Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2023
Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2023
Πέμπτη 31 Αυγούστου 2023
Δευτέρα 7 Αυγούστου 2023
5-10-20 χρόνια αναπληρώτρια/ης και για ένα κλικ στα αζήτητα! Τόσο πολύ νοιάζεται η κυβέρνηση για την εκπαίδευση!
Τρίτη 18 Ιουλίου 2023
Πανελλαδική Συνέλευση Αγώνα Αναπληρωτ(ρι)ών, Πέμπτη 20/7, 7μμ
Πανελλαδική Συνέλευση Αγώνα Αναπληρωτ(ρι)ών
Πέμπτη 20/7, 7μμ
Συναδέλφισσες-φοι,
το ΥΠΑΙΘΑ μαζί με τον νέο υπουργό
Παιδείας Πιερρακάκη φαίνεται έτοιμο να συνεχίσει το σχέδιο για το οποίο είχαν
«εργαστεί» σκληρά Κεραμέως και Γαβρόγλου. Μετά το προσοντολόγιο των απολύσεων
και της απαξίωσης πτυχίων και προϋπηρεσίας χιλιάδων εκπαιδευτικών, από την προσπάθεια
απαξίωσης των πτυχίων μας μέσα από την αναγνώριση και ισοτιμία των κολλεγίων,
τις συγχωνεύσεις παν/μιακών τμημάτων κ.ά.. έρχεται να προστεθεί και ένα
επιπλέον «κριτήριο»-φίλτρο απολύσεων και ανεργίας, αυτό του γραπτού διαγωνισμού
ΑΣΕΠ. Η νέα ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ, αντί να αναγγείλει μόνιμους και μαζικούς
διορισμούς και κάλυψη όλων των κενών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία,
σπάσιμο τμημάτων και 15 μαθητές ανά τάξη και πολλά άλλα, φαίνεται να αποφασίζει
την εξόντωση χιλιάδων εκπαιδευτικών, στέλνοντας τους απευθείας στην
ανεργία μέσα από τις εξετάσεις ΑΣΕΠ.
Καμιά αναμονή!
Καλούμε όλους/όλες
την Πέμπτη 20/7 στις 7μμ σε ανοιχτή πανελλαδική διαδικτυακή συνέλευση αγώνα
αναπληρωτ(ρι)ών στο
σύνδεσμος ZOOM: https://us02web.zoom.us/j/85983302592
Meeting ID: 859
8330 2592
Ως Συντονιστικό Αναπληρωτών
Αδιόριστων Εκπαιδευτικών καλέσαμε ήδη, χωρίς θετική ανταπόκριση, όλους τους
επιστημονικούς συλλόγους και τους συλλόγους/συλλογικότητες αναπληρωτ(ρι)ών σε
συνδιοργάνωση της ανοιχτής πανελλαδικής διαδικτυακής συνέλευσης αγώνα για να
χαράξουμε κοινό αγωνιστικό σχέδιο και πλαίσιο πάλης. Το κάλεσμα παραμένει
ανοιχτό.
Με συμμετοχή στις συνελεύσεις,
τις επιτροπές αγώνα και τις συλλογικές διαδικασίες των σωματείων να ανοίξουμε
την συζήτηση και να οργανώσουμε τον αγώνα μας ενάντια στην νέα επίθεση του
ΥΠΑΙΘΑ.
Απαιτούμε εδώ και τώρα μαζικούς
μόνιμους διορισμούς/ μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με το
πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία.
Κατάργηση της ελαστικής εργασίας
. Κατάργηση του προσοντολογίου. Ούτε σκέψη για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
Κυριακή 16 Ιουλίου 2023
Παρασκευή 7 Ιουλίου 2023
Γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ; Το λέμε καθαρά! Θα σταθούμε απέναντι!
Γραπτός ΑΣΕΠ; Ούτε να το σκέφτονται
Μετά το προσοντολόγιο των απολύσεων και τις απαξιώσεις πτυχίων και προϋπηρεσίας χιλιάδων εκπαιδευτικών έρχεται να προστεθεί και ένα επιπλέον «κριτήριο» - φίλτρο απολύσεων και ανεργίας, αυτό του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ.
Το ΥΠΑΙΘ μαζί με τον νέο υπουργό Παιδείας Πιερρακάκη φαίνεται έτοιμο να συνεχίσει το σχέδιο για το οποίο είχαν «εργαστεί» σκληρά Κεραμέως και Γαβρόγλου μέσα από την προσπάθεια απαξίωσης των πτυχίων μας, αναγνώρισης και ισοτιμίας των κολλεγίων, τις συγχωνεύσεις παν/μιακών τμημάτων κ.ά.. Η νέα ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, αντί να αναγγείλει μόνιμους και μαζικούς διορισμούς και κάλυψη όλων των κενών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία, σπάσιμο τμημάτων και 15 μαθητές ανά τάξη και πολλά άλλα, φαίνεται να αποφασίζει την εξόντωση χιλιάδων εκπαιδευτικών στέλνοντας τους απευθείας στην ανεργία μέσα από τις εξετάσεις ΑΣΕΠ.
Αριστία και εξετάσεις… για λίγους/ες
Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023
Καταγγέλλουμε τις διώξεις και στηρίζουμε την κινητοποίηση Παρασκευή 7/7 11:00 στη ΔΔΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Στηρίζουμε και καλούμε στην
κινητοποίηση την Παρασκευή 7/7 11:00 στην ΔΔΕ ΠΕΙΡΑΙΑ (ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 35)
Ως Συντονιστικό
Αναπληρωτ(ρι)ών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών καταγγέλλουμε την
βιομηχανία των διώξεων εκπαιδευτικών και της ποινικοποίησης της συνδικαλιστικής
δράσης από την ΔΔΕ Πειραιά, που συνεχίζεται και κλιμακώνεται. Μετά από
όλες τις διώξεις που επιχειρήθηκαν από την αρχή της χρονιάς, την τελευταία (!)
ημέρα 7 συνάδελφοι έλαβαν τηλεφώνημα από το πειθαρχικό τμήμα της
ΔΔΕ για να παραβρεθούν και παραλάβουν την κλήση τους. Όλοι παραπέπονται σε
πειθαρχικό με το -χουντικής έμπνευσης- παράπτωμα της «της αναξιοπρεπούς ή της
ανάρμοστης ή ανάξιας για υπάλληλο συμπεριφοράς»
·
Τα 4 μέλη της ΕΛΜΕ Πειραιά (εκ των οποίων και
1 μέλος του ΔΣ) διώκονται για την συμμετοχή τους σε κινητοποίηση της ΕΛΜΕ
Πειραιά ενάντια στις εξετάσεις Pisa που
κατηγοριοποιούν ταξικά ακόμα περισσότερο μαθητές και σχολεία. Αποτελεί συνέχεια
της διαδικασίας προανάκρισης που είχε ξεκινήσει με πρωτοβουλία της ΔΙΔΕ τον
τελευταίο μήνα
·
Τα 2 μέλη της ΕΛΜΕ Πειραιά διώκονται για
συμμετοχή τους στην κινητοποίηση το 2020 για την επέτειο από την δολοφονία του
15χρονου Α. Γρηγορόπουλου από τον αποφυλακισθέντα ειδικό φρουρό (όπου και τους
συνέλαβαν με πρόφαση τις απαγορεύσεις λόγω κόβιντ). Φαίνεται ο ΔΔΕ επεδίωξε
στην δικαστική τους ομηρία να προσθέσει και πειθαρχικό παράπτωμα επειδή
τόλμησαν να επιδιώξουν να διαδηλώσουν!
·
1 μέλος της ΕΛΜΕ Πειραιά πέρα από...«ανάρμοστη
συμπεριφορά» κατηγορείται και για «κακόβουλη άσκηση κριτικής των πράξεων της προϊστάμενης αρχής»
γιατί σε ηλεκτρονικό του μήνυμα προς τους συναδέλφους του σχολείου σχολίασε την
εγκύκλιο του -πρώην- ΓΓ του ΥΠΑΙΘ Κόπτση, μία μέρα μετά την κατάρρευση της
Τράπεζας Θεμάτων.
Αν δεν αποτελούν τα παραπάνω
βιομηχανία διώξεων τότε τί αποτελούν; Φυσικά αν τα προσθέσουμε σε όλες αυτές
τις διώξεις που έχουν γίνει αυτή τη χρονιά στον Πειραιά. Όπως και μια σειρά
διώξεις που έχουν στηθεί το τελευταίο διάστημα σε εκπαιδευτικούς σε όλη την
Ελλάδα. Αποτελεί υλοποίηση του δόγματος της κυβέρνησης της ΝΔ «νόμος και τάξη»,
όπου θα φιμώνονται και θα καταστέλλονται οι φωνές εκείνες που αντιστέκονται
στην επίθεση. Μια επίθεση στο σύνολο των δικαιωμάτων στο δημόσιο σχολείο με
στόχο την πλήρη διάλυση τους και εν τέλει τη λειτουργία του με
ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια που επιδιώκουν
ΕΕ, ΟΟΣΑ και Κεφάλαιο. Παίρνουν δύναμη από τις κεντρικές πολιτικές τρομοκρατίας και καταστολής, των
νόμων που χτυπάνε το δικαίωμα στην απεργία, των απεργιών που κρίνονται
«παράνομες», των απαγορεύσεων των διαδηλώσεων.
Οι διώξεις αυτές δεν αφορούν μόνο τον
Πειραιά, ούτε μόνο τους εκπαιδευτικούς! Ξέρουμε ότι τελικός στόχος είναι να
κάμψουν κάθε προοπτική λαϊκής αντίστασης στην βαρβαρότητα που διαμορφώνεται!
Δηλώνουμε
ότι οι κινήσεις αυτές δεν μας τρομοκρατούν. Δεν μας τρομοκρατεί η επιχείρηση
φίμωσης των σωματείων, της συνδικαλιστικής και πολιτικής δράσης. Δεν θα μας
κάνουν να σωπάσουμε! Καταγγέλλουμε τις διώξεις αυτές! Δηλώνουμε την
συμπαράσταση και την αλληλεγγύη μας στους συναδέλφους που διώκονται!
Κινητοποιούμαστε μαζικά απαιτώντας να σταματήσει κάθε διαδικασία δίωξης!
Καταγγέλλουμε την επιχείρηση τρομοκράτησης,
φίμωσης και ομηρίας
Κινητοποιούμαστε μαζικά για να σταματήσουν τώρα
όλες οι διώξεις
Δηλώνουμε την συμπαράσταση και την αλληλεγγύη μας
στις/στους συναδέλφισσες/ους που διώκονται!
Η τρομοκρατία δε θα περάσει - του λαού η πάλη θα
τη σπάσει!
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΝΑΤΙΚΗ
ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7/7 11:00 στην ΔΔΕ ΠΕΙΡΑΙΑ (ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 35)
Κυριακή 30 Απριλίου 2023
Κυριακή 23 Απριλίου 2023
Διορισμοί 2023 ψίχουλα. Εδω και τώρα μονιμοποίηση των 52.000 αναπληρωτ(ρι)ών. Τέλος στην ελαστική εργασία
Πριν λίγες μέρες βγήκε η κατανομή των 3.693 διορισμών που έχει προανήγγειλε το Υπουργείο. Οι διορισμοί που γίνονται αποτελούν ένα ελάχιστο κομμάτι των αναγκών των σχολείων που φαίνεται από τους χιλιάδες ελαστικά εργαζόμενους στα δημόσια σχολεία (περίπου 52.000), τις χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις και τα αναρίθμητα κενά έως και σήμερα. Ο αριθμός αυτός είναι ψίχουλα μπροστά στις ανάγκες του σχολείου που το βιώνουμε καθημερινά με ελλείψεις ειδικοτήτων μέχρι και σήμερα και με κενά που θα αυξηθούν πολύ περισσότερο μετά τις συνταξιοδοτήσεις. Ο αριθμός αυτός μας εξοργίζει, δεν μπορεί να υπάρξει καμία ουσιαστική κάλυψη των αναγκών, πάλι χιλιάδες ελαστικά εργαζόμενοι θα καλύψουν τις ανάγκες του σχολείου από άκρη σε άκρη όλης της χώρας.
Ο
αριθμός αυτός είναι εξευτελιστικός:
· Όταν στους ΠΕ70 θα κάνει 1.032 και στους ΠΕ60 361 μόνιμους διορισμούς ενώ φέτος οι προσλήψεις αναπληρωτ(ρι)ών και στους δύο κλάδους ήταν 13.845.
· Όταν στην Ειδική
αγωγή πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας θα κάνει 250 μόνιμους διορισμούς ενώ
φέτος οι προσλήψεις αναπληρωτ(ρι)ών ήταν 14.742.
Είδαμε και φέτος τη μη κάλυψη όλων των κενών της παράλληλης στήριξης.
Παιδιά που έχουν λάβει έγκριση παράλληλης πλήρους ωραρίου βρίσκονται, στην
καλύτερη των περιπτώσεων, να μοιράζονται την/τον εξειδικευμένο εκπαιδευτικό
τους με κάποιο άλλο παιδί. Και ενώ λοιπόν οι εγκρίσεις, τα παιδιά και οι
συνάδελφοι της παράλληλης στήριξης υπάρχουν, βλέπουμε ξανά φέτος εξαιρετικά
πολλές περιπτώσεις παιδιών που δεν θα έχουν την/τον εκπαιδευτικό που
χρειάζονται, αναπληρωτές που δεν προσλήφθηκαν και συνάδελφοι/ισσες να τρέχουν
πανικόβλητοι μέσα σε σχολεία για να στηρίξουν όσα περισσότερα παιδιά
προλαβαίνουν.
· Όταν στις ειδικότητες
της πρωτοβάθμιας θα κάνει 293 μόνιμους διορισμούς, ενώ γνωρίζουμε ότι
έχει πετσοκόψει και αφανίσει οργανικές θέσεις αυτών των ειδικοτήτων.
· Όταν στην δευτεροβάθμια
θα κάνει 1.686 μόνιμους διορισμούς ενώ φέτος οι προσλήψεις
αναπληρωτ(ρι)ων ήταν 11.382.
· Όταν στο Ειδικό
Βοηθητικό Προσωπικό θα κάνει 250 μόνιμους διορισμούς ενώ φέτος
προσλήψεις αναπληρωτ(ρι)ών ήταν 8.225.
Οι
αναπληρωτές/τριες γνωρίζουμε καλά ότι ο ρόλος του αναπληρωτή είναι να καλύπτει
έκτακτες ανάγκες ενώ εμείς εδώ και χρόνια καλύπτουμε ΞΑΝΑ και ΞΑΝΑ τον/την
εαυτό/η μας σε κενά που παραμένουν χιλιάδες.
Προσοντολόγιο
-Προσωρινοί πίνακες
Ο νόμος
4589/19 (προσοντολόγιο) έχει οδηγήσει σε απόλυση χιλιάδες εκπαιδευτικούς που κράτησαν όρθια τα δημόσια σχολεία εδώ και χρόνια!
Φέτος για ακόμα μια φορά άνοιξαν οι πίνακες για να καταθέσουν οι
αναπληρωτές/τριες τα ¨πολυπόθητα¨ προσόντα που με αγώνα και αγωνία συγκέντρωσαν.
Χιλιάδες είναι αυτοί που έδωσαν χρήματα σε μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες κτλ με
τη μόνη ελπίδα την εξασφάλιση μιας εργασιακής θέσης για την επόμενη σχολική
χρονιά. Το παράβολο, η μη προσομοίωση πτυχίων και διάφορα τεχνικά λάθη που
έγιναν και τις τρεις φορές που φτιάχτηκαν οι πίνακες (2019, 2020 και τώρα 2022)
αποδεικνύει πως τα φίλτρα αποκλεισμού
και απορρίψεων είναι συστατικό κομμάτι του συστήματος αυτού. Η προϋπηρεσία, τα
χρόνια αβεβαιότητας και ανασφάλειας, διαγράφονται μεμιάς, μοριοδοτούνται και
δεν αποτελούν αναφαίρετο εργασιακό δικαίωμα. Είναι τραγικό διάφορες
δυνάμεις και συλλογικότητες να μιλάνε για ατομικά λάθη των υποψηφίων και να τα
αποδέχονται σαν ατομική ευθύνη. Δεν υπάρχουν ατομικά λάθη των υποψηφίων,
παρά μόνο ο ν. Γαβρόγλου που αποκλείει χιλιάδες εργαζόμενες/ους από την
δουλειά.
Η οργή
για το προσοντολόγιο του Γαβρόγλου που συνθλίβει τις ζωές μας και μας
υποχρεώνει να συγκεντρώνουμε αενάως πρόσθετα πτυχία και μόρια που ποτέ δεν
είναι επαρκή, ανοίγοντας και πάλι τη συζήτηση για εξετάσεις ΑΣΕΠ! Όλη αυτή η πολιτική της ΕΕ, του ΟΟΣΑ και των Κυβερνήσεων μας θέλουν αέναα
στην ελαστική εργασία. Την μία να δουλεύει κανείς και την άλλη να πέφτει στην
ανεργία και για αυτό να μοιάζει πως φταίει η/ο εργαζόμενη/ος που δεν μάζεψε
αρκετά μόρια, που δεν έγραψε καλά ξανά και ξανά σε εξετάσεις, που δεν
πειθάρχησε στους νόμους της διάλυσης του δημόσιου σχολείου.
Στην εργασιακή
επισφάλεια για ακόμα μία φορά στοχεύει το
Υπουργείο με την εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης που πρώτα και εκβιαστικά προσπαθεί να περάσει μέσω των νεοδιόριστων και στη
συνέχεια στους αναπληρωτές. Η ατομική αξιολόγηση όπως και η αυτοαξιολόγηση των
σχολικών μονάδων έχει βρει σύσσωμο τον εκπαιδευτικό κλάδο να τις έχει απορρίψει
και αντιστέκεται στην εφαρμογή τους.
Να παλέψουμε για την κατάργησή της ελαστικής εργασίας!
Συνεχίζουμε! Μόνιμη και σταθερή δουλειά για
όλες/όλους!
Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί
Μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με
το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία!
Περισσεύουμε
μόνο από την αξιολόγησή τους, από τους ομίλους τους, από τα 25ρια τμήματα και
τις πετσοκομμένες προσλήψεις συμβασιούχων.
Στο σχολείο των αναγκών των μαθητών μας χωράμε όλες
και όλοι.
Κυριακή 12 Μαρτίου 2023
Τρίτη 7 Μαρτίου 2023
Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023
Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2023
Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2023
Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023
Στον αγώνα αυτόν σας θέλουμε μαζί μας
Αγαπητοί γονείς,
Είμαστε
αυτές και αυτοί που αγωνιζόμαστε μαζί σας για ένα καλύτερο αύριο.
Είμαστε
εμείς που τόσα χρόνια τρέχουμε με μια βαλίτσα στο χέρι απ’ άκρη σε άκρη σε όλη
την Ελλάδα, οποιαδήποτε στιγμή μέσα στη σχολική χρονιά για να λειτουργήσουν τα
σχολεία. Είμαστε εμείς που είδαμε τα πτυχία μας να γίνονται κουρελόχαρτα και
μαζέψαμε ένα σωρό «προσόντα» για να αποδείξουμε την αξία μας και να έχουμε
δικαίωμα στην εργασία.
Είμαστε
εμείς που βγαίνουμε μπροστά για να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο που θα
δουλεύουμε τα επόμενα χρόνια της ζωής μας, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών
και των μαθητριών μας και την παιδαγωγική ελευθερία που απορρέει από τον ρόλο
μας ως εκπαιδευτικών.
Στον αγώνα
ενάντια στην αξιολόγηση σας θέλουμε μαζί μας.
Η
αξιολόγηση δεν θα κάνει το σχολείο καλύτερο.
Η αξιολόγηση των
εκπαιδευτικών δεν έφερε ποτέ και πουθενά βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.
Αν
η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας είχαν πρόθεση να στηρίξουν τη λειτουργία
των σχολείων και να βοηθήσουν στην «αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου» θα
είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας. Η κυβέρνηση και το Υπουργείο
Παιδείας είναι οι μόνοι υπεύθυνοι που τα σχολεία μας δεν έχουν
δασκάλους σε κάθε τάξη από την αρχή της χρονιάς, που μειώνεται
κάθε χρόνο η χρηματοδότησή τους, που έχουν ακατάλληλα κτήρια
και ελλιπείς
υποδομές.
Βασικός
στόχος της αξιολόγησης είναι το φτηνό, ανταγωνιστικό σχολείο της αγοράς, η
μεταφορά της ευθύνης για όλα τα προβλήματα στους ίδιους τους γονείς, τους
μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, ο αποκλεισμός μεγάλου μέρους του μαθητικού
πληθυσμού από το δημόσιο αγαθό της μόρφωσης.
Το σχολείο
που θέλουν να διαμορφώσουν είναι ένα σχολείο το οποίο θα βαθμολογείται και θα
συγκρίνεται με άλλα, θα αναζητά από μόνο του πόρους και χρηματοδοτήσεις από
ιδιώτες. Είναι ένα σχολείο στο οποίο θα υπάρχουν εξετάσεις σε πανελλαδική
κλίμακα και τα αποτελέσματα αυτών θα χρησιμοποιούνται για να
κατηγοριοποιούν τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία. Στο σχολείο
αυτό οι μαθητές
μετατρέπονται σε εμπορεύματα, αντιμετωπίζονται ως προϊόντα, κατατάσσονται,
ελέγχονται, επιτηρούνται και ανάγονται σε ένα νούμερο, βαθμό εξέτασης. Η ζωή
τους, οι κουλτούρες των οικογενειών τους, οι εκπαιδευτικές τους διαφορές και οι
κοινωνικοοικονομικές συνθήκες δεν σημαίνουν τίποτα, κόντρα σε κάθε παιδαγωγική
θεωρία.
Το σχολείο
πρέπει να είναι χώρος χαράς και δημιουργίας, καλλιέργειας και ελευθερίας. Η
εκπαίδευση είναι κοινωνικό δικαίωμα κι όχι εμπόρευμα, είναι ελευθερία και όχι
χειραγώγηση.
Τα σχολεία μας χρειάζονται:
·
μείωση των μαθητών ανά τμήμα
·
αύξηση της χρηματοδότησης
·
σύγχρονα κτίρια και εξοπλισμό
·
μείωση ορίων συνταξιοδότησης
·
πολύπλευρη υποστήριξη για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας
·
μόνιμους και μαζικούς διορισμούς με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία
Αγωνιζόμαστε για την ανατροπή της πολιτικής που στοχεύει στην προσαρμογή
όλων μας σε μια εξαιρετικά καταστροφική προοπτική. Στεκόμαστε απέναντι στην υποβάθμιση
του δημόσιου σχολείου.
Στον αγώνα αυτόν σας θέλουμε μαζί μας
Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2023
Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023
ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ/ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ SOS! Κανένας επιθεωρητής στα σχολεία! Μπλοκάρουμε την αξιολόγηση συλλογικά
ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ/ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΕΣ
ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗΕΚΠΕΜΠΟΥΝ SOS!
Κανένας επιθεωρητής στα σχολεία
Μπλοκάρουμε την αξιολόγηση συλλογικά
Εμείς, οι νεοδιόριστες και οι νεοδιόριστοι
του 2020,2021,2022 που περιμέναμε και παλεύαμε τόσα χρόνια για τον διορισμό, που
δουλέψαμε κάθε χρόνο σε άλλο σχολείο, που είδαμε τα πτυχία μας να γίνονται
κουρελόχαρτα και μαζέψαμε ένα σωρό «προσόντα» για να αποδείξουμε την αξία μας
και να έχουμε δικαίωμα στην εργασία, που έχουμε χαμηλό μισθό και καμία
υποστήριξη στη δουλειά μας, εμείς λοιπόν, βγαίνουμε μπροστά για να
υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο που θα δουλεύουμε τα επόμενα χρόνια της ζωής
μας, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και των μαθητριών μας και την
παιδαγωγική ελευθερία που απορρέει από τον ρόλο μας ως εκπαιδευτικών. Η Κρήτη
θα είναι, μαζί με την Πελοπόννησο και το Αιγαίο, τα μέρη από τα οποία θα
ξεκινήσει η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν
έφερε ποτέ και πουθενά βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Τα σχολεία μας
χρειάζονται μείωση ορίων συνταξιοδότησης, 15 μαθητές/τριες ανά τμήμα, αύξηση
της χρηματοδότησης, σύγχρονα κτίρια και εξοπλισμό, πολύπλευρη υποστήριξη για
τους μαθητές και τις μαθήτριές μας. Εμείς χρειαζόμαστε σταθερή ροή μόνιμων και
μαζικών διορισμών με πτυχίο και προϋπηρεσία, αυξήσεις μισθών και αξιοπρεπή ζωή.
Αυτά χρειαζόμαστε και όχι να γυρίζουμε με μια βαλίτσα στο χέρι και εκτός αυτού
να πρέπει να αποδεικνύουμε διαρκώς ότι είμαστε «αρκετοί/ες» στον κάθε
αξιολογητή που θέλει να κάνει καριέρα στην πλάτη μας.
Αρνούμαστε να γίνουμε υποχείριο του
πολιτικού στοιχήματος της κυβέρνησης να φέρει πίσω τους επιθεωρητές, να μας
γυρίσει 41 χρόνια πίσω. Ξεχνάει τους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος, ή
μάλλον επιλέγει να τους υποτιμήσει.
Θα τους αφήσουμε; Εμείς λέμε όχι. Τι λέει η
ΔΟΕ; Τι λένε οι ΣΕΠΕ μας;
Να κηρυχθεί άμεσα από τη ΔΟΕ και από τους
Συλλόγους μας απεργία- αποχή από την ατομική αξιολόγηση και επιπλέον κυλιόμενες
στάσεις εργασίας, ώστε να αντισταθούμε συλλογικά κατά τη διάρκεια των
επισκέψεων των επίδοξων αξιολογητών. Να γίνουν Γενικές Συνελεύσεις των ΣΕΠΕ
άμεσα! Σύσσωμοι οι Σύλλογοι Διδασκόντων να συμμετάσχουν στις στάσεις εργασίας,
τα σωματεία μας να είναι εκεί τη στιγμή που οι νέοι επιθεωρητές θα περνούν το
κατώφλι των σχολείων μας. Είναι ανεπιθύμητοι/ες, είναι απέναντί μας, επιλέγουν
να καταρρακώσουν και να κατηγοριοποιήσουν εμάς και το δημόσιο σχολείο.
Αυτή η μάχη αφορά όλους, νεοδιόριστους/ες,
αναπληρωτές/τριες, μόνιμους/εςΗ απάντησή μας απέναντι στην αξιολόγηση θα είναι
συλλογική!
1. Κουκουράκη Καλλιόπη, νεοδιόριστη ΠΕ 70
2. Κυριακόπουλος Μάνθος, νεοδιόριστος ΠΕ70
3. Παζαρλή Αγγελική, νεοδιόριστη ΠΕ70
4. Παπαστεργίου Ευμορφία, νεοδιόριστη ΠΕ70
5. Πατάτα Ελένη, νεοδιόριστη ΠΕ 70
6. Πιπίλη Αναστασία, νεοδιόριστη ΠΕ70
7. Πολοζιάνη Μαργαρίτα, νεοδιόριστη ΠΕ70
8. Σφακιανάκη Καλλιόπη, νεοδιόριστη ΠΕ70
Οι υπογραφές θα ανανεώνονται συνεχώς. Όποια/ος επιθυμεί να υπογράψει μπορεί να στείλει μέιλ στο sidonistikoanapliroton@gmail.com
Νεοδιόριστοι Καρπάθου για την αξιολόγηση
Νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί των σχολείων της Καρπάθου εκφράζουμε την αντίθεση μας απέναντι στη διαδικασία αξιολόγησης που πρόσφατα, μεθοδευμένα και εσπευσμένα αποφάσισε το Υπουργείο Παιδείας, με πρόφαση τη βελτίωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Η αντίθεσή μας αυτή βασίζεται στα ακόλουθα:
• Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί εργαστήκαμε για δεκαετίες στο δημόσιο σχολείο και το στηρίξαμε ως αναπληρωτές σε μία κατάσταση ομηρίας και εργασιακής αβεβαιότητας. Τελικά διοριστήκαμε με βάση το «Προσοντολόγιο» του Νόμου Γαβρόγλου, αποδεικνύοντας την επιστημονική και παιδαγωγική μας επάρκεια.
• Στην αρχή της δόκιμης διετούς περιόδου των νεοδιόριστων έπρεπε να πραγματοποιηθεί εισαγωγική επιμόρφωση, πράγμα το οποίο παράτυπα δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα.
• Μέσω της ατομικής αξιολόγησης το Υπουργείο μεθοδεύει την επαναφορά του αναχρονιστικού θεσμού του επιθεωρητή (για δεύτερη φορά μετά το 2013-2014), ο οποίος έχει καταργηθεί 41 χρόνια πριν και η προσπάθεια επανεισαγωγής του απέτυχε παταγωδώς.
• Στις χώρες του εξωτερικού, όπου εφαρμόστηκε ατομική αξιολόγηση δεν επέφερε κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα, εκτός από την ενίσχυση των οικονομικών συμφερόντων των ιδιωτικών σχολείων.
• Η τοποθέτηση των συμβούλων-αξιολογητών από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης είναι βιαστική, ενώ η επιμόρφωση τους πρόχειρη (διάρκειας ολίγων ωρών μέσω Webex) και μη επαρκής, ανάλογη της εσπευσμένης απόφασης του Υπουργείου να επιβάλει μία αξιολόγηση μη νομιμοποιημένη στη συνείδηση της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Για τη βελτίωση του δημόσιου σχολείου χρειάζεται:
• Αύξηση χρηματοδότησης για την παιδεία.
• Νέα προγράμματα σπουδών και νέα βιβλία από έμπειρους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει επί χρόνια στις αίθουσες των ελληνικών δημόσιων σχολείων.
• Σύγχρονα κτίρια και υποδομές.
• Διορισμός/πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού και όχι με βάση πολιτικές σκοπιμότητες.
• Μείωση των μαθητών ανά τμήμα.
• Ουσιαστική και στοχευμένη δια ζώσης επιμόρφωση του εκπαιδευτικού προσωπικού εντός του διδακτικού ωραρίου.
Εμείς οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί της Καρπάθου, θέλοντας πραγματικά να προστατέψουμε το δημόσιο σχολείο, λέμε ΟΧΙ στην ατομική αξιολόγηση που προσπαθεί να επιβάλλει το Υπουργείο. Τι λέει η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ; Ποια η θέση των τοπικών Συλλόγων που μας εκπροσωπούν;
Ζητάμε άμεσα να τοποθετηθούν και να αναλάβουν μορφές δράσης. Να προκηρυχτεί απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση και να προγραμματιστούν στάσεις εργασίας, προστατεύοντας με αυτόν τον τρόπο την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών και το δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης από αυτήν τη φαρσοκωμωδία του Υπουργείου.
Νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί Καρπάθου
30/01/2023