Κυριακή 22 Αυγούστου 2021

Το ΥΠΑΙΘ πετσοκόβει παράλληλες στηρίξεις, ΕΒΠ και νοσηλευτές καταπατώντας τα μορφωτικά δικαιώματα μαθητών/τριών! Εκπαιδευτικοί και γονείς να ξεσηκωθούμε τώρα!

Με προφορική οδηγία που διέρρευσε, το ΥΠΑΙΘ καλεί τις διευθύνσεις να μην δημοσιεύσουν τα κενά των παράλληλων στηρίξεων, ΕΒΠ και σχολικών νοσηλευτών βάζοντας κόφτη και ορίζοντας ότι σε κάθε σχολείο θα υπάρχουν μόνο 2 εργαζόμενοι παράλληλων στηρίξεων, ομαδοποιώντας επιπλέον τις ανάγκες σε σχολικούς νοσηλευτές και ΕΒΠ.


Κάθε χρόνο, η ειδική αγωγή είναι ένας πολύπαθος κλάδος, καθώς ξεκινώντας από την Α φάση προσλήψεων των αναπληρωτ(ρι)ών, τα κενά που δίνονται για την παράλληλη στήριξη παρανόμως δεν είναι ένας εκπαιδευτικός προς έναν μαθητή, δεν υπάρχουν ΕΒΠ και σχολικοί νοσηλευτές σε κάθε σχολείο ενώ πολλοί μαθητές μοιράζονται τον εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης (ο/η οποίος/α στηρίζει 2 και 3 διαφορετικά παιδιά) μέχρι αργά μέσα στο σχολικό έτος. Πολλές φορές μάλιστα, ενώ η παράλληλη στήριξη έχει εγκριθεί, τα παιδιά δεν την παίρνουν ποτέ!

Τώρα λοιπόν το ΥΠΑΙΘ ζητά επιπλέον από τις διευθύνσεις να κρύψουν τα κενά, να μην τα δημοσιοποιήσουν καν και έτσι να αφήσουν χιλιάδες παιδιά με αναπηρίες, σύνδρομα, μαθησιακές δυσκολίες, προβλήματα υγείας κ.ά. χωρίς καθόλου στήριξη και τους γονείς τους σε απόγνωση! Οι χιλιάδες αυτές οικογένειες θα αναγκαστούν να καταφύγουν στον ιδιωτικό τομέα, στα ιδιωτικά κέντρα και τις ιδιωτικές παράλληλες βάζοντας βαθιά το χέρι στην τσέπη, ενώ όσες οικογένειες δεν έχουν τα χρήματα το ΥΠΑΙΘ τους λέει μάλλον να κρατήσουν τα παιδιά σπίτι τους!

Δευτέρα 16 Αυγούστου 2021

Οι 3μηνες συμβάσεις δεν είναι «λύση ανάγκης» για το ΥΠΑΙΘ αλλά ξεκάθαρη πολιτική επιλογή

 Να δώσουμε ΤΕΛΟΣ στην ελαστική εργασία

Οι 3μηνες συμβάσεις δεν είναι «λύση ανάγκης» για το ΥΠΑΙΘ αλλά ξεκάθαρη πολιτική επιλογή

Εδώ και τώρα να αλλάξει η απαράδεκτη κοινή δήλωση πρόσληψης για αναπληρωτ(ρι)ες πλήρους ωραρίου και 3μηνων συμβάσεων

Εκδόθηκε από το Υπουργείο η πρόσκληση προς υποψήφιους εκπαιδευτικούς για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης περιοχών για πρόσληψη ως αναπληρωτές/τριες. Το τραγικό της φετινής πρόσκλησης, πέραν του ότι το κράτος συνεχίζει να καλύπτει τις πάγιες ανάγκες στα δημόσια σχολεία με ελαστικά εργαζόμενους συμβασιούχους, είναι και η παγίωση του θεσμού της απαράδεκτης τρίμηνης σύμβασης.

Από πέρυσι η υπουργός Κεραμέως εισήγαγε τον θεσμό των τρίμηνων συμβάσεων με τη δικαιολογία των έκτακτων αναγκών λόγω πανδημίας. Το Υπουργείο θα προσλάμβανε υποτίθεται τους 3μηνους αναπληρωτές για να καλύψουν κενά που θα δημιουργούνταν από άδειες των ευπαθών ομάδων λόγω Covid-19. Φυσικά στην πράξη το υπουργείο προσέλαβε μεγάλο αριθμό συμβασιούχων 3μηνης σύμβασης για την κάλυψη όλων ανεξαιρέτως των λειτουργικών κενών (χαρακτηριστικό παράδειγμα, στην Α’ Αθήνας τα κενά covid ήταν 40 και η Δ/νση ζήτησε και πήρε 90 αναπληρωτ(ρι)ες 3μηνης σύμβασης).

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

Χαιρετίζουμε τις κινητοποιήσεις και τους αγώνες όλων μας που επέβαλλαν τους διορισμούς Οι διορισμοί αυτοί άργησαν 12 χρόνια - Δεν θα πούμε και ευχαριστώ!

 Χαιρετίζουμε τις κινητοποιήσεις και τους αγώνες όλων μας που επέβαλλαν τους διορισμούς Οι διορισμοί αυτοί άργησαν 12 χρόνια - Δεν θα πούμε και ευχαριστώ!

Μέσα σε μερικές μέρες η συζήτηση του ΥΠΑΙΘ για 5250 διορισμούς φέτος και άλλους τόσους του χρόνου, μετατράπηκε με υπουργικούς και πρωθυπουργικούς διθυράμβους σε εξαγγελία για 11.700 διορισμούς σε μια φάση, φέτος! Όχι, δεν θα πούμε και ευχαριστώ! Αυτές οι εξαγγελίες είναι καρπός της διαρκούς πίεσης του εκπαιδευτικού κινήματος και των αγώνων όλων μας τα τελευταία χρόνια και οι διορισμοί αυτοί είναι κατάκτηση μας! Δεν χρωστάμε λοιπόν, τίποτε και σε κανέναν! Η Κεραμέως εξαναγκάζεται να προχωρήσει σε 11.700 διορισμούς στο ερειπωμένο και χρόνια εγκαταλελειμμένο δημόσιο σχολείο από όλες ανεξαιρέτως τις κυβερνήσεις της τελευταίας δεκαετίας, ενώ εξαγγέλλει νέο γύρο συγχωνεύσεων-καταργήσεων σχολικών μονάδων και τμημάτων.

Σε κάθε περίπτωση, οι εξαγγελλόμενοι διορισμοί παραμένουν ελάχιστοι μπροστά στις πραγματικές ανάγκες των σχολείων που στενάζουν κάθε χρόνο με αναρίθμητα κενά τα οποία συσσωρεύονται εδώ και 12 χρόνια αδιοριστίας, ενώ είναι ψίχουλα μπροστά στον σαρωτικό αριθμό των φετινών –σχεδόν- 50.000 αναπληρωτ[ρι]ών και των 8.000 συνταξιοδοτήσεων.

Κοιτάζοντας τους παραπάνω αριθμούς είναι ξεκάθαρο ότι η δίκαιη κατανομή των 11.700 που πολλοί προσπαθούν να ορίσουν ή που «απαιτούν» από το ΥΠΑΙΘ δεν υπάρχει.

Δευτέρα 21 Ιουνίου 2021

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 23/6, 2μμ ΣΤΟ ΥΠΑΙΘ

 



ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 23/6, 2μμ ΣΤΟ ΥΠΑΙΘ


Έναν χρόνο μετά την ψήφιση του Ν.4692/2020 «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις» εκατοντάδες μόνιμοι και αναπληρωτ(ρι)ές εκπαιδευτικοί βρίσκονται αντιμέτωποι/ες με τον κίνδυνο εξαφάνισής τους από την δημόσια εκπαίδευση και την ανεργία. Τα νέα ωρολόγια προγράμματα του λυκείου που προέκυψαν από τον παραπάνω νόμο, αφανίζουν οριστικά από την δευτεροβάθμια εκπαίδευση:

·           στην Γ΄ λυκείου μετά από 39 χρόνια διδασκαλίας το μάθημα της Κοινωνιολογίας (γενικής παιδείας και για τα δύο τελευταία έτη κατεύθυνσης στον προσανατολισμό ανθρωπιστικών και κοινωνικών σπουδών). Ισχύς από την σχολική χρονιά 2021 – 2022.

·           το Γραμμικό Σχέδιο και Ελεύθερο Σχέδιο, ειδικά μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, γεγονός που ενισχύει την ταξικότητα του δημόσιου σχολείου εφόσον πλέον τα μαθήματα αυτά προσφέρονται κυρίως στα φροντιστήρια. Ισχύς από την σχολική χρονιά 2020 – 2021.

·           στην Β΄ λυκείου τα μαθήματα Σύγχρονος Κόσμος – Πολίτης και Δημοκρατία (γενικής παιδείας) και Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών (κατεύθυνσης). Ισχύς από την σχολική χρονιά 2020 - 2021

·           Στην Α΄ λυκείου μειώνουν από 2 σε 3 ώρες το μάθημα Πολιτικής Παιδείας. Ισχύς από την σχολική χρονιά 2020 – 2021.

·           Καταργούνται από την Α’ Λυκείου τα μαθήματα επιλογής Καλλιτεχνική Παιδεία και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός. Ισχύς από την σχολική χρονιά 2020 - 2021


Πρόκειται για ολική εξαφάνιση των κοινωνικών επιστημών και των τεχνών! Ειδικά οι κοινωνικές επιστήμες που διδάσκονται στο γυμνάσιο μόνο για ένα δίωρο και στο δημοτικό στην ουσία καθόλου. Αυτή η εξέλιξη δεν εξοβελίζει μόνο τον κλάδο ΠΕ78 των κοινωνικών επιστημών, επιφέρει ανυπολόγιστο πλήγμα και στον κλάδο ΠΕ80 των οικονομολόγων με τους οποίους υπάρχει κοινή πρώτη ανάθεση για τα μαθήματα της β΄ και α΄ λυκείου!

Φυσικά περιορίζει εξίσου σε μεγάλο βαθμό και τους κλάδους των εικαστικών ΠΕ08 Καλλιτεχνικών μαθημάτων, ΠΕ79.02 Τεχνολογίας Μουσικής/Ήχου, ΠΕ89.01 Καλλιτεχνικών Σπουδών! Μόνιμοί εκπαιδευτικοί των  ΠΕ78 και ΠΕ80 βγαίνουν φέτος κατά εκατοντάδες υπεράριθμοι με τους κοινωνικούς επιστήμονες να βρίσκονται σε πολλές περιπτώσεις με μηδενικό ωράριο! Χιλιάδες οργανικές θέσεις θα χαθούν και χιλιάδες συνάδελφοι θα βρεθούν σε καθεστώς αβεβαιότητας και εργασιακής επισφάλειας.

Ήδη οι προσλήψεις αναπληρωτ(ρι)ών αυτών των κλάδων ήταν μειωμένες την φετινή χρονιά που ίσχυσε ήδη η κατάργηση των μαθημάτων την Β΄ λυκείου. Οι συνάδελφοι/ισσες αναπληρωτ(ρι)ές όχι απλά δεν πρόκειται να μονιμοποιηθούν ενώ με προσωπικό και οικονομικό εν τέλει κόστος γύριζαν την Ελλάδα σε πολλές περιπτώσεις και πάνω από δεκαετία, αλλά δεν πρόκειται και να ξαναδουλέψουν στην εκπαίδευση. Βρίσκονται αντιμέτωποι και αντιμέτωπες με την ανεργία σε μία περίοδο οικονομικής κρίσης και εργασιακού μεσαίωνα της οποίας την πλήρη έκταση δεν έχουμε δει ακόμα!


Φυσικά δεν συζητάμε καν για την υποβάθμιση που δέχεται το δημόσιο σχολείο και οι μαθητές/μαθήτριες! Υποβάθμιση που δεν έχει να κάνει μόνο με ελλιπή εφόδια για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση – το 75% των σχολών του ανθρωπιστικού πεδίου είναι κοινωνικές επιστήμες ή έχουν πολλά μαθήματα κοινωνικών επιστημών και είναι αδιανόητο να μην διδάσκεται το μάθημα του σχεδίου στο σχολείο απαραίτητο για εισαγωγή στις πολυτεχνικές σχολές. Ξαφνικά η «ιερή αγελάδα» των πανελλαδικών κλώτσησε μόνη της την καρδάρα με το γάλα! Η υποβάθμιση αφορά το σύνολο της ζωής των μαθητ(ρι)ών, καθώς στερούνται γνώσεις που αφορούν τον πολιτισμό, την κρατική και δημοκρατική λειτουργία, τις συνθήκες και τις σχέσεις εργασίας και το πώς διαμορφώνονται, το πως παράγεται η υπεραξία και τα κέρδη, την λειτουργία των θεσμών, την αλλαγή των κοινωνιών. Οι μαθήτ(ρι)ες θα στερηθούν ερεθίσματα βασικά για την ανάπτυξη της φαντασίας και της κριτικής σκέψης.


Την επόμενη φορά δεν θα χρειαστεί καμία υγειονομική απειλή για να καταργηθεί ο πολιτισμός και η κοινωνική και πολιτική δράση των μελών μιας κοινωνίας! Βέβαια, έτσι και αλλιώς με δέκα ώρες εργασίας την ημέρα, απλήρωτες υπερωρίες και οικονομική ανέχεια δεν θα μένει χρόνος ούτε για ψυχαγωγία και καλλιέργεια ούτε για αγώνες και κριτικό αναστοχασμό πάνω στην κοινωνική πραγματικότητα.


·           Καμία απόλυση εκπαιδευτικού! Καμία κατάργηση μαθήματος!


·           Κατάργηση του ν. Γαβρόγλου (προσοντολόγιο), του ν. 4692/20 Κεραμέως και των νέων ωρολογίων προγραμμάτων που καταργούν τους κλάδους των κοινωνικών, οικονομικών, πολιτικών και νομικών επιστημών, της καλλιτεχνικής παιδείας και των αρχιτεκτόνων – πολ. μηχανικών


Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί/ μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία




Τετάρτη 19 Μαΐου 2021

Παρασκευή 21/5 1μμ ΥΠΑΙΘ


 

Μονιμοποίηση ΤΩΡΑ όλων των αναπληρωτ(ρι)ών! Κανένας/καμιά ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ!

 Στον εμπαιγμό της κυβέρνησης για 5.250 διορισμούς μετά από 11 ολόκληρα χρόνια αδιοριστίας, όταν μόνο για φέτος έχουμε 7.000 συνταξιοδοτήσεις και 44.000 προσλήψεις αναπληρωτ(ρι)ών απαντάμε:

Μονιμοποίηση ΤΩΡΑ όλων των αναπληρωτ(ρι)ών!

Κανένας/καμιά ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ!

Κριτήριό μας το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή δουλειά όλων, το δικαίωμα του κάθε εργαζόμενου/ης να μην απολύεται και το αναφαίρετο δικαίωμα για ισόρροπη γνωστική, καλλιτεχνική, ψυχική, ηθική και σωματική ανάπτυξη των παιδιών με κριτική–δημιουργική σκέψη

Με το κλείσιμο της φετινής χρονιάς, το Υπουργείο Παιδείας διατείνεται ότι θα προχωρήσει σε μόνιμους διορισμούς στην γενική αγωγή, για όλες τις ειδικότητες (;) σε όλες τις βαθμίδες. Ο αριθμός των μόνιμων διορισμών, που έχει οριστεί στους 5.250, είναι όχι μόνο αναντίστοιχος των αναγκών, αλλά και προκλητικός για την ιστορία και τους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος. Συγκεκριμένα, φέτος προσλήφθηκαν συνολικά πάνω από 44.000 αναπληρωτ(ρι)ές, ενώ οι συνταξιοδοτήσεις θα αγγίξουν τις 7.000! Η κυβέρνηση προκλητικά καυχιέται για το «σπάσιμο» της αδιοριστίας, ανακοινώνοντας πώς θα μονιμοποιήσει λιγότερους από όσους θα συνταξιοδοτηθούν και πιο συγκεκριμένα ούτε το 10% των προσλήψεων που πραγματοποιήθηκαν φέτος!

 

Τι θα συμβεί αν αποδεχτεί κανείς τον αριθμό της Κυβέρνησης και διεκδικήσει μόνο μια «δίκαιη» κατανομή, αναλογικά με τις προσλήψεις όλων των αναπληρωτ(ρι)ών; Τι κατανομή θα έχουν «ευνοημένοι» κλάδοι (φράση που δυστυχώς καλλιεργείται συντεχνιακά και με ανθρωποφαγικούς όρους διαχείρισης των πενιχρών διορισμών), όπως αυτός των δασκάλων;




Ας μιλήσουμε συγκεκριμένα και με χαρακτηριστικά παραδείγματα π.χ. στην πρωτοβάθμια: από τη μια οι συνάδελφοι/ισσες της θεατρικής αγωγής, με μόλις 2 οργανικά κενά σε όλη τη χώρα(!). Ακόμη και με την σύσταση όλων των οργανικών που απαιτούνται, στο σύνολο των 5.250 διορισμών, με βάση την περιβόητη «ισοκατανομή», θα εξασφάλιζαν μόλις 150 θέσεις, ενώ φέτος προσλήφθηκαν περίπου 1000 αναπληρωτ(ρι)ές θεατρικής αγωγής! Και από την άλλη, για τους δασκάλους αντιστοιχούν περίπου 1.200 μόνιμες θέσεις τη στιγμή που φέτος είχαμε πάνω από 12.000 προσλήψεις αναπληρωτ(ρι)ών ΠΕ70!

Πέμπτη 15 Απριλίου 2021

Καμία απόλυση αναπληρώτριας/ή

 


Κανένα δικαίωμα απολύσεων στους διευθυντές εκπαίδευσης

Καμία απόλυση αναπληρώτριας/ή

Καμία νέα πρόσληψη με 3μηνη σύμβαση

Κατάργηση ΤΩΡΑ του θεσμού των 3μηνων συμβάσεων

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας συνεχίζει να στήνει παιχνίδια στις πλάτες μας εκμεταλλευόμενη με απόλυτο κυνισμό την αγωνία και τις ανάγκες επιβίωσης όλων των συναδέλφων/ισσων αναπληρωτ(ρι)ών. 

Όλο αυτό το διάστημα βιώνουμε συνεχή και βίαιη καταπάτηση δικαιωμάτων και ελευθεριών, με καταστολή, πειθάρχηση και διώξεις στο λαό και σε όσους/ όσες αγωνίζονται. Την ίδια στιγμή η ατομική ευθύνη χτυπάει κόκκινο με διαλέξεις από τους παπαγάλους στα κανάλια για την συμπεριφορά των νέων και του απείθαρχου λαού στα μέτρα, αλλά και με το μέτρο των self tests και την μηδενική ενίσχυση του ΕΣΥ, με την τηλεκπαίδευση να έχει ριζώσει πια στις σχολικές αίθουσες και σχολές. Η εγκληματική διαχείριση της πανδημίας από την κυβέρνηση δεν μπορεί να κρυφτεί!

Μέσα σε όλα αυτά, για δεύτερη φορά αντιμετωπίζουμε την απειλή της απόλυσης χιλιάδων συναδέλφων/ισσών που προσλήφθηκαν με 3μηνη σύμβαση, αφού στις 20/4 λήγει η 1η ανανέωση της σύμβασης τους που έγινε τον Ιανουάριο.

Τρίτη 13 Απριλίου 2021

Βίντεο της ανοιχτής συζήτησης του Συντονιστικού για τους διορισμούς

 



Τέρμα στον εμπαιγμό!
Με αφορμή τις εξαγγελίες για διορισμούς, μας βάζουν πάλι σε ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι επιβίωσης για τις κατανομές και τους αριθμούς!
Δεν τσιμπάμε!
Η δύναμή μας είναι ο συλλογικός αγώνας.
Είμαστε όλες και όλοι αναγκαίοι
Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί/ μονιμοποίηση ΟΛΩΝ μας αποκλειστικά με το πτυχίο & ολόκληρη την προϋπηρεσία
Οργανικές θέσεις για όλες τις ειδικότητες
Κατάργηση προσοντολογίου & ν. Κεραμέως
Καμία σκέψη για ΑΣΕΠ/ συνέντευξη

Τρίτη 16 Μαρτίου 2021

Μήπως ήρθε η ώρα για lockdown στις οθόνες μας;

Μήπως ήρθε η ώρα για lockdown στις οθόνες μας;




Κλείσαμε ένα χρόνο πανδημίας. Τι μάθαμε; Ότι μια κατάσταση διάρκειας ενός έτους συνεχίζει να αντιμετωπίζεται από την Κυβέρνηση με όρους έκτατης ανάγκης, χωρίς σχέδιο και με μόνη επιλογή τα σκληρά lockdown, την αστυνομοκρατία και ακραία καταστολή και τον έλεγχο της ενημέρωσης. Η Κυβέρνηση γυρνάει συστηματικά πλάτη στις ανάγκες και τα αιτήματα των πολιτών για ενίσχυση του συστήματος υγείας, για ασφαλές άνοιγμα των σχολείων και λήψη μέτρων για την οικονομία και αποσυμφόρηση των εργασιακών χώρων με μέτρα για τον συγχρωτισμό των εργαζομένων και με άδειες ειδικού σκοπού.


Ένα χρόνο τα σχολεία ανοιγοκλείνουν. Το Υπουργείο παιδείας δεν έχει πάρει ούτε ένα μέτρο, ώστε να μπορούν τα σχολεία να λειτουργούν με ασφάλεια. Όλο το προηγούμενο διάστημα τα αιτήματα του κλάδου ήταν ξεκάθαρα. Μέχρι 15 μαθητές ανά τμήμα, μαζικά επαναλαμβανόμενα τεστ, προσλήψεις εκπαιδευτικών, προσλήψεις σχολικών νοσηλευτών και προσωπικού καθαριότητας. Η τηλε-«εκπαίδευση» έχει καθιερωθεί προς πάσα νόσο και έχει αντικαταστήσει πλήρως την λειτουργία του σχολείου. Όσο και να μας διαβεβαίωναν για το αντίθετο, ότι δηλαδή είναι ένα συμπληρωματικό εργαλείο της δια ζώσης διδασκαλίας και ότι είναι ένας τρόπος να είμαστε σε επαφή με τα παιδιά μας σε μια άγνωστη και έκτακτη συνθήκη, αποδεικνύεται ότι τώρα που η πανδημία έχει παγιωθεί στη ζωή μας, το ίδιο συμβαίνει και με την τηλε-«εκπαίδευση». Κάναμε υπομονή, ακούσαμε τους «ειδικούς», περιμέναμε τα εμβόλια, ήρθαν τα εμβόλια για τους λίγους και εκλεκτούς και ζούμε την ατέρμονη παράταση των δυο «κρίσιμων» εβδομάδων. Η ζωή μας έχει μπει στον γύψο, το ίδιο και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/μαθητριών. Είναι απροσδιόριστο πότε θα ξανασυναντηθούμε στο φυσικό μας περιβάλλον μαθητές και εκπαιδευτικοί. Όλοι/όλες έχουμε διαπιστώσει ότι πέρα από τους ταξικούς φραγμούς που επιβάλλει η τηλε-«εκπαίδευση» (σημαντική μερίδα μαθητών έχει αποκλειστεί), έχει αρνητικά μαθησιακά αποτελέσματα και εντείνει την ψυχολογική πίεση του εγκλεισμού. Άγχος, ματαίωση, πλήξη, καταθλιπτικές συμπεριφορές είναι μερικές από τις διαπιστώσεις γονέων και εκπαιδευτικών που παρατηρούν στα παιδιά. Ο ρόλος του σχολείου και των εκπαιδευτικών έχει απαξιωθεί και περιοριστεί στο προχώρημα της ύλης, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη η ακαταλληλότητα και η αποτυχία της τηλε-«εκπαίδευσης» ως προς αυτό. Ο κοινωνικοποιητικός ρόλος του σχολείου, η συνεργασία όλης της κοινότητας, οι σχέσεις που αναπτύσσονται έχουν αφανιστεί.


Μήπως ήρθε η στιγμή να πούμε ότι η υπομονή μας εξαντλήθηκε και ότι η κοινωνική απομόνωση δεν είναι αυτή που θα μας βγάλει από το τέλμα της πανδημίας;


Δυστυχώς, όσο υλοποιούμε την τηλε-«εκπαίδευση» βάζουμε πλάτες στην επ’  αόριστον συνέχισή της και στη μη λήψη ουσιαστικών μέτρων για το ασφαλές άνοιγμα σχολείων και σχολών. Ήρθε η στιγμή να πάψουμε να υποκρινόμαστε στους εαυτούς μας και στα παιδιά ότι ανοίγοντας τις οθόνες η σχολική κανονικότητα συνεχίζεται. Με συμμάχους τους γονείς να βγούμε μπροστά και να διεκδικήσουμε το σχολείο στο μέτρο των αναγκών μας. Τη στιγμή που βρίσκονται υπέρογκα ποσά για το λάδωμα των Μ.Μ.Ε εξυπηρετώντας την κυβερνητική προπαγάνδα, για τους πολεμικούς εξοπλισμούς, για προσλήψεις αστυνομιών συνθέτοντας ένα κράτος αστυνομοκρατίας, για την στήριξη μεγαλοεταιρειών  όπως η Aegean με ζεστό κρατικό χρήμα, δεν είναι ουτοπία να ανοίξουν τα σχολεία με τους όρους που ικανοποιούν την ασφάλεια όλων.

Ήρθε η στιγμή να κλείσουμε τις οθόνες για να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια



Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΣΦΑΛΗ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ Ε.Σ.Υ

Η πανδημία απαιτεί τη λήψη αυστηρών υγειονομικών μέτρων. Η κυβέρνηση αντιθέτως απαντά με αυστηρή αστυνομική επιτήρηση και καταστολή, οριζόντια λοκνταουν και απαγορεύσεις που πάνε κόντρα στην κοινή λογική και στα συνταγματικά μας δικαιώματα. Οι υγειονομικοί δίνουν μόνοι και μόνες τη δική τους μάχη απέναντι σε ένα σύστημα υγείας που έχει καταρρεύσει και εισπράττουν κρατικές καταγγελίες, διώξεις και στοχοποιήσεις. Τα νοσοκομεία παραμένουν υποστελεχωμένα τόσο σε υλικά, ΜΕΘ, κλίνες όσο και σε υγειονομικό προσωπικό.

Στηρίζουμε τα αιτήματα και τον αγώνα των υγειονομικών για ενίσχυση του ΕΣΥ και συμμετέχουμε στο συλλαλητήριο που διοργανώνει η ΟΝΓΕ την Τετάρτη στις 6.30μμ στο Σύνταγμα.

Ο αγώνας για δημόσια δωρεάν υγεία είναι αγώνας όλων μας

Η πολιτική του αυταρχισμού και της καταστολής θα ανατραπεί

Έξω η αστυνομία και τα ΜΑΤ από τις γειτονιές και τις πόλεις μας. Όχι άλλα λεφτά για τα όπλα και την αστυνομία, για το λάδωμα των ΜΜΕ, και για το Κεφάλαιο.

Αγωνιζόμαστε για μόρφωση υγεία εργασία ελευθερία για όλο το λαό

Τετάρτη 17/03 Σύνταγμα 6.30μμ

προσυγκέντρωση σταδίου &Κολοκοτρώνη 6μμ

(τηρούμε όλα τα μέτρα προστασίας)