Για τα κολλέγια… Σαρώνουν κάθε έννοια δημόσιας εκπαίδευσης!
Τη στιγμή που
…δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί (πέρυσι 50.000) δουλεύουν συμβασιούχοι για κάποιους μήνες ή με τρίμηνες συμβάσεις αναπληρώνοντας τους εαυτούς τους σε κενές θέσεις από τον Έβρο μέχρι την Κρήτη μην ξέροντας αν θα ξαναδουλέψουν του χρόνου και για πόσους μήνες, ενώ αντιμετωπίζουν την έκρηξη ακρίβειας σε όλα τα καθημερινά αγαθά…
…πολλές δεκάδες χιλιάδες απόφοιτοι δημόσιων Α.Ε.Ι. είναι ή θα είναι άνεργοι σε δύο μήνες, τη στιγμή που επιχειρείται η συγχώνευση των Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης με αυτά των Νηπιαγωγών και των Γυμναστών…
…είμαστε σε αναμονή των προκηρύξεων ειδικής αγωγής
η κυβέρνηση έχει μια φούρια...
Βιάζεται να αναγνωρίσει τη συνάφεια κολλεγίων ειδικής αγωγής με τα δημόσια (στις 4 Απριλίου αναγνώρισε με το ΦΕΚ 1574 τη συνάφεια του μεταπτυχιακού από το AKMI METROPOLITAN COLLEGE) για να τα προσθέσει στο ΦΕΚ της προκήρυξης.
Σαρώνουν κάθε έννοια δημόσιας εκπαίδευσης!
Η παιδεία αντιμετωπίζεται σαν μπίζνα και το εμπόριο χαρτιών, που ξεκίνησε με το προσοντολόγιο Γαβρόγλου, περιλαμβάνοντας ξένες γλώσσες, η/υ, σεμινάρια κλπ. ενισχύεται περαιτέρω. Το προσοντολόγιο Γαβρόγλου έβαλε κάθε εκπαιδευτικό για μια ολιγόμηνη επισφαλή θέση εργασίας (αυτή του αναπληρωτή/τριας) να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη για να πάρει ένα σωρό πανάκριβα χαρτιά προκειμένου να δουλέψει. Η αναγνώριση των κολλεγίων ξεκίνησε μάλιστα από τον ίδιο υπουργό Παιδείας, αφού στο ΦΕΚ1217/2019 αναγνωρίστηκε η συνάφεια κολλεγιακών τίτλων της Ελλάδας και του Εξωτερικού. Το 2020 η Κεραμέως με τον ν.4653/2020 τελειοποίησε τη διαδικασία αναγνώρισης συνάφειας με την εξίσωση επαγγελματικής ισοδυναμίας και ισοτιμίας, μια απόφαση που παίρνεται στα γρήγορα από το Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας.
Πρόκειται για αποφάσεις που μας βρίσκουν κάθετα αντίθετες/ους και έρχονται ως επισφράγισμα της υποβάθμισης της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης, όλων των βαθμίδων, από τη πρωτοβάθμια έως και τη τριτοβάθμια.