Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023

ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ – ΕΕΠ -ΕΒΠ Δεν ξεχνάμε

 ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ – ΕΕΠ -ΕΒΠ

Δεν ξεχνάμε

-   Τα 10-15-20 χρόνια που υπηρετήσαμε το δημόσιο σχολείο σε εργασιακές συνθήκες διαχωρισμού και όχι συμπερίληψης, με λιγότερα δικαιώματα και μικρότερες απολαβές, με ελλιπή παιδαγωγική υποστήριξη και επιμόρφωση από την Πολιτεία, με σχεδόν ανύπαρκτες υλικοτεχνικές υποδομές, με δυσβάσταχτο προσωπικό και οικογενειακό κόστος, με, με, με….

-       Τα χρόνια που μαζέψαμε έναν σωρό «προσόντων» για να αποδείξουμε ακόμα μια φορά ότι είμαστε ικανοί/ες να υπηρετούμε το δημόσιο σχολείο.

-    Τους πολύμορφους αγώνες μας που πίεσαν την Πολιτεία να προχωρήσει στο αυτονόητο, να διοριστούμε στις θέσεις που καλύπταμε πάγιες και διαρκείς ανάγκες για σειρά ετών.

-     Του/τις χιλιάδες συναδέλφους/ισσες μας που ακόμα αναπληρώνουν τον εαυτό τους με μια βαλίτσα στο χέρι, σε ένα περιβάλλον ακραίας φτωχοποίησης για όλους τους εργαζόμενους («εργαζόμενοι-φτωχοί»).

-    Το ΟΡΑΜΑ μας για ένα σχολείο που δε διαχωρίζει και δεν κατηγοριοποιεί τα παιδιά σε «εξαιρετικά» και «μη ικανοποιητικά». Για ένα σχολείο που ως πολύπλοκη κοινότητα ζωής και μάθησης χρειάζεται συνεχείς διαδικασίες ανατροφοδότησης και αναστοχαστικής πράξης οι οποίες δεν μπορούν να αποτυπωθούν σε μεμονωμένους «δείκτες» και στιγμιαίες φωτογραφίες «αξιολόγησης», πόσο μάλλον σε  κατηγοριοποιήσεις.

Και δηλώνουμε

-       Είμαστε η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, αυτή που θα υπηρετεί για πολλά ακόμα χρόνια το δημόσιο σχολείο. Και θέλουμε αυτό το σχολείο να είναι σχολείο της αλληλεγγύης, της συνεργασίας, της δημοκρατίας, της χαράς, και όχι σχολείο του ανταγωνισμού, του φόβου, της γραφειοκρατίας, του αυταρχισμού. Θέλουμε Διευθυντές και Συμβούλους Υποστηρικτές στο δύσκολο έργο μας, όχι Αξιολογητές.

-      Ζητάμε να προχωρήσει άμεσα η Μονιμοποίηση μας και να σταματήσει ο εκβιασμός της «ατομικής αξιολόγησης» που προωθεί το Υπουργείο παρανόμως για να εκβιάσει όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και για να διαχειριστεί προεκλογικά-επικοινωνιακά ένα τόσο σημαντικό ζήτημα όπως η υποστήριξη των σχολείων και των εκπαιδευτικών.

-       Ζητάμε να προχωρήσουν ΑΜΕΣΑ οι ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ και οι τοπικοί συνδικαλιστικοί σύλλογοι σε ενέργειες προάσπισης των νεοδιόριστων όπως κήρυξη απεργίας-αποχής από τις διαδικασίες ατομικής «αξιολόγησης», στάσεις εργασίας όταν έρθουν οι σύμβουλοι-αξιολογητές, παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Διευθύνσεις αλλά και στις πόρτες των σχολείων, γενικές συνελεύσεις, νομικές κινήσεις κ.α.


Υπογράφουν:

  1. Κωνσταντίνος Ιωάννου, Π.Ε71, Νεοδιόριστος Κεντρικής Μακεδονίας

  2. Άννα Σουλτούκη, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  3. Όλγα Φέτση, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονιας

  4. Παναγιώτης Ανάπαλης, ΠΕ71, Νεοδιόριστος Κεντρικής Μακεδονίας 

  5. Ανθούλα Πολυζώνη, ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  6. Ηλιάνα Πάνου, ΠΕ71,Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  7. Σοφία Γκορε , ΠΕ71 Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  8. Βιργινία Παπαγεωργίου, ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  9. Γουλιάρμου Βαρβάρα, ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  10. Μαρία Χαϊνοπούλου, ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  11. Ιωάννα Ξενιδου, ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονιας

  12. Προδρομίδου Κωνσταντίνα ΠΕ 71 Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  13. Μάνου Κωνσταντίνα, ΠΕ71,  Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  14. Γιακουμάκη Αργυρώ, ΠΕ 71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  15. Καβρακιδου Ανδρομάχη, ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  16. Μαργαριτιδου Ιωάννα, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  17. Ντασιου Μαρία, ΠΕ71 Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  18. Μπαξεβανίδου Στυλιανή, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  19. Δασκαλάκη Ευδοξία, ΠΕ21, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  20. Ιωακειμίδου Μαριάννα ΠΕ61 Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  21. Καμπάνη Ευαγγελία, ΠΕ71,  Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας  

  22. Χύτα Ειρήνη ΠΕ 21, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  23. Αγγελάκη Αικατερίνη ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  24. Στεφανίδου Ελισσάβετ, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  25. Τασλάκη Μαρία, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  26. Φρεγγίδου Ελπίδα ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  27. Πάκα Μαρία, ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  28. Αδάμ Ευαγγελία, ΠΕ71 Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  29. Ρούμεν Παρασκευή, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  30. Παπαγιαννοπούλου Βασιλική, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας        

  31. Καϊδαντζή Έλλη, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας    

  32. Αναστασιάδου Ανδρονίκη, ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  33. Αλεξιάδου Όλγα, ΠΕ71, Νεοδιόριστη κεντρικής Μακεδονίας                   

  34. Δέσποινα Κανάκη, ΠΕ71, νεοδιοριστη κεντρικής μακεδονιας

  35. Πρίντζιου Αικατερίνη, ΠΕ 71, νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  36. Παπακυρίδου Ειρήνη, ΠΕ 71, νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  37. Βισβικη Ευανθία, Π.Ε 71, νεοδιοριστη κεντρικής Μακεδονιας

  38. Κυριακοπούλου Ειρήνη Ευριδίκη, Π.Ε.71, νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  39. Χατζηγιαννακιδου Βασιλική, ΠΕ21, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  40. Κυριακή Αθανασιάδου, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  41. Καραναστάση Ωραιοζηλη, ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  42. Καγιόγλου Σοφία, ΠΕ71,Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  43. Ζωρου Ουρανία ΠΕ02 νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας  

  44. Καπετανάκης Μιχαήλ, ΠΕ03, νεοδιόριστος κεντρικης Μακεδονίας

  45. Ζησίδου Χαρίκλεια, ΠΕ02, νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  46. Πιτσοθαναση Αφεντουλα, ΕΒΠ ΔΕΟ1, νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  47. Γαλάνη Μαρία, ΕΒΠ ΔΕ01, νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  48. Καμπούρη Ελένη Π.Ε71. Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  49. Κουμαρά Ανδριάνα, Π.Ε.71 Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  50. Σεραφειμ Νικολέτα, ΕΒΠ, ΔΕ01, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  51. Κριντήρα Ευθυμία, ΠΕ04 Νεοδιόριστη  κεντρικής Μακεδονίας 

  52. Βενετία Βαλσαμοπούλου ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  53. Πασχαλίδου Κυριακή,ΠΕ 02, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  54. Χαλούλη Μαρία ΠΕ 71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  55. Τσούνη Αναστασία ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  56. Κυρκιμτζής  Δημήτρης ΠΕ 71 Νεοδιόριστος  Κεντρικής Μακεδονίας          

  57. Κούζα Ιωάννα, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής     Μακεδονίας 

  58. Τζήκα Πολυξένη, ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  59. Μαρία Κωνσταντινίδου , ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  60. Αλίσα Αμανατίδου, ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  61. Κασάπη Όλγα, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  62. Χρηστίδου Αθανασία, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  63. Ζουμπουρδικούδη Αγγελική, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  64. Βασιλείου Χρυσάνθη, ΠΕ 71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  65. Τσιτσιμάκα Άννα, ΠΕ 71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  66. Δαράκη Χρυσούλα, ΠΕ61, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  67. Δημητριάδου Ιωάννα, ΠΕ71, 82Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  68. Θεοδώρα Μαυρίκη, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  69. Χαραλάμπους Τριανταφυλλιά, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  1. Παπαδοπούλου Ελισάβετ, ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  2. Βουλωνη Ευαγγελία, ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  3. Σερεμετίδου Νικολέτα, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  4. Ζαρογιάννης Αλκιβιάδης ΠΕ02, Νεοδιόριστος Κεντρικής Μακεδονίας

  5. Γκουτσιουδη Βασιλική, ΠΕ 71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  6. Παπαδοπούλου Παρασκευή,  ΔΕΟ1 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  7. Αμανατιάδου Αικατερίνη, ΠΕ 71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  8. Μαργαριτιδου Δήμητρα, ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  9. Ελευθεριάδου Μαρία, ΠΕ 71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας (αποσπασμένη Δωδεκάνησα Β') 

  10. Χατζηπαναγιώτου Κυριακή, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  11. Γκαράνη Κωνσταντίνα, Π Ε 71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  12. Μπασιαρίδου Αργυρώ,ΕΒΠ, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονιας

  13. Καλφοπούλου Παναγιώτα ΠΕ 71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας


Όποια και όποιος επιθυμεί να υπογράψει μπορεί να προσθέσει το όνομά του στο έγγραφο:

https://docs.google.com/document/d/1sB4O21EHOWE1O0IAUVeMwUKoEpqiveg_EN_T3LSiAk4/edit

ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ SOS!

Εμείς, οι νεοδιόριστοι και οι νεοδιόριστες του 2020,2021,2022 εμείς που περιμέναμε χρόνια τον διορισμό, που δουλέψαμε κάθε χρόνο σε άλλο σχολείο, που είδαμε τα πτυχία μας να γίνονται κουρελόχαρτα και μαζέψαμε ένα σωρό «προσόντα» για να αποδείξουμε την αξία μας και να έχουμε δικαίωμα στην εργασία, που έχουμε χαμηλό μισθό και καμία υποστήριξη στη δουλειά μας, εμείς λοιπόν, βγαίνουμε μπροστά για να προστατέψουμε το δημόσιο σχολείο, για να υπερασπιστούμε το σχολείο που θα δουλεύουμε τα επόμενα χρόνια της ζωής μας. Ακούσαμε ότι η Πελοπόννησος θα είναι, μεταξύ άλλων, από τα μέρη που θα ξεκινήσει η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν έφερε ποτέ και πουθενά βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Τα σχολεία μας χρειάζονται, μείωση ορίων συνταξιοδότησης, 15 μαθητές/τριες ανά τμήμα, αύξηση της χρηματοδότησης, σύγχρονα κτίρια και εξοπλισμό, πολύπλευρη υποστήριξη για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας. Εμείς χρειαζόμαστε σταθερή ροή μόνιμων και μαζικών διορισμών με πτυχίο και προϋπηρεσία, αυξήσεις μισθών και αξιοπρεπή ζωή. Αυτά χρειαζόμαστε και όχι να γυρνοβολάνε με μια βαλίτσα στο χέρι και από πάνω να πρέπει να αποδεικνύουμε διαρκώς ότι είμαστε «αρκετοί/ες» στον κάθε αξιολογητή που θέλει να κάνει καριέρα στην πλάτη μας.

Αρνούμαστε να γίνουμε υποχείριο του πολιτικού στοιχήματος της κυβέρνησης να φέρει πίσω τους επιθεωρητές, να μας γυρίσει 41 χρόνια πίσω. Ξεχνάει τους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος, ή μάλλον επιλέγει να τους υποτιμήσει.

Θα τους αφήσουμε; Εμείς λέμε όχι. Τι λέει η ΔΟΕ; Τι λένε οι ΣΕΠΕ μας;

Να βγει άμεσα από τη ΔΟΕ και από τους Συλλόγους μας απεργία- αποχή από την ατομική αξιολόγηση και να βγάλουν στάσεις εργασίας για να μας καλύψουν. Να γίνουν γενικές συνελεύσεις των ΣΕΠΕ μας άμεσα! Ολόκληρα σχολεία να κάνουν στάση εργασίας, τα σωματεία μας να είναι εκεί τη στιγμή που οι νέοι επιθεωρητές θα περνούν το κατώφλι των σχολείων μας. Είναι ανεπιθύμητοι/ες, είναι απέναντί μας, επιλέγουν να καταρρακώσουν και να κατηγοριοποιήσουν εμάς και το δημόσιο σχολείο.

  1. Αλατζάς Κωνσταντίνος, νεοδιόριστος Ηλεία
  2. Αποστολοπούλου Βιβιάνα, νεοδιόριστη Μεσσηνία
  3. Βασιλοπούλου Χριστίνα, νεοδιόριστη Ηλεία
  4. Γεωργάκη- Κόλλια Ειρήνη, νεοδιόριστη Ηλεία
  5. Ιωαννίδου Κάτια, νεοδιόριστη Ηλεία
  6. Καφετζάκης Μιχάλης, νεοδιόριστος Λακωνία
  7. Κιδας Ιωάννης, νεοδιόριστος Αχαϊα
  8. Λυμπεράκη Παναγιώτα, νεοδιόριστη Ηλεία
  9. Μπάκος Βασίλης, νεοδιόριστος Ηλεία
  10. Μπάνη Ουρανία, νεοδιόριστη Λακωνία
  11. Τζάτζος Χρηστάκης, νεοδιόριστος Ηλεία
  12. Κότσιφα Νίκη, νεοδιόριστη Ηλεία
  13. Λαμπροπούλου Μαρία, νεοδιόριστη  Ηλεία
  14. Παπαδάκη Ειρήνη νεοδιόριστη Λακωνία
  15. Κούρτη Ελένη, νεοδιόριστη Α Δωδεκανήσου
  16. Φέτση Όλγα, νεοδιόριστη Α Θεσσαλονίκης
  17. Παπαδάκη Μάρθα,νεοδιοριστη Λακωνία
  18. Αλεξάνδρα Παναγάκη, νεοδιοριστη Ηλεία
  19. Γιαννούλης Γιάννης νεοδιοριστος Αργολιδα
  20. Μαυρίδης Θεόδωρος, νεοδιόριστος Λακωνία
  21. Μαριάννα Χατζηγρηγορίου, νεοδιόριστη Ηλεία
  22.  Ζωγραφοπούλου Αφροδίτη, νεοδιόριστη Μεσσηνία
  23. Μπαρλιά Ευαγγελία, νεοδιόριστη Μεσσηνία
  24. Ντζεμέ  Άννα  νεοδιόριστη  Κορινθία
  25. Τσιάτα Δήμητρα νεοδιόριστη Ηλεία
  26.  Μίντζα Μαρίνα νεοδιόριστη Κορινθία
  27. Ξηρομερίτη Άννα νεοδιόριστη Κορινθία
  28. Ψωμάς Παναγιώτης νεοδιόριστος Κορινθία

Όποια και όποιος επιθυμεί να υπογράψει μπορεί να προσθέσει το όνομά του στο έγγραφο:

https://docs.google.com/document/d/1XU3PBfrSqQGVC6kOG-VU3B4FFLXNIFrXR6wHQkOOUk4/edit?fbclid=IwAR0LSufxo4Rr0HAjA66B69aoTpWQ0jQ5CdxjCuwGOQ7H-ohmAjq5BZNWohY

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

Η ατομική αξιολόγηση δεν θα περπατήσει στις πλάτες μας!

 Η ατομική αξιολόγηση δεν θα περπατήσει στις πλάτες μας!

Οι αξιολογητές να μην τολμήσουν να εμφανιστούν στα σχολεία μας!

Όλες και όλοι στις γενικές συνελεύσεις μας!


Την Πέμπτη 26 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε συνέλευση του Συντονιστικού Αναπληρωτ(ρι)ών Αδιόριστων Εκπ/κων στα γραφεία της ΔΟΕ, με διαδικτυακή σύνδεση και συμμετοχή από όλη την Ελλάδα. Οι συναδέλφισσες και συνάδελφοι τοποθετηθήκαμε για τις εξελίξεις στην εκπαίδευση και γενικότερα, καταθέτοντας προτάσεις αγώνα.

Κεντρικό ζήτημα της συζήτησης αναδείχθηκε η ιστορικής σημασίας μάχη του εκπαιδευτικού κινήματος απέναντι στις επιδιώξεις κυβέρνησης και ΥΠΑΙΘ να προχωρήσουν επιθετικά την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Πολιτική επιλογή που έρχεται ως συνέχεια και ολοκλήρωση του ν.4823, της υποβάθμισης και διάλυσης του δημόσιου σχολείου με το εξεταστικό σχολικό κάτεργο των εξετάσεων PISA, της τράπεζας θεμάτων και κάθε λογής πανελλαδικού τύπου εξετάσεις κάθε χρονιά, πλευρές μόνο της προσπάθειας να διαμορφώσουν το σχολείο της ιδιωτικοποίησης, της κατηγοριοποίησης των σχολείων και των μαθητών μας, της ταξικής ανισότητας, της πειθάρχησης και της υποταγής, του φόβου και του αυταρχισμού, πολύ μακριά από το σχολείο που ονειρευόμαστε για εμάς ως εργαζόμενες/ους και τα παιδιά μας.  

Τόσες δεκαετίες το εκπαιδευτικό κίνημα δεν επέτρεψε να εφαρμοστούν τα ζοφερά σχέδιά τους για την εξαφάνιση της δημόσιας εκπαίδευσης. Οι αναπληρώτριες και αναπληρωτές, νεοδιόριστες και νεοδιόριστοι, ξεκαθαρίσαμε πως δεν πρόκειται να περάσουν τα σχέδια τους στις πλάτες μας!

Το ΦΕΚ για την ατομική αξιολόγηση περιλαμβάνει μια σειρά από δείκτες και οδηγίες αξιολόγησης και κατηγοριοποίησης των εργαζομένων που περιγράφουν με τον πιο αποκαλυπτικό τρόπο το δυσοίωνο μέλλον που μας ετοιμάζουν. Συνοπτικά η ατομική αξιολόγηση θα γίνει από τον σύμβουλο της σχολικής μονάδας, από την διευθύντρια/η της σχολικής μονάδας και από τον σύμβουλο του κλάδου για τις ειδικότητες/καθηγητές. Εκτός από το ηλεκτρονικό φάκελο που θα γεμίζουμε με κάθε λογής ατελείωτα χαρτιά που θα μαζεύουμε, περιλαμβάνει εξωδιδακτικές συναντήσεις με τους αξιολογητές, στις οποίες προβλέπεται να συζητηθούν τα πλάνα και ο προγραμματισμός της διδασκαλίας. Στη συνέχεια οι αξιολογητές-«επιθεωρητές» θα μπουν στις τάξεις μας δύο φορές να ελέγξουν και να κατηγοριοποιήσουν την διδασκαλία μας. Το τελικό αποτέλεσμα της αξιολόγησης υπολογίζεται σε τετράβαθμη κλίμακα με την οποία το έργο μας διαβαθμίζεται σε εξαιρετικό, πολύ καλό, ικανοποιητικό ή μη ικανοποιητικό! Όλα αυτά φυσικά με τους δείκτες του Υπουργείου που καμία σχέση δεν έχουν με την παιδαγωγική των κοινωνικών αναγκών και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας. Οι «επιθεωρητές» που στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν ξεχάσει πότε δίδαξαν τελευταία φορά στην ζωή τους θα ξεκινήσουν από την Δευτέρα 31/01 και θα επιδιώξουν με ταχύτατους ρυθμούς να δώσουν τα διαπιστευτήριά τους στο τωρινό και σε οποιοδήποτε μελλοντικό Υπουργείο.

Οι πολιτικές ΕΕ, ΟΟΣΑ και Κεφαλαίου που ακολουθούν πιστά οι Κυβερνήσεις της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ και όλες οι προηγούμενες, οραματίζονται ένα σχολείο μαγαζί που οι εργαζόμενοι δεν θα είναι εκπαιδευτικοί αλλά κυνηγοί στόχων και υψηλών επιδόσεων. Σε αυτή την κατεύθυνση έρχεται να προστεθεί και το επιπλέον «κριτήριο» του προσοντολογίου των απολύσεων και της ανεργίας! Οι γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Με άλλα λόγια, σε αυτό το σχολείο οι εκπαιδευτικοί θα μεταμορφωθούν σε εργαζόμενες/οι που θα ψάχνουν προσόντα, θα ψάχνουν δεύτερες δουλειές για να τα πληρώνουν, ώστε να αναρριχηθούν λίγο περισσότερο στο προσοντολόγιο, να εμπλουτίσουν τον ατομικό αξιολογικό τους φάκελο, ακριβώς γιατί στην επιχειρηματική αυτόνομη λειτουργία του σχολείου και της κοινωνίας για να εργάζεσαι πρέπει να αποδεικνύεις συνεχώς ότι η εργασία και η αξιοβίωτη ζωή δεν είναι δικαίωμα, αλλά ατομικός δρόμος στον οποίο πρέπει να παραβγείς τον διπλανό σου. Την ίδια στιγμή, οι μαθητές και οι γονείς θα αποτελούν μετατραπούν πλέον σε «πελάτες» του κάθε σχολείου, με εκείνους/εκείνες που δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν να μένουν σιγά σιγά εκτός, στον ατομικό δρόμο επιβίωσης.

Η Κυβέρνηση θέλει να προχωρήσει  στην εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης, πάνω στα σώματα των πιο ευάλωτων εργαζόμενων, των νεοδιόριστων. Τρομοκρατεί και εκβιάζει ωμά πως εάν δεν εφαρμοστεί η ατομική αξιολόγηση θα «παγώσει» τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων.  Την ίδια στιγμή μάλιστα η διαδικασία επιδιώκουν να ξεκινήσει τμηματικά σε Πελοπόννησο, Κρήτη και Νοτιοανατολικό Αιγαίο. Πιστεύουν ότι θα παραδοθούμε στην δυστοπική πραγματικότητα της υποταγής στις διαταγές τους, με αντάλλαγμα την μονιμοποίησή μας!

Για να μπλοκαριστεί το έκτρωμα της διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης χρειάζεται να βγει το εκπαιδευτικό κίνημα για άλλη μια φορά όπως έκανε τόσα και τόσα χρόνια και να συγκρουστεί με τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές. Η νέα γενιά, εμείς οι αναπληρώτριες και νεοδιόριστες, αναπληρωτές και νεοδιόριστοι θα βρεθούμε στο πρώτο στόχο των αξιολογητών γιατί νομίζουν ότι θα φοβηθούμε, θα υποταχθούμε, θα σκύψουμε από φόβο και θα αφήσουμε να περπατήσει το εφιαλτικό σχολείο της αγοράς. Τους έχουμε αποδείξει πως εμείς η νέα γενιά δεν θα σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε και δεν πρόκειται ποτέ να αποδεχτούμε αυτό το σχολείο που σχεδιάζουν.

·  Όπλα μας σε αυτή την μάχη είναι η Απεργία-Αποχή από την ατομική αξιολόγηση για να μπορούμε να απέχουμε με συνδικαλιστική κάλυψη από όλα τα ραντεβού-συζητήσεις που θα θέλει να κάνει μαζί μας ο αξιολογητής. Η Απεργία-Αποχή γίνεται χωρίς οικονομικό κόστος, χωρίς καμία συνέπεια καθότι είναι νόμιμη απεργία. Καλούμε και απαιτούμε από τις ομοσπονδίες ΔΟΕ -ΟΛΜΕ – ΠΟΣΕΕΠΕΑ να προχωρήσουν ΤΩΡΑ σε κήρυξη Απεργίας-Αποχής! Καλούμε όλα τα πρωτοβάθμια εκπαιδευτικά σωματεία ΣΕΠΕ - ΕΛΜΕ – ΣΕΕΠΕΑ να αποφασίσουν και εκείνα την κήρυξη Α-Α.

·  Δεύτερο όπλο μας για όταν θα θέλει να μπει στο σχολείο μας και να παρακολουθήσει διδασκαλία μας ο αξιολογητής είναι η στάση εργασίας δηλαδή απεργία λίγων ωρών (δεν μας καλύπτει η απεργία-αποχή διότι αυτό αφορά διδακτικό μας καθήκον). Καλούμε και απαιτούμε από τις ομοσπονδίες ΔΟΕ -ΟΛΜΕ – ΠΟΣΕΕΠΕΑ να προχωρήσουν ΤΩΡΑ σε κήρυξη στάσεων εργασίας! Καλούμε όλα τα πρωτοβάθμια εκπαιδευτικά σωματεία ΣΕΠΕ - ΕΛΜΕ – ΣΕΕΠΕΑ να αποφασίσουν και εκείνα την κήρυξη στάσεων εργασίας.

·  Τρίτο όπλο μας η ανάγκη να βγει ο αγώνας στην κοινωνία, να συναντηθεί με τους γονείς, τους/τις μαθητ(ρι)ες, τους/τις εργαζόμενους/ες σε μαζικές διαδηλώσεις και απεργίες. Χρειάζεται πολιτική πίεση με συγκεντρώσεις, απεργίες, συλλαλητήρια και διαδηλώσεις που θα αναγκάσουν τόσο την τωρινή όσο και την αυριανή Κυβέρνηση, όποια και αν είναι αυτή, να παρατήσουν τα σχέδια τους για την διάλυση του δημόσιου σχολείου.

Αυτή την στιγμή συνάδελφοι και συναδέλφισσες στην Πελοπόννησο, Κρήτη και Νοτιοανατολικό Αιγαίο κινδυνεύουν να βρεθούν χωρίς πολεμοφόδια απέναντι στους επιθεωρητές, διότι οι ομοσπονδίες έχουν πάρει αναντίστοιχες για την περίοδο αποφάσεις.

Οι δύο μεγάλες ομοσπονδίες ΔΟΕ και ΟΛΜΕ έχουν καλέσει σε κύκλο γενικών συνελεύσεων στους τοπικούς συλλόγους και ΕΛΜΕ και στην συνέχεια οι αποφάσεις των γενικών συνελεύσεων θα μεταφερθούν στις ολομέλειες προέδρων στις 20/2 (ΔΟΕ) και στις 10/2 (ΟΛΜΕ).

Το Συντονιστικό Αναπληρωτ(ρι)ών Αδιόριστων Εκπ/κων καλούμε από τώρα σε μαζική συμμετοχή και παρέμβαση και στις δύο ολομέλειες με στόχο να πιέσουμε να παρθούν οι αγωνιστικές αποφάσεις που χρειαζόμαστε.

Μέχρι τότε όμως χρειάζονται αγωνιστικά βήματα όλων μας!

Αυτές τις μέρες θα πραγματοποιηθούν σε όλους τους συλλόγους και ΕΛΜΕ συνελεύσεις. Συμμετέχουμε μαζικά όλες και όλοι, παρεμβαίνουν και απαιτούμε να παρθούν οι αγωνιστικές αποφάσεις που χρειάζονται τόσο από τις ομοσπονδίες αλλά και από τους τοπικούς συλλόγους και ΕΛΜΕ. Δεν εναποθέτουμε όλες μας τις επιλογές στις αποφάσεις των ομοσπονδιών για όταν θα βγουν και για το ποιες θα είναι αυτές τελικά. Απαιτούμε να πάρουν τον αγώνα στα χέρια τους τα τοπικά σωματεία (ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ) και να πιέζουν με αυτόν τον τρόπο τις ομοσπονδίες για αντίστοιχες αποφάσεις.

Για τον λόγο αυτό έχουμε φτιάξει σχέδιο ψηφίσματος για να αξιοποιηθεί και να κατατεθεί προς ψήφιση από κάθε συναδέλφισσα και συνάδελφο στην συνέλευσή του. 

Εκτός από αυτό όμως, ακόμα και σε περιοχές που δεν υπάρχει μεγάλη συμμετοχή, δεν υπάρχει απόφαση από σωματείο, δημιουργούμε επιτροπή αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση, βγάζουμε κείμενο εναντίωσής μας στην ατομική αξιολόγηση, καλούμε σύσσωμη την σχολική μονάδα μας να στηρίξει την δράση μας. Δηλώνουμε στους αξιολογητές και επιθεωρητές, να μην τολμήσουν να πλησιάσουν στα σχολεία μας! Κρεμάμε πανό στα σχολεία μας να το κάνουμε γνωστό ότι οι τσάτσοι της ιδιωτικοποίησης δεν θα περάσουν την πόρτα μας. Μόλις μάθουμε ότι κάποιος αξιολογητής θα επιχειρήσει να επισκεφτεί μια σχολική μονάδα ενημερώνουμε αμέσως τον τοπικό μας σύλλογο-ΕΛΜΕ και την ομοσπονδία μας (ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ) και το συντονιστικό αναπληρωτ(ρι)ών.

Η αξιολόγηση και η διάλυση του σχολείου δεν θα περάσει!

Όχι πάνω στις πλάτες μας!




Σχέδιο ψηφίσματος για Γενική Συνέλευση

Εμείς, οι νεοδιόριστοι και οι νεοδιόριστες του 2020,2021,2022 εμείς που περιμέναμε χρόνια τον διορισμό, που δουλέψαμε κάθε χρόνο σε άλλο σχολείο, που είδαμε τα πτυχία μας να γίνονται κουρελόχαρτα και μαζέψαμε ένα σωρό «προσόντα» για να αποδείξουμε την αξία μας και να έχουμε δικαίωμα στην εργασία, που έχουμε χαμηλό μισθό και καμία υποστήριξη στη δουλειά μας, εμείς λοιπόν, βγαίνουμε μπροστά για να προστατέψουμε το δημόσιο σχολείο, για να υπερασπιστούμε το σχολείο που θα δουλεύουμε τα επόμενα χρόνια της ζωής μας. Ακούσαμε ότι η Πελοπόννησος, η Κρήτη και τα νησιά του νοτιοανατολικού Αιγαίου θα είναι, τα μέρη που θα ξεκινήσει η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν έφερε ποτέ και πουθενά βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Τα σχολεία μας χρειάζονται, μείωση ορίων συνταξιοδότησης, 15 μαθητές/τριες ανά τμήμα, αύξηση της χρηματοδότησης, σύγχρονα κτίρια και εξοπλισμό, πολύπλευρη υποστήριξη για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας. Εμείς χρειαζόμαστε σταθερή ροή μόνιμων και μαζικών διορισμών με πτυχίο και προϋπηρεσία, αυξήσεις μισθών και αξιοπρεπή ζωή. Αυτά χρειαζόμαστε και όχι να γυρνοβολάνε με μια βαλίτσα στο χέρι και από πάνω να πρέπει να αποδεικνύουμε διαρκώς ότι είμαστε «αρκετοί/ες» στον κάθε αξιολογητή που θέλει να κάνει καριέρα στην πλάτη μας.

Αρνούμαστε να γίνουμε υποχείριο του πολιτικού στοιχήματος της κυβέρνησης να φέρει πίσω τους επιθεωρητές, να μας γυρίσει 41 χρόνια πίσω. Ξεχνάει τους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος, ή μάλλον επιλέγει να τους υποτιμήσει.

Αποφασίζουμε:

1.      Καλούμε την ομοσπονδία …………………………………..(ΔΟΕ ή ΟΛΜΕ ή ΠΟΣΕΕΠΕΑ) να κηρύξει Απεργία-Αποχή από τις εξωδιδακτικές διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης και στάσεις εργασίας κατά τις επισκέψεις των αξιολογητών για την παρακολούθηση της διδασκαλίας των αξιολογούμενων.

2.      (ΣΕΠΕ - ΕΛΜΕ – ΣΕΕΠΕΑ) αποφασίζει να κηρύξει Απεργία-Αποχή από τις εξωδιδακτικές διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης και στάσεις εργασίας κατά τις επισκέψεις των αξιολογητών για την παρακολούθηση της διδασκαλίας των αξιολογούμενων.

3.      Τα σχολεία σύσσωμα να κάνουν στάση εργασίας, τα σωματεία μας να είναι εκεί τη στιγμή που οι νέοι επιθεωρητές θα περνούν το κατώφλι των σχολείων μας. Είναι ανεπιθύμητοι/ες, είναι απέναντί μας, επιλέγουν να καταρρακώσουν και να κατηγοριοποιήσουν εμάς και το δημόσιο σχολείο.

4.      Καλούμε την ομοσπονδία …………………………………..(ΔΟΕ ή ΟΛΜΕ ή ΠΟΣΕΕΠΕΑ) να πάρει τώρα απόφαση για απεργία πριν τις 20/02 και απεργιακή κλιμάκωση αμέσως μετά για να αποσυρθεί η αντιεκπαιδευτική πολιτική της ατομικής αξιολόγησης.

5.      Την συμμετοχή του σωματείου σε συντονισμό με άλλα πρωτοβάθμια εκπαιδευτικά σωματεία σε κάθε κάλεσμα συντονισμού από συλλόγους ή ΕΛΜΕ με σκοπό την συντονισμένη αντίδραση κόντρα στην αξιολόγηση με πλαίσιο τις παραπάνω αποφάσεις.

Καλούμε όλες τις γενικές συνελεύσεις και τα ΔΣ των συλλόγων και ΕΛΜΕ να πάρουν αντίστοιχες αποφάσεις.   

 

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023

Παρασκευή 13/01 ΥΠΑΙΘ 1μμ, ούτε ΑΣΕΠ-προσοντολόγιο ούτε Αξιολόγηση

 


Παρασκευή και 13/1 ΥΠΑΙΘ, 1μμ, Άμεση μονιμοποίηση χωρίς ΚΑΜΙΑ προϋπόθεση ΟΛΩΝ των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών


 Παρασκευή και 13/1  ΥΠΑΙΘ, 1μμ

3ωρες στάσεις εργασίας από ΟΛΜΕ-ΔΟΕ

«Υπάκουοι/ες εργαζόμενοι/ες δούλοι ΤΕΛΟΣ!»

Άμεση μονιμοποίηση χωρίς ΚΑΜΙΑ προϋπόθεση ΟΛΩΝ των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών

Νεοδιόριστοι και αναπληρωτές βαλλόμαστε το ίδιο

Δεν θα γίνουμε δούρειος ίππος της Κυβέρνησης για την εφαρμογή της Αξιολόγησης

Όπως είναι γνωστό, μετά τα δύο πρώτα χρόνια διορισμού, που ο/η εκπαιδευτικός χαρακτηρίζεται «δόκιμος», ακολουθεί η μονιμοποίηση με μια πράξη διαπιστωτικού περιεχομένου. Οι νεοδιόριστοι/ες του 2020 θα έπρεπε να είχαν μονιμοποιηθεί από τον Αύγουστο του 2022. Παρ’ όλα αυτά, το Υπουργείο Παιδείας, με προφορικές έως τώρα εντολές, έχει παγώσει τη διαδικασία μονιμοποίησής τους δηλώνοντας ότι πρέπει πρώτα να αξιολογηθούν! Επιπλέον, κάλεσε τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης που κάτω από την πίεση του εκπαιδευτικού κινήματος προχώρησαν στη νόμιμη διαδικασία μονιμοποίησης των συναδέλφων, να ακυρώσουν τις σχετικές διαπιστωτικές πράξεις! Μάλιστα, Διευθυντής εκπαίδευσης στην Αττική ήδη προχώρησε στην ακύρωση της διαπιστωτικής πράξης μονιμοποίησης των νεοδιόριστων του 2020!

Οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι τόσα χρόνια τρέχουν με μια βαλίτσα στο χέρι απ’ άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα, οποιαδήποτε στιγμή μέσα στη σχολική χρονιά για να λειτουργήσουν τα σχολεία. Ακόμα και τώρα έχουν μοιραστεί σε όλη την Ελλάδα για δύο χρόνια μακριά από τα σπίτια τους. Παλεύουν καθημερινά με την ακρίβεια, τα ενοίκια και τον πληθωρισμό για να βγει κάπως αυτός ο μήνας. Και το πρόβλημα δεν τελειώνει, γιατί το πρόβλημα δεν είναι ο μήνας, αλλά το ότι δεν ξέρουν για πόσα ακόμα χρόνια θα συνεχίζεται αυτή η κατάσταση. Αυτούς τους συναδέλφους μας αποφάσισε το Υπουργείο  να κρατά σε μια ιδιότυπη ομηρία, καθώς δεν υπάρχει εργασιακή ασφάλεια και δείχνει να τους εκδικείται.

Το Υπουργείο εργαλειοποιεί τους Νεοδιόριστους απαιτώντας να αποδεχτούν όλη την αντιεκπαιδευτική πολιτική του και να διαβιούν στην επισφάλεια που τους ορίζει, μέχρι να δεχτούν όλα όσα θέλει να περάσει. Ως την ολοκληρωτική καταστροφή του δημόσιου σχολείου  που θέλει να περάσει από πάνω τους.


Το Υπουργείο εκβιάζει τους Νεοδιόριστους καθώς λέει ότι όσο η ατομική αξιολόγηση δεν προχωράει στα σχολεία, θα τους κρατάει σε ομηρία.

Το Υπουργείο το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να εκβιάζει, να εκδικείται και να κρατά σε εργασιακή ανασφάλεια χιλιάδες εκπαιδευτικούς.

Μάλιστα για εμάς τους αναπληρωτές, η εργασιακή ανασφάλεια μορφοποιείται στο νέο νομοσχέδιο με θέμα «Νέα κριτήρια επιλογής Εκπαιδευτικών» που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση. Ενδεικτικά σε συνέντευξη της Υπουργού Παιδείας σε ραδιοφωνικό σταθμό (΄΄Πρακτορείο FM΄΄΄, 20/06/2022) ερωτήθηκε από τον δημοσιογράφο εάν σχεδιάζεται η οργάνωση γραπτών εξετάσεων ΑΣΕΠ για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Η απάντηση ήταν ναι και πως κατά τη γνώμη της δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για τη στελέχωση των σχολείων. Μάλιστα συνέχισε λέγοντας πως επιδίωξή της είναι να εφαρμοστούν οι γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση  όπως ακριβώς συμβαίνει στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα.

Όλη αυτή η πολιτική της ΕΕ, του ΟΟΣΑ και των Κυβερνήσεων μας θέλουν αέναα στην ελαστική εργασία. Την μία να δουλεύει κανείς και την άλλη να πέφτει στην ανεργία και για αυτό να μοιάζει πως φταίει η/ο εργαζόμενη/ος που δεν μάζεψε αρκετά μόρια, που δεν έγραψε καλά ξανά και ξανά σε εξετάσεις, που δεν πειθάρχησε στους νόμους της διάλυσης του δημόσιου σχολείου. 

Η προσπάθεια του Υπουργείου να εφαρμόσει την ατομική αξιολόγηση πρώτα και εκβιαστικά στους νεοδιόριστους (και στους αναπληρωτές στην συνέχεια) με την απειλή της ανασφάλειας της εργασίας να περιφέρεται πάνω από τα κεφάλια μας θα πέσει στο κενό. Η ατομική αξιολόγηση όπως και η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων έχει βρει σύσσωμο τον εκπαιδευτικό κλάδο να τις έχει απορρίψει και αντιστέκεται στην εφαρμογή τους.

Εμείς οι νέες και νέοι εργαζόμενες/οι των δημόσιων σχολείων, το μέλλον της εργασίας, θα κάνουμε αυτό που μας αντιστοιχεί, αυτό που ξέρουμε, αυτό που έκανε ο κλάδος μας τόσες δεκαετίες, θα αντιστεκόμαστε!

Να τους παρασύρει η οργή μας! Δεν εκβιαζόμαστε! Δεν χρωστάμε σε κανέναν τίποτα!

Οι αγώνες μας κατοχύρωσαν τους διορισμούς, με αγώνες θα επιβάλλουμε τη μονιμοποίηση ΟΛΩΝ!

Η Αξιολόγηση δεν θα περάσει!

Να το μεταδώσουμε σε κάθε σχολείο ότι νεοδιόριστες/οι, αναπληρώτριες/ες αλλά και οι νέες και νέοι συνάδελφοι που δεν έχουν δουλέψει ακόμα βγαίνουμε στους δρόμους!

Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλες/όλους! Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί/Μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία! Κατάργηση του ν.4589/19 (προσοντολόγιο Γαβρόγλου). Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής εργασίας στο δημόσιο σχολείο. Όχι στον γραπτό ΑΣΕΠ, συνέντευξη και κάθε είδους φίλτρου για το δικαίωμα στην εργασία.

Κατάργηση των ν.4692/20 και 4823/21 της αξιολόγησης, της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων και δικαιωμάτων, της απαξίωσης και διάλυσης του δημοσίου χαρακτήρα του Σχολείου.

Καμία σύνδεση των διαδικασιών μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών με την αξιολόγηση. Άμεση μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων (20-21-22) χωρίς καμία αξιολόγηση και καμία προϋπόθεση!

Να καταργηθεί η δόκιμη περίοδος. Η/Ο εκπαιδευτικός να θεωρείται μόνιμη/ος με όλα τα αντίστοιχα δικαιώματα αμέσως με την πρόσληψή της/του ως μόνιμος εκπαιδευτικός. 


Αγώνας διαρκείας μέχρι να νικήσουμε! 










Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022

Δελτίο τύπου συνέλευσης 1/12: 12 Δεκέμβρη πανελλαδική μέρα δράσης στο ΥΠΑΙΘ και σε όλες τις διευθύνσεις και περιφέρειες εκπ/σης της χώρας! «Υπάκουοι/ες εργαζόμενοι/ες δούλοι ΤΕΛΟΣ!»

 

Ως εδώ με την κοροϊδία των συμβάσεων λίγων μηνών, το αέναο κυνήγι προσόντων και την προκλητική «δόκιμη» περίοδο! Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους και όλες!

Μονιμοποίηση ΤΩΡΑ όλων των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία! Κατάργηση του νόμου Γαβρόγλου για το προσοντολόγιο!

ΟΥΤΕ σκέψη για διαγωνισμό ΑΣΕΠ!

Άμεση μονιμοποίηση χωρίς ΚΑΜΙΑ προϋπόθεση ΟΛΩΝ των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών

Την Πέμπτη 1/12 πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΔΟΕ πανελλαδική συνέλευση του Συντονιστικού Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών με πάνω από 150 συμμετέχοντες δια ζώσης ή μέσω σύνδεσης από όλη την Ελλάδα, ενώ συμμετείχαν και εκπρόσωποι σωματείων με αποφάσεις (ΣΕΠΕ Αθηνά, «Α Αθηνών», «Αριστοτέλης», «Ηρώ Κωνσταντοπούλου», ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων, Ζεφυρίου, Φυλής), ή σαν παρατηρητές (ΣΕΠΕ Νήσων Αργοσαρωνικού, Μεσσηνίας, Ροδόπης, Δ΄ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής κ.α.). Αναπληρώτ(ρι)ες και μόνιμοι/ες εκπαιδευτικοί από την Ροδόπη, την Θεσσαλονίκη, την Καλαμάτα, τη Σπάρτη, τη Ζαχάρω, το Ρέθυμνο, το Ηράκλειο και αλλού τοποθετήθηκαν για τις εξελίξεις στην εκπαίδευση και γενικότερα, καταθέτοντας προτάσεις αγώνα.

Οι συναδέλφισσες και οι συνάδελφοι βάλαμε στα κεντρικά ζητήματα που μας απασχολούν το γεγονός ότι τα εισοδήματά μας δεν φτάνουν ούτε για τις βασικές μας ανάγκες, η ακρίβεια σε καύσιμα, ρεύμα, ενοίκια εξαφανίζουν τον μισθό πριν τελειώσει ο μήνας, ενώ την ίδια στιγμή η κυβέρνηση συνεχίζει την επίθεση σε κάθε κοινωνικό αγαθό, με χαρακτηριστικό το νομοσχέδιο που κατατέθηκε και ιδιωτικοποιεί ουσιαστικά την Δημόσια Υγεία. Παράλληλα στην εκπαίδευση οι διοικητικές αυθαιρεσίες, οι απειλές και η εργοδοτική τρομοκρατία αποτελούν καθημερινότητα στα σχολεία μας, τα κενά παραμένουν εκρηκτικά, το σχολείο και τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών κομματιάζονται κάτω από το βάρος των εξεταστικών φραγμών, των «δεξιοτήτων» και της αξιολόγησης.

Αιτία πολέμου η επιδίωξη του ΥΠΑΙΘ για ανάκληση των διορισμών αν δεν υποταχθούμε στην ατομική αξιολόγηση!

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2022

Καταγγελία απόλυσης της παρέδρου μέσης εκπαίδευσης ΒΥΡΩΝ

 


Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη απόλυση της προέδρου του Συλλόγου Εργαζομένων στη Ιδιωτική Εκπαίδευση «Ο Βύρων»

Ως Συντονιστικό Αναπληρωτ(ρι)ών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών καταγγέλλουμε την απόλυση της προέδρου του συλλόγου εργαζομένων στην ιδιωτική εκπαίδευση ο ΒΥΡΩΝ, Ελπίδας Νασιοπούλου από το φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ. Πρόκειται για απροκάλυπτη φίμωση της ελεύθερης έκφρασης των εκπαιδευτικών κατά την άσκηση του εκπαιδευτικού τους έργου.

Οι αιτιάσεις της εργοδοσίας χαρακτηρίζουν την συμπεριφορά της συναδέλφου ανάρμοστη, επειδή η τελευταία, μετά από την είδηση ότι το εν λόγω φροντιστήριο θα άνοιγε την 17η Νοέμβρη, εξήγησε στην εργοδοσία ότι η ημέρα αυτή είναι αργία για την εκπαίδευση και τα φροντιστήρια είναι κλειστά. Μίλησε στους μαθητές για το πολυτεχνείο, τους εξήγησε γιατί γιορτάζεται κάθε χρόνο, γιατί είναι καθιερωμένη ως μέρα αργίας και εκδηλώσεων στα σχολεία. Η στάση της αυτή χαρακτηρίστηκε ως συνδικαλιστική δράση σε μαθητές και της ανακοινώθηκε απόλυση.

Καταγγέλλουμε την εκδικητική απόλυση της συναδέλφου. Καταγγέλλουμε το αντιπαιδαγωγικό και αντιεκπαιδευτικό κλίμα που επικρατεί στο εν λόγω φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης και υιοθετείται ευρύτερα, που θέλει τον καθηγητή υπόλογο για τις ιδέες και τα φρονήματα του, διαφορετικά τον παύει εν μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας, προκαλώντας στους μαθητές αποδιοργάνωση, σύγχυση και καλλιεργώντας την απάνθρωπη αντίληψη ότι ο δάσκαλος είναι αναλώσιμος.