Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ – αιτία πολέμου!
Αναπληρώτριες/ες δεν θα επιτρέψουμε τον εμπαιγμό,
το παιχνίδι του ανταγωνισμού και της ανασφάλειας στις
πλάτες μας!
Μαζί δηλαδή
με το προσοντολόγιο των απολύσεων (όσα χρόνια είναι σε ισχύ, πάνω από 15.000
εκπαιδευτικοί πετάχτηκαν εκτός πινάκων ή έχασαν θέσεις ή έχασαν φάση πρόσληψης
λόγω “λαθών”), της απαξίωσης του πτυχίου και της προϋπηρεσίας μας, το ΥΠΑΙΘΑ
ετοιμάζει να προσθέσει ένα επιπλέον «κριτήριο- φίλτρο» απολύσεων και ανεργίας, τον
γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
Εγραζόμενες/οι ανασφαλείς, άλογα
κούρσας, ανταγωνιστικοί και ποτέ αρκετές/οί!
Ο Πιερρακάκης
επιδιώκει να συνεχίσει το έργο Κεραμέως και Γαβρόγλου, που δεν είναι άλλο από
την περαιτέρω προσπάθεια απαξίωσης των πτυχίων και της δημόσιας και δωρεάν
παιδείας όλων των βαθμίδων μετά την απελευθέρωση ίδρυσης ιδιωτικών παν/μίων και
με την αναγνώριση και ισοτιμία των δημόσιων με τα αμφιβόλου ποιότητας «πτυχία»
των κολλεγίων (πρώην ΙΕΚ), πρόθυμ δίνοντας ζεστό χρήμα σε σχολάρχες και
ιδιώτες, όπως επίσης και την οικονομική αφαίμαξή μας για φροντιστήρια ΑΣΕΠ, για
μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες, σεμινάρια και άλλα χαρτιά! Όλα αυτά την ώρα που οι
μαθητ(ρι)ες βιώνουν ένα σχολείο εξετασιοκεντρικό κάτεργο με τις σκληρές
εξετάσεις PISA, τις πανελλαδικές εξετάσεις με την Τράπεζα Θεμάτων και την
Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ) έτοιμη να πετάξει χιλιάδες μαθητ(ρι)ες έξω από τα
πανεπιστήμια και που οι ιδιώτες των κολλεγίων θα περιμένουν να τα αρπάξουν από
όσους/όσες θα μείνουν έξω από αυτό.
Στόχος κυβέρνησης, ΥΠΑΙΘΑ αλλά και ΕΕ
και ΟΟΣΑ ένας νέος τύπος εργαζόμενου/ης!
Βασικές τους επιδιώξεις:
· να
ανακατεύεται συνεχώς η τράπουλα, να μην είμαστε ποτέ σίγουροι/ες αν θα
ξαναδουλέψουμε και να μετακινούμαστε μεταξύ ανεργίας και εργασίας
· να μένουμε
μόνιμα ανασφαλείς, ελαστικά εργαζόμενες/οι, που θα ψάχνουμε προσόντα και θα
δουλεύουμε δεύτερες δουλειές για να τα πληρώσουμε, για να πληρώσουμε
φροντιστήρια για ΑΣΕΠ, ώστε αν καταφέρουμε
να δουλέψουμε κάποια στιγμή, όταν
ξαναανοίξουν οι πίνακες να ξαναρχίσουμε το κυνήγι προσόντων και βαθμών, λόγω
του αέναου ανέβα-κατέβα στους πίνακες μορίων
· να βιώνουμε
συνεχείς αποκλεισμούς και ανεργία
Το ΥΠΑΙΘΑ
έχει ανοίξει μάχη με όλο τον εργαζόμενο κόσμο και ειδικά με τους εκπαιδευτικούς
και βλέπει ότι η απάντηση είναι αποφασιστική! Χιλιάδες νεοδιόριστες/οι κάνουν
απεργία αποχή από την ατομική αξιολόγηση, δεκάδες χιλιάδες μόνιμες/οι και
αναπληρωτές/τριες υπογράφουν ενάντια στην ατομική αξιολόγηση, η αξιολόγηση
σχολικής μονάδας δεν προχωρά και οι εκπαιδευτικοί δηλώνουμε αποφασισμένοι/ες να
συνεχίσουμε και του χρόνου! Για αυτό φέρνει νομοσχέδιο-σκούπα που τα έχει
όλα, για αυτό το κάνει μέσα στο καλοκαίρι…
Την στιγμή
που οι αναπληρωτές/τριες είναι πιο εξαθλιωμένες/οι οικονομικά από ποτέ (όπως
όλος ο λαός άλλωστε) με την ακρίβεια σε δυσθεώρητα ύψη, με τα ενοίκια, όχι
πλέον μόνο στα νησιά, αλλά και παντού να είναι απλησίαστα, με τις συνεχείς
απειλές και εκφοβισμούς από διευθυντές/ντριες και αξιολογητές/τριες που
αξιοποιώντας τον νόμο της αξιολόγησης νομίζουν ότι μπορούν να φέρονται, να
αποφασίζουν και να πράττουν όπως θέλουν, με την οξυμένη επίθεση στα δικαιώματα
μας, αφού δεν μπορούμε να γίνουμε γονείς, να αρρωστήσουμε ή να νοσηλευτούμε,
ακόμα και να συνδικαλιστούμε, καθώς τα δικαιώματα είναι κουτσουρεμένα και τα
εμπόδια συνεχή…
Την ίδια στιγμή όμως… είμαστε 50.000
απ’ άκρη σ’ άκρη της χώρας, μπορούμε και πρέπει να νικήσουμε! Καμία σκέψη για γραπτό
διαγωνισμό ΑΣΕΠ να μην γίνει αποδεκτή, κατάργηση του προσοντολογίου ΕΔΩ ΚΑΙ
ΤΩΡΑ μαζικοί μόνιμοι διορισμοί/ μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτ(ρι)ών
αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία.
Επίσης
αγωνιζόμαστε για:
· Πλήρη
εξίσωση προς τα πάνω των εργασιακών, ασφαλιστικών και συνδικαλιστικών
δικαιωμάτων με αυτά των μονίμων – πλήρης προστασία της μητρότητας.
· Νέες θέσεις
εργασίας με μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, μείωση του ορίου
συνταξιοδότησης, μείωση του ωραρίου εργασίας.
· Δημιουργία
οργανικών θέσεων για κάθε υπάρχουσα ειδικότητα σε όλα τα σχολεία. Κάλυψη ΟΛΩΝ
των κενών με μαζικούς διορισμούς.
· Επαναφορά
των ωρών των κοινωνικών επιστημών, των εικαστικών και υπολοίπων ειδικοτήτων.
· Πλήρη
στελέχωση όλων των δομών εκπαίδευσης και κατάργηση των νόμων που περιορίζουν
την ίδρυση νέων θέσεων εργασίας. Μείωση του εργάσιμου χρόνου και του ορίου
συνταξιοδότησης για την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
· Όλα τα
προσφυγόπουλα στα σχολεία στα πρωινά τμήματα με παράλληλη πρόσληψη
εκπαιδευτικών για την πλήρη στελέχωση των τμημάτων ΖΕΠ.
· Να παλέψουμε
για την κατάργηση της ελαστικής εργασίας! Μόνιμη και σταθερή δουλειά για
όλες/όλους!
ΔΟΕ και ΟΛΜΕ αλλά και το σώμα και των
δυο συνεδρίων του επόμενου διαστήματος ΠΡΕΠΕΙ να πάρουν θέση! Δεν αρκούμαστε σε
ανακοινώσεις, μεγάλα λόγια σε πανό και πλακάτ, δεν αρκούμαστε σε συμβολικές
διαμαρτυρίες και δεν αποδεχόμαστε συνεννοήσεις στους διαδρόμους του υπουργείου!
Αυτός ο αγώνας πρέπει να δοθεί ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ! Με συνελεύσεις, επιτροπές αγώνα,
απεργίες…
Καλούμε σε δυναμικές παρεμβάσεις των
αναπληρωτ(ρι)ών τις ημέρες των συνεδρίων (26-29 Ιούνη της ΔΟΕ και 1-4 Ιούλη της
ΟΛΜΕ), για να παρθούν αποφάσεις και να σχεδιαστεί αγωνιστικό πρόγραμμα δράσης
που θα μπλοκάρει τα σχέδια του υπουργείου!
Καλούμε σε ανοιχτή συνέλευση
αναπληρωτ(ρι)ών την Πέμπτη 27/6 στο συνέδριο της ΔΟΕ (ξενοδοχείο Novotel, Μιχαήλ Βόδα 4) στις 6μμ για να
οργανώσουμε την παρέμβασή μας σε αυτό.