, αφού προσπαθούμε σε αντίξοες συνθήκες να ανταποκριθούμε σε αυτές.

Τρίτη 17 Μαΐου 2022

ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ Πρόταση του Συντονιστικού Αναπληρωτών και Αδιόριστων Εκπαιδευτικών - Οι αναπληρώτριες και οι αναπληρωτές συμμετέχουμε στις συνελεύσεις και τις συλλογικές διαδικασίες των σωματείων μας


Οι αναπληρώτριες και οι αναπληρωτές συμμετέχουμε στις συνελεύσεις και τις συλλογικές διαδικασίες των σωματείων μας.

Άλλη μια σχολική χρονιά φτάνει στη λήξη της, με δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές/τριες ανά την επικράτεια να ξαναζούνε τη μέρα της μαρμότας από την αρχή: Απόλυση, χαρτιά, ΟΑΕΔ, μετακομίσεις, οικονομική εξουθένωση και άγχος, ανεργία, αβεβαιότητα για του χρόνου.

Στο τέλος αυτής της σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθούν τα εκλογοαπολογιστικά συνέδρια των δευτεροβάθμιων σωματείων μας, της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ) και της Ομοσπονδίας Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) μετά από 3 χρόνια στα οποία θα συμμετέχουν αντιπρόσωποι από όλους τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΕΠΕ) και Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης ΕΛΜΕ που θα εκλεγούν σε εκλογικές διαδικασίες που ανακοινώνει ο κάθε ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ αντίστοιχα.

Κι όμως ζούμε τη μέρα της μαρμότας και σε επίπεδο ομοσπονδιών μιας και ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ μία φορά τα ζητήματα των διορισμών/αναπληρωτών/προσοντολόγιο /ΑΣΕΠ είναι … εκτός ημερήσιας διάταξης!

Ακόμα και τώρα οι πλειοψηφίες των Δ.Σ. των ΔΟΕ - ΟΛΜΕ παραμένουν με εχθρική στάση απέναντι στις ανάγκες και τα δίκαια αιτήματά μας! Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι στην ημερήσια διάταξη των δύο συνεδρίων σε ΔΟΕ-ΟΛΜΕ δεν αναφέρεται πουθενά ΜΑ ΠΟΥΘΕΝΑ οποιαδήποτε συζήτηση για το προσοντολόγιο, τις διαρροές περί αλλαγών στο σύστημα προσλήψεων με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, τα εργασιακά δικαιώματα και την πάγια διεκδίκηση για μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών. Γιατί άραγε; Ίσως ξεχνούν, αλλά θα τους το θυμίσουμε εμείς!

Εργαζόμαστε στο δημόσιο σχολείο µε ψηλά το κεφάλι, αποφασιστικά και δυναμικά

Τετάρτη 11 Μαΐου 2022

Να μην τολμήσουν να ανακοινώσουν διαγωνισμό του ΑΣΕΠ! Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλες/όλους!

Μετά το προσοντολόγιο των απολύσεων, της απαξίωσης πτυχίων και προϋπηρεσίας χιλιάδων εκπαιδευτικών, κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ, παρά την «έκπληξη» του ΓΓ Κόπτση για τις διαρροές και τα δημοσιεύματα, φαίνεται ότι επεξεργάζονται τη διεξαγωγή γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ για διορισμούς το 2023! Άλλωστε καιρό τώρα οι εκάστοτε «άριστοι», τωρινών και προηγούμενων κυβερνήσεων, έχουν φροντίσει σε κάθε ευκαιρία να μας υπενθυμίζουν: είτε ότι είμαστε εξαρτημένοι από το μισθό μας, την ώρα που ο μισθός αυτός των ολιγόμηνων συμβάσεων επισφάλειας σε κάθε γωνιά της χώρας δεν φτάνει να καλύψει ούτε τα στοιχειώδη σε διαμονή και μετακίνηση χιλιάδων συμβασιούχων εκπαιδευτικών… είτε ότι η μη επαναπρόσληψη δεν είναι απόλυση αλλά λήξη της σύμβασης, ακόμη κι αν για μήνες/χρόνια καλύπτουμε ΞΑΝΑ και ΞΑΝΑ τον εαυτό μας σε κενά που παραμένουν χιλιάδες…
Στο τέλος θα μας ζητήσουν να ξαναδώσουμε και πανελλαδικές!
Η προσπάθεια απαξίωσης των πτυχίων μας αποτελεί πάγια επιδίωξη κυβερνήσεων και υπερεθνικών οργανισμών. Η αναγνώριση και ισοτιμία των κολλεγίων, η απαίτηση απόκτησης δεκάδων προσόντων προκειμένου να μετρηθούμε στις λίστες της ανεργίας και της αναπλήρωσης του προσοντολογίου, οι συγχωνεύσεις τμημάτων κ.ά. δείχνουν την κατεύθυνση. Η δημόσια εκπαίδευση και το πανεπιστήμιο μπαίνει σε ευθεία αμφισβήτηση! Δεν αρκεί να σπουδάσεις, δεν αρκεί να δουλεύεις χρόνια, απαιτούν τώρα να αποδείξουμε την «αξία» μας ανταγωνιζόμενοι ο ένας τον άλλο, κανιβαλίζοντας μεταξύ μας τους κόπους χρόνων!

Παρασκευή 29 Απριλίου 2022

Για τα κολλέγια… Σαρώνουν κάθε έννοια δημόσιας εκπαίδευσης!


Για τα κολλέγια… Σαρώνουν κάθε έννοια δημόσιας εκπαίδευσης!

Τη στιγμή που

…δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί (πέρυσι 50.000) δουλεύουν συμβασιούχοι για κάποιους μήνες ή με τρίμηνες συμβάσεις αναπληρώνοντας τους εαυτούς τους σε κενές θέσεις από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη μην ξέροντας αν θα ξαναδουλέψουν του χρόνου και για πόσους μήνες, ενώ αντιμετωπίζουν την έκρηξη ακρίβειας σε όλα τα καθημερινά αγαθά…

…πολλές δεκάδες χιλιάδες απόφοιτοι δημόσιων Α.Ε.Ι. είναι ή θα είναι άνεργοι σε δύο μήνες, τη στιγμή που επιχειρείται η συγχώνευση των Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης με αυτά των Νηπιαγωγών και των Γυμναστών…

…είμαστε σε αναμονή των προκηρύξεων ειδικής αγωγής

η κυβέρνηση έχει μια φούρια...

Βιάζεται να αναγνωρίσει τη συνάφεια κολλεγίων ειδικής αγωγής με τα δημόσια (στις 4 Απριλίου αναγνώρισε με το ΦΕΚ 1574 τη συνάφεια του μεταπτυχιακού από το AKMI METROPOLITAN COLLEGE) για να τα προσθέσει στο ΦΕΚ της προκήρυξης.

Σαρώνουν κάθε έννοια δημόσιας εκπαίδευσης!

Η παιδεία αντιμετωπίζεται σαν μπίζνα και το εμπόριο χαρτιών, που ξεκίνησε με το προσοντολόγιο Γαβρόγλου, περιλαμβάνοντας ξένες γλώσσες, η/υ, σεμινάρια κλπ. ενισχύεται περαιτέρω. Το προσοντολόγιο Γαβρόγλου έβαλε κάθε εκπαιδευτικό για μια ολιγόμηνη επισφαλή θέση εργασίας (αυτή του αναπληρωτή/τριας) να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη για να πάρει ένα σωρό πανάκριβα χαρτιά προκειμένου να δουλέψει. Η αναγνώριση των κολλεγίων ξεκίνησε μάλιστα από τον ίδιο υπουργό Παιδείας, αφού στο ΦΕΚ1217/2019 αναγνωρίστηκε η συνάφεια κολλεγιακών τίτλων της Ελλάδας και του Εξωτερικού. Το 2020 η Κεραμέως με τον ν.4653/2020 τελειοποίησε τη διαδικασία αναγνώρισης συνάφειας με την εξίσωση επαγγελματικής ισοδυναμίας και ισοτιμίας, μια απόφαση που παίρνεται στα γρήγορα από το Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας.

Πρόκειται για αποφάσεις που μας βρίσκουν κάθετα αντίθετες/ους και έρχονται ως επισφράγισμα της υποβάθμισης της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης, όλων των βαθμίδων, από τη πρωτοβάθμια έως και τη τριτοβάθμια.

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022

Παρασκευή 18.3, ΥΠΑΙΘ στις 2 μμ & 6 Απρίλη ΑΠΕΡΓΙΑ! Μονιμοποίηση ΤΩΡΑ όλων των αναπληρωτ(ρι)ών! Κατάργηση της Ελαστικής Εργασίας! Κανένας/καμιά ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ!



Παρασκευή 18.03 στις 2 μμ στο ΥΠΑΙΘ και στις κατά τόπους διευθύνσεις
6 Απρίλη Πανεργατική Απεργία! Όλες και όλοι στο δρόμο!

Χωρίς ταλαντεύσεις, τεχνητούς διαχωρισμούς και διαχειριστικές «λύσεις», τονίζουμε προς πάσα κατεύθυνση, πως δεν περισσεύει κανείς και καμιά! Δε θα υποταχθούμε στο ταβάνι των ορίων που θέτει το εκάστοτε υπουργείο, επιδιώκοντας να μετατοπίζει το βάρος της συζήτησης σε αριθμούς που δεν ανταποκρίνονται στην ερήμωση των σχολείων μας. Με αυτό το αίτημα ως οδηγό να αναδείξουμε τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων μας και του κόσμου της εργασίας, ενάντια στην ασφυκτική κατάσταση που διαμορφώνεται για τη ζωή χιλιάδων αναπληρωτ(ρι)ών, αλλά και την ίδια την παιδαγωγική λειτουργία του δημόσιου σχολείου. Δηλώσεις υποσχέσεις εκτιμήσεις… ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΑΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ 6.000 Ή 10.000 Ή 20.000
ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ!

Τα τελευταία χρόνια δουλεύουν κάθε χρόνο σχεδόν 50.000 αναπληρωτ(ρι)ες! Τα κενά που δημοσιοποιούνται είναι συστηματικά λιγότερα από τις πραγματικές ανάγκες. Αντί να κάνουν διορισμούς, τι κάνουν; Μας βάζουν να δουλέψουμε με τρίμηνες συμβάσεις, ένα εργασιακό μοντέλο απαράδεκτο που προωθεί την εντατικοποίηση και θέλει να επιβάλει ακόμα πιο ελαστικές σχέσεις εργασίας στο σχολείο. Οι συμβάσεις αυτές μεταθέτουν μάλιστα στις τοπικές διευθύνσεις, και όχι στο ΥΠΑΙΘ, δικαίωμα απόλυσης των εργαζομένων, με τις πιέσεις της διεύθυνσης σε αυτό το δυναμικό να παίρνει την μορφή εκβιασμών. Ήδη δουλεύουμε με διαφορετικές ταχύτητες και δεν έχουμε ίδια δικαιώματα με τους μόνιμους συναδέλφους μας. Τώρα δεν έχουμε ούτε και μεταξύ μας.

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2022

Συνέλευση στη Θεσσαλονίκη Τετάρτη 16.03 στις 19.00

Την Τετάρτη 16/3 στις 19:00, μαζευόμαστε από κοντά - με όλα τα μέτρα προστασίας- αναπληρωτές και αναπληρώτριες της Θεσσαλονίκης για να συζητήσουμε όσα μας απασχολούν και τους τρόπους παρέμβασής μας.

-Αδιοριστία- Ελαστικές Σχέσεις Εργασίας

-Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση-Αξιολόγηση

-Ακρίβεια-Πόλεμος

 

Οργάνωση στο Σωματείο-Συζήτηση-Κοινός Αγώνας

Συντονιστικό Αναπληρωτ(ρι)ων Θεσσαλονίκης


 

Κυριακή 13 Μαρτίου 2022

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΗ;


 

Για το απαράδεκτο μέτρο της άδειας ειδικού σκοπού των αναπληρωτ(ρι)ών



Μέσα σε μια δραματική συγκυρία, όπου τα σχολεία υπολειτουργούν λόγω των κυβερνητικών επιλογών με τα χιλιάδες κενά να παραμένουν ακόμα και σήμερα, με κλείσιμο/συγχωνεύσεις τμημάτων σε 25+ μαθητές, με το απαράδεκτο μέτρο του 50+1 κρουσμάτων για να κλείσει ένα τμήμα, με συνέπεια την τεράστια έξαρση κρουσμάτων στα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί παλεύουμε καθημερινά να λειτουργήσουμε το δημόσιο σχολείο με τα ελάχιστα μέσα που διαθέτουμε, ρισκάροντας ταυτόχρονα την υγεία μας και των μαθητ(ρι)ών μας. Η Κυβέρνηση δεν έχει πάρει ούτε ένα μέτρο για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων. Σε αυτήν την κατάσταση οι αναπληρωτ(ρι)ές εκπαιδευτικοί ερχόμαστε αντιμέτωποι/ες και πάλι με ένα εντελώς τιμωρητικό, παράλογο και επικίνδυνο μέτρο. Εάν έχουμε την ατυχία να νοσήσουμε, δικαιούμαστε μόνο 5 ημέρες άδειας ειδικού σκοπού(!) ενώ στη συνέχεια θα πρέπει να  πάρουμε αναρρωτική με βεβαίωση γιατρού που να πιστοποιεί ότι... έχουμε τη νόσο για την οποία έχουμε ήδη διαγνωστεί θετικοί/ες. Τιμωρούμαστε λοιπόν με απώλεια του μισού ημερομισθίου μας για το γεγονός ότι έχουμε προσβληθεί από την πανδημία. Αυτό έρχεται να συμπληρώσει το ήδη υπάρχον εκδικητικό καθεστώς της αναρρωτικής άδειας αναπληρωτών, με το όριο των 15 ημερών ανά σχολικό έτος, που μας καθιστά ευάλωτους/ες απέναντι σε οποιαδήποτε ασθένεια, φέρνοντας μας μπροστά σε δραματικά διλήμματα ανάμεσα στην υγεία τη δική μας και των συναδέλφων μας και στην οικονομική μας επιβίωση. 

Μέσα από τη διαχείριση την πανδημίας, αποκαλύπτεται σε όλο του το μέγεθος από τη μια το τεράστιο ζήτημα με τις ελλείψεις σε όλες τις βαθμίδες της πρωτοβάθμιας υγείας, αλλά και τις χρόνιες ελλείψεις στα σχολεία, τόσο στον εξοπλισμό (υλικά υγιεινής και καθαριότητας) όσο και στο απαραίτητο προσωπικό (καθαρίστριες, νοσηλευτές, σχολίατροι κ.α.) και από την άλλη το τεράστιο ζήτημα με τις άδειες των αναπληρωτ(ρι)ών, συμβασιούχων εκπαιδευτικών. Σε μια συγκυρία τόσο κρίσιμη για την υγεία όλων μας, η ανυπαρξία επαρκών αδειών για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που στελεχώνουν αυτή τη στιγμή τα δημόσια σχολεία και αποτελούν παραπάνω από το ¼ του εκπαιδευτικού δυναμικού, μας εξοργίζει και έρχεται να συμπληρώσει τον χάρτη των λειψών αδειών για τους αναπληρωτές που διεκδικούμε εδώ και χρόνια: αδειών κύησης, ανατροφής και ασθένειας τέκνου, αναρρωτικών αδειών, αδειών για χρόνια νοσήματα, συνδικαλιστικών και πάει λέγοντας.

Οι αναπληρωτ(ρι)ές εκβιάζονται σε άδειες άνευ αποδοχών, ενσήμων και προϋπηρεσίας για να μην χάσουν την θέση τους ή οδηγούνται σε παραίτηση και σε οικονομική εξαθλίωση. Αυτή η πολιτική επιλογή εκβιασμού και τιμωρίας προς τους εκπαιδευτικούς που ενδέχεται να αρρωστήσουν, να έχουν κάποιο χρόνιο νόσημα ή να γίνουν γονείς –για να μην αναφερθούμε και στις συνδικαλιστικές άδειες, η χρήση των οποίων είχε ως αποτέλεσμα να κοπούν από αναπληρώτριες εκπαιδευτικούς προϋπηρεσίες μηνών παράνομα και αυθαίρετα στα κρυφά- είναι πολιτικές των κυβερνήσεων που ακολουθούν πιστά τις επιταγές ΕΕ και ΟΟΣΑ. Επιδιώκουν να καθιερώσουν την ελαστική εργασία σε όλους τους χώρους δουλειάς και να καταστήσουν τους εργαζόμενους λάστιχα, αναλώσιμους και επισφαλείς, να κινούνται αέναα στο φάσμα μεταξύ ανεργίας-εργασίας.

Παλεύουμε για την κατάργηση της ελαστικής εργασίας στα δημόσια σχολεία. Παλεύουμε για την κατάργηση των ωρομίσθιων, μειωμένου ωραρίου, τρίμηνων συμβάσεων και αναπληρωτών που καλύπτουν πάγια και διαρκή κενά.

Απαιτούμε:

 

·                   Αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου για τις άδειες εδώ και τώρα!

·                   Εξίσωση των δικαιωμάτων για όλους τους ελαστικά εργαζόμενους στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα προς τα πάνω με αυτά των μόνιμων συναδέλφων

·                   Άμεση κατάργηση των περιορισμών που μπαίνουν στο δικαίωμα της αναρρωτικής άδειας των συναδέλφων.

·                   Εξίσωση των αδειών για χρόνια νοσήματα και ειδική μέριμνα για τους συναδέλφους που θα νοσήσουν από τον κορονοϊό με χρόνιο νόσημα

·                   Πλήρη προστασία της μητρότητας – 9μηνη άδεια ανατροφής για όλους τους γονείς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς με πλήρεις αποδοχές, καταβολή ενσήμων και αναγνώριση της προϋπηρεσίας

·                   Πλήρη προστασία της κύησης, ακώλυτη χορήγηση γονικών αδειών και άδειας ασθένειας τέκνου,  άδειας επαπειλούμενης κύησης με πλήρεις αποδοχές, καταβολή ενσήμων και αναγνώριση της προϋπηρεσίας

·                   Πλήρη καταβολή μισθού και ενσήμων κατά τη διάρκεια της άδειας τοκετού και λοχείας δίχως τον περιορισμό των 200 ενσήμων τη διετία - Κανένας αποκλεισμός από παροχές μητρότητας για τις άνεργες συναδέλφισσες - Αύξηση της άδειας κύησης και λοχείας σε περιπτώσεις πολύδυμης κύησης και πολυτεκνίας -Συμπερίληψη των περιπτώσεων υιοθεσίας

·                   Αναδρομική προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και των ενσήμων για όσες/ όσους εξαναγκάστηκαν σε χρήση των αδειών άνευ αποδοχών

·                   Να μην περικοπεί σε κανέναν εκπαιδευτικό η προϋπηρεσία του εφόσον έχει κάνει χρήση συνδικαλιστικής άδειας

Αποκλειστικά δημόσια δωρεάν υγειονομική περίθαλψη για όλους/όλες!

Τρίτη 1 Μαρτίου 2022

Η απεργία δεν τιμωρείται! Νικά!

 


Κάτω τα χέρια σας από τις/τους απεργούς εκπαιδευτικούς! Η χουντικού τύπου ποινικοποίηση της απεργίας δε θα περάσει! Καμιά κύρωση καμιά ποινή σε όσες/όσους αγωνίζονται ενάντια στην αξιολόγηση και τη διάλυση του δημόσιου σχολείου!

Παράνομο το Υπουργείο Παιδείας και τα έγγραφα που στέλνει στους/στις απεργούς δ/ντες-ντριες-προϊσταμένες-ους δημοτικών, γυμνασίων, λυκείων και νηπιαγωγείων της χώρας.

Σε μια απονενοημένη προσπάθεια να ξεμπερδεύει με τους χιλιάδες συμμετέχοντες στην Απεργία Αποχή, το Υπουργείο προχώρησε σε μια πρωτοφανή πράξη αυταρχισμού, απολυταρχίας και δεσποτισμού, παράνομη πράξη ποινικοποίησης του απεργιακού δικαιώματος. Έγγραφα -αποφάσεις στέλνονται απευθείας προς τους συναδέλφους-ισσες διευθύντ(ρι)ες-προϊσταμένες-ους που μαζί με τους συλλόγους διδασκόντων των αντίστοιχων σχολείων συμμετέχουν καθολικά στην Απεργία-Αποχή που κήρυξαν τα πρωτοβάθμια σωματεία τους και δεν ανάρτησαν αξιολόγηση στις πλατφόρμες του ΙΕΠ, εκπαιδευτικούς που έμπρακτα δηλώνουν την αντίστασή τους στα σχέδια  της κυβέρνησης.  Τα έγγραφα αυτά κάνουν λόγο για εφαρμογή διατάξεων του νόμου 4823/21 και για «αποφάσεις» που αφορούν το πάγωμα των ΜΚ και της υπηρεσιακής εξέλιξης.

Το υπουργείο Παιδείας κήρυξε Πόλεμο στους αγωνιζόμενους εκπαιδευτικούς. Στοχοποιεί συγκεκριμένους ανθρώπους που υλοποιούν συλλογικές αποφάσεις,  ποινικοποιεί  τον αγώνα και αποτελεί  βήμα αντιδημοκρατικής εκτροπής  στο δικαίωμα συμμετοχής σε μια  απεργία που είναι  σε ισχύ.

Υπενθυμίζουμε στο ΥΠΑΙΘ, τον Κόπτση και την Κεραμέως παρ’ όλο που το γνωρίζουν πολύ καλά, ότι:  Το δικαίωμα στην απεργία δεν έχει καταργηθεί!

Στηρίζουμε τους εκπαιδευτικούς που διώκονται γιατί απέργησαν, γιατί αρνήθηκαν να αναρτήσουν στις αξιολογοπλατφόρμες του ΙΕΠ, στις πλατφόρμες κατηγοριοποίησης, υποχρηματοδότησης και διάλυσης του δημόσιου σχολείου.

Η επιλογή του υπουργείου να  επιβάλλει κυρώσεις σε απεργούς στοχεύει στην τρομοκράτηση και την υποταγή. Ακόμη και η ελάχιστη κύρωση σηματοδοτεί την προσβολή του δικαιώματος στην απεργία.  Δηλαδή το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση μπαίνει σε τροχιά πλήρους κατάργησης του Συνταγματικού δικαιώματος της απεργίας.  

Κάτω τα χέρια από τους αγωνιζόμενους-ες  εκπαιδευτικούς, από όλους-ες τους εργαζόμενους-ες που μάχονται για τα δικαιώματά τους.

Δηλώνουμε την αμέριστη στήριξή μας.

Να ακυρωθούν ΤΩΡΑ όλες οι διώξεις-ποινές

Αλληλεγγύη το όπλο των εργαζομένων

Υπερασπίζουμε και προστατεύουμε το δικαίωμα στην απεργία

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022

ΑΜΕΣΑ ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ - Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΝΟΣΕΙ

 



ΑΜΕΣΑ ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ

Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΝΟΣΕΙ


Δηλώσεις επί δηλώσεων, υποσχέσεις της κυβέρνησης, κι άλλες υποσχέσεις από την αντιπολίτευση, ανακοινώσεις, εκτιμήσεις…

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΛΑΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΑΝΕ ΑΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΙ 6.000 Ή 10.000 Ή 20.000

ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ!

Τα τελευταία χρόνια δουλεύουν κάθε χρόνο σχεδόν 50.000 αναπληρωτές και αναπληρώτριες! Τα κενά που δημοσιοποιούνται είναι συστηματικά λιγότερα από τις πραγματικές ανάγκες. Το ξέρουμε αυτό γιατί το βλέπουμε κάθε μέρα στα σχολεία που «αναπληρώνουμε» τον ίδιο μας τον εαυτό στα σχολεία που ακόμα και σήμερα δεν μπορούν να λειτουργήσουν ολοήμερο, είναι χωρίς τμήματα ένταξης, χωρίς πλήρεις παράλληλες στηρίξεις και χωρίς όλες τις ειδικότητες.

Αντί να γίνουν διορισμοί τι κάνουν; Μας βάζουν να δουλέψουμε με τρίμηνες συμβάσεις, ένα εργασιακό μοντέλο απαράδεκτο που προωθεί την εντατικοποίηση και θέλει να επιβάλει ακόμα πιο ελαστικές σχέσεις εργασίας στο σχολείο. Οι συμβάσεις αυτές μεταθέτουν μάλιστα στις τοπικές διευθύνσεις δικαίωμα απόλυσης των εργαζομένων με τις πιέσεις της διευθύνσης σε αυτό το δυναμικό να παίρνει την μορφή εκβιασμών. Ήδη δουλεύουμε με διαφορετικές ταχύτητες, δεν έχουμε ίδια δικαιώματα οι αναπληρωτ(ρι)ες μεταξύ μας, αλλά ούτε και με τους μόνιμους συναδέλφους μας. Και παρόλο που έχουμε τον ίδιο φορές πρόσληψης έχουμε διαφορετικά δικαιώματα από το προσωπικό καθαριότητας και ποιος ξέρει τι άλλο θα δούμε!

Μας έχουν αναγκάσει να βρισκόμαστε σε διαρκή ανταγωνισμό μεταξύ μας σε κυνήγι των προσόντων για περισσότερα μόρια, να πληρώνουμε και να παλεύουμε για το αναφαίρετο δικαίωμα της εργασίας που, στο κάτω- κάτω, απορρέει από το πτυχίο μας. Φυσικά, με το φόβο της αξιολόγησης, μπαίνουν και οι μόνιμοι/ες συνάδελφοι/σσες στο κυνήγι, και όλοι/όλες μαζί τρέχουμε να πιστοποιήσουμε με το αζημίωτο ότι δεν είμαστε ελέφαντες, ζώντας μέσα στο άγχος που επηρεάζει αρνητικά τη δουλειά μας στην τάξη και τις σχέσεις με τους/τις συναδέλφους/ισσες μας.

Ακόμα και στους τελευταίους διορισμούς, εργαζόμενοι που δουλεύουν δεκαετίες σε κάθε άκρη της χώρας, αναγκάστηκαν να ξαναμεταναστεύσουν και να περάσουν την «δόκιμη διετία» χωρίς δυνατότητα να δουλέψουν κοντά στις οικογένειές τους, παρά τα δεκάδες χρόνιας προϋπηρεσίας.

Φτάνει πια! Πόσα λεφτά θέλουν αν γλιτώσουν από την εκπαίδευση; Πόσα θέλουν να βγάλουν από αυτήν ακόμα όλοι οι μεγαλοκαρχαρίες της ιδιωτικοποίησης;

Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών! Άμεσος διορισμός/ Μονιμοποίηση τώρα ΟΛΩΝ των αναπληρωτ(ρι)ών που έχουν έστω και μία σύμβαση, αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία.



Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022

Για τις πιέσεις στους/στις αναπληρωτ(ρι)ες για την τηλεκπαίδευση


Η τηλεκπαίδευση, αν και έχει απονομιμοποιηθεί πλήρως στα μάτια εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών, για τις σημαντικές ψυχοσωματικές και μαθησιακές συνέπειες που έχει για όλους/όλες, για την όξυνση των ανισοτήτων και παρόλο που και το ίδιο το ΥΠΑΙΘ πλέον αναγνωρίζει ότι «τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη διά ζώσης εκπαίδευση», συνεχίζει να τη χρησιμοποιεί «δια πάσα νόσο». Άλλοτε ως κατασταλτικό-τιμωρητικό μέσο για τις καταλήψεις και άλλοτε, όπως τώρα, στην κακοκαιρία για να εξυπηρετήσει το επικοινωνιακό παιχνίδι της κυβέρνησης ότι δήθεν όλα λειτουργούν κανονικά. Επιδιώκει να καλύψει έτσι τις εγκληματικές ευθύνες της για τη διαχείριση της πανδημίας, μιας και το μόνο μέτρο που πήρε για να παραμείνουν ανοιχτά τα σχολεία ήταν… τα ανοιχτά παράθυρα και ένα επιπλέον self test… Στο ΥΠΑΙΘ χύνουν κροκοδείλια δάκρυα για τις χαμένες διδακτικές ώρες, κατηγορούν τις «άδειες» των εκπαιδευτικών για τα κενά, όταν υπάρχουν εκατοντάδες μέχρι και αυτή τη στιγμή με δική τους ευθύνη. To «επιτελικό κράτος» δεν παίρνει μέτρα για τα σχολεία με το πρώτο χιόνι, την πρώτη βροχή (πλημμυρισμένα προκάτ), το κρύο, τον καύσωνα κλπ, έχει όμως το μαστίγιο του αυταρχισμού, της τρομοκρατίας και των απειλών για τους αναπληρωτές που δεν παρείχαν τηλεκπαίδευση.

Έτσι κατόπιν πιέσεων από το υπουργείο και τις Διευθύνσεις, κάποιοι διευθυντές πιέζουν τους αναπληρωτές να κάνουν τηλεκπαίδευση με το δήθεν ερώτημα «τι να γράψουμε στα παρουσιολόγια για ΠΔΕ και ΕΣΠΑ αν δεν κάνετε τηλεκπαίδευση;».