Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023

Στον αγώνα αυτόν σας θέλουμε μαζί μας

 



Αγαπητοί γονείς,

Είμαστε αυτές και αυτοί που αγωνιζόμαστε μαζί σας για ένα καλύτερο αύριο.

Είμαστε εμείς που τόσα χρόνια τρέχουμε με μια βαλίτσα στο χέρι απ’ άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα, οποιαδήποτε στιγμή μέσα στη σχολική χρονιά για να λειτουργήσουν τα σχολεία. Είμαστε εμείς που είδαμε τα πτυχία μας να γίνονται κουρελόχαρτα και μαζέψαμε ένα σωρό «προσόντα» για να αποδείξουμε την αξία μας και να έχουμε δικαίωμα στην εργασία.

Είμαστε εμείς που βγαίνουμε μπροστά για να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο που θα δουλεύουμε τα επόμενα χρόνια της ζωής μας, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και των μαθητριών μας και την παιδαγωγική ελευθερία που απορρέει από τον ρόλο μας ως εκπαιδευτικών.

Στον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση σας θέλουμε μαζί μας.

Η αξιολόγηση δεν θα κάνει το σχολείο καλύτερο.

Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν έφερε ποτέ και πουθενά βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Αν η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας είχαν πρόθεση να στηρίξουν τη λειτουργία των σχολείων και να βοηθήσουν στην «αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου» θα είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας. Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας είναι οι μόνοι υπεύθυνοι που τα σχολεία μας δεν έχουν δασκάλους σε κάθε τάξη από την αρχή της χρονιάς, που μειώνεται κάθε χρόνο η χρηματοδότησή τους, που έχουν ακατάλληλα κτήρια και ελλιπείς υποδομές.

Βασικός στόχος της αξιολόγησης είναι το φτηνό, ανταγωνιστικό σχολείο της αγοράς, η μεταφορά της ευθύνης για όλα τα προβλήματα στους ίδιους τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, ο αποκλεισμός μεγάλου μέρους του μαθητικού πληθυσμού από το δημόσιο αγαθό της μόρφωσης.

Το σχολείο που θέλουν να διαμορφώσουν είναι ένα σχολείο το οποίο θα βαθμολογείται και θα συγκρίνεται με άλλα, θα αναζητά από μόνο του πόρους και χρηματοδοτήσεις από ιδιώτες. Είναι ένα σχολείο στο οποίο θα υπάρχουν εξετάσεις σε πανελλαδική κλίμακα και τα αποτελέσματα αυτών θα χρησιμοποιούνται για να κατηγοριοποιούν τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία. Στο σχολείο αυτό οι μαθητές μετατρέπονται σε εμπορεύματα, αντιμετωπίζονται ως προϊόντα, κατατάσσονται, ελέγχονται, επιτηρούνται και ανάγονται σε ένα νούμερο, βαθμό εξέτασης. Η ζωή τους, οι κουλτούρες των οικογενειών τους, οι εκπαιδευτικές τους διαφορές και οι κοινωνικοοικονομικές συνθήκες δεν σημαίνουν τίποτα, κόντρα σε κάθε παιδαγωγική θεωρία.

Το σχολείο πρέπει να είναι χώρος χαράς και δημιουργίας, καλλιέργειας και ελευθερίας. Η εκπαίδευση είναι κοινωνικό δικαίωμα κι όχι εμπόρευμα, είναι ελευθερία και όχι χειραγώγηση.

Τα σχολεία μας χρειάζονται:

·         μείωση των μαθητών ανά τμήμα

·         αύξηση της χρηματοδότησης

·         σύγχρονα κτίρια και εξοπλισμό

·         μείωση ορίων συνταξιοδότησης

·         πολύπλευρη υποστήριξη για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας

·         μόνιμους και μαζικούς διορισμούς με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία

Αγωνιζόμαστε για την ανατροπή της πολιτικής που στοχεύει στην προσαρμογή όλων μας σε μια εξαιρετικά καταστροφική προοπτική. Στεκόμαστε απέναντι στην υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου.

Στον αγώνα αυτόν σας θέλουμε μαζί μας

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023

ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ/ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ SOS! Κανένας επιθεωρητής στα σχολεία! Μπλοκάρουμε την αξιολόγηση συλλογικά

ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ/ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗΕΚΠΕΜΠΟΥΝ SOS!

Κανένας επιθεωρητής στα σχολεία

Μπλοκάρουμε την αξιολόγηση συλλογικά

Εμείς, οι νεοδιόριστες και οι νεοδιόριστοι του 2020,2021,2022 που περιμέναμε και παλεύαμε τόσα χρόνια για τον διορισμό, που δουλέψαμε κάθε χρόνο σε άλλο σχολείο, που είδαμε τα πτυχία μας να γίνονται κουρελόχαρτα και μαζέψαμε ένα σωρό «προσόντα» για να αποδείξουμε την αξία μας και να έχουμε δικαίωμα στην εργασία, που έχουμε χαμηλό μισθό και καμία υποστήριξη στη δουλειά μας, εμείς λοιπόν, βγαίνουμε μπροστά για να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο που θα δουλεύουμε τα επόμενα χρόνια της ζωής μας, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και των μαθητριών μας και την παιδαγωγική ελευθερία που απορρέει από τον ρόλο μας ως εκπαιδευτικών. Η Κρήτη θα είναι, μαζί με την Πελοπόννησο και το Αιγαίο, τα μέρη από τα οποία θα ξεκινήσει η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν έφερε ποτέ και πουθενά βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Τα σχολεία μας χρειάζονται μείωση ορίων συνταξιοδότησης, 15 μαθητές/τριες ανά τμήμα, αύξηση της χρηματοδότησης, σύγχρονα κτίρια και εξοπλισμό, πολύπλευρη υποστήριξη για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας. Εμείς χρειαζόμαστε σταθερή ροή μόνιμων και μαζικών διορισμών με πτυχίο και προϋπηρεσία, αυξήσεις μισθών και αξιοπρεπή ζωή. Αυτά χρειαζόμαστε και όχι να γυρίζουμε με μια βαλίτσα στο χέρι και εκτός αυτού να πρέπει να αποδεικνύουμε διαρκώς ότι είμαστε «αρκετοί/ες» στον κάθε αξιολογητή που θέλει να κάνει καριέρα στην πλάτη μας.

Αρνούμαστε να γίνουμε υποχείριο του πολιτικού στοιχήματος της κυβέρνησης να φέρει πίσω τους επιθεωρητές, να μας γυρίσει 41 χρόνια πίσω. Ξεχνάει τους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος, ή μάλλον επιλέγει να τους υποτιμήσει.

Θα τους αφήσουμε; Εμείς λέμε όχι. Τι λέει η ΔΟΕ; Τι λένε οι ΣΕΠΕ μας;

Να κηρυχθεί άμεσα από τη ΔΟΕ και από τους Συλλόγους μας απεργία- αποχή από την ατομική αξιολόγηση και επιπλέον κυλιόμενες στάσεις εργασίας, ώστε να αντισταθούμε συλλογικά κατά τη διάρκεια των επισκέψεων των επίδοξων αξιολογητών. Να γίνουν Γενικές Συνελεύσεις των ΣΕΠΕ άμεσα! Σύσσωμοι οι Σύλλογοι Διδασκόντων να συμμετάσχουν στις στάσεις εργασίας, τα σωματεία μας να είναι εκεί τη στιγμή που οι νέοι επιθεωρητές θα περνούν το κατώφλι των σχολείων μας. Είναι ανεπιθύμητοι/ες, είναι απέναντί μας, επιλέγουν να καταρρακώσουν και να κατηγοριοποιήσουν εμάς και το δημόσιο σχολείο.

Αυτή η μάχη αφορά όλους, νεοδιόριστους/ες, αναπληρωτές/τριες, μόνιμους/εςΗ απάντησή μας απέναντι στην αξιολόγηση θα είναι συλλογική!

1. Κουκουράκη Καλλιόπη, νεοδιόριστη ΠΕ 70

2. Κυριακόπουλος Μάνθος, νεοδιόριστος ΠΕ70

3. Παζαρλή Αγγελική, νεοδιόριστη ΠΕ70

4. Παπαστεργίου Ευμορφία, νεοδιόριστη ΠΕ70

5. Πατάτα Ελένη, νεοδιόριστη ΠΕ 70

6. Πιπίλη Αναστασία, νεοδιόριστη ΠΕ70

7. Πολοζιάνη Μαργαρίτα, νεοδιόριστη ΠΕ70

8. Σφακιανάκη Καλλιόπη, νεοδιόριστη ΠΕ70


Οι υπογραφές θα ανανεώνονται συνεχώς. Όποια/ος επιθυμεί να υπογράψει μπορεί να στείλει μέιλ στο sidonistikoanapliroton@gmail.com

Νεοδιόριστοι Καρπάθου για την αξιολόγηση

 Νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί των σχολείων της Καρπάθου εκφράζουμε την αντίθεση μας απέναντι στη διαδικασία αξιολόγησης που πρόσφατα, μεθοδευμένα και εσπευσμένα αποφάσισε το Υπουργείο Παιδείας, με πρόφαση τη βελτίωση του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Η αντίθεσή μας αυτή βασίζεται στα ακόλουθα:

• Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί εργαστήκαμε για δεκαετίες στο δημόσιο σχολείο και το στηρίξαμε ως αναπληρωτές σε μία κατάσταση ομηρίας και εργασιακής αβεβαιότητας. Τελικά διοριστήκαμε με βάση το «Προσοντολόγιο» του Νόμου Γαβρόγλου, αποδεικνύοντας την επιστημονική και παιδαγωγική μας επάρκεια.

• Στην αρχή της δόκιμης διετούς περιόδου των νεοδιόριστων έπρεπε να πραγματοποιηθεί εισαγωγική επιμόρφωση, πράγμα το οποίο παράτυπα δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα.

• Μέσω της ατομικής αξιολόγησης το Υπουργείο μεθοδεύει την επαναφορά του αναχρονιστικού θεσμού του επιθεωρητή (για δεύτερη φορά μετά το 2013-2014), ο οποίος έχει καταργηθεί 41 χρόνια πριν και η προσπάθεια επανεισαγωγής του απέτυχε παταγωδώς.

• Στις χώρες του εξωτερικού, όπου εφαρμόστηκε ατομική αξιολόγηση δεν επέφερε κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα, εκτός από την ενίσχυση των οικονομικών συμφερόντων των ιδιωτικών σχολείων.

• Η τοποθέτηση των συμβούλων-αξιολογητών από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης είναι βιαστική, ενώ η επιμόρφωση τους πρόχειρη (διάρκειας ολίγων ωρών μέσω Webex) και μη επαρκής, ανάλογη της εσπευσμένης απόφασης του Υπουργείου να επιβάλει μία αξιολόγηση μη νομιμοποιημένη στη συνείδηση της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Για τη βελτίωση του δημόσιου σχολείου χρειάζεται:

• Αύξηση χρηματοδότησης για την παιδεία.

• Νέα προγράμματα σπουδών και νέα βιβλία από έμπειρους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν υπηρετήσει επί χρόνια στις αίθουσες των ελληνικών δημόσιων σχολείων.

• Σύγχρονα κτίρια και υποδομές.

• Διορισμός/πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού και όχι με βάση πολιτικές σκοπιμότητες.

• Μείωση των μαθητών ανά τμήμα.

• Ουσιαστική και στοχευμένη δια ζώσης επιμόρφωση του εκπαιδευτικού προσωπικού εντός του διδακτικού ωραρίου.

Εμείς οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί της Καρπάθου, θέλοντας πραγματικά να προστατέψουμε το δημόσιο σχολείο, λέμε ΟΧΙ στην ατομική αξιολόγηση που προσπαθεί να επιβάλλει το Υπουργείο. Τι λέει η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ; Ποια η θέση των τοπικών Συλλόγων που μας εκπροσωπούν;

Ζητάμε άμεσα να τοποθετηθούν και να αναλάβουν μορφές δράσης. Να προκηρυχτεί απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση και να προγραμματιστούν στάσεις εργασίας, προστατεύοντας με αυτόν τον τρόπο την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών και το δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης από αυτήν τη φαρσοκωμωδία του Υπουργείου.

Νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί Καρπάθου

30/01/2023

ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ – ΕΕΠ -ΕΒΠ Δεν ξεχνάμε

 ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ – ΕΕΠ -ΕΒΠ

Δεν ξεχνάμε

-   Τα 10-15-20 χρόνια που υπηρετήσαμε το δημόσιο σχολείο σε εργασιακές συνθήκες διαχωρισμού και όχι συμπερίληψης, με λιγότερα δικαιώματα και μικρότερες απολαβές, με ελλιπή παιδαγωγική υποστήριξη και επιμόρφωση από την Πολιτεία, με σχεδόν ανύπαρκτες υλικοτεχνικές υποδομές, με δυσβάσταχτο προσωπικό και οικογενειακό κόστος, με, με, με….

-       Τα χρόνια που μαζέψαμε έναν σωρό «προσόντων» για να αποδείξουμε ακόμα μια φορά ότι είμαστε ικανοί/ες να υπηρετούμε το δημόσιο σχολείο.

-    Τους πολύμορφους αγώνες μας που πίεσαν την Πολιτεία να προχωρήσει στο αυτονόητο, να διοριστούμε στις θέσεις που καλύπταμε πάγιες και διαρκείς ανάγκες για σειρά ετών.

-     Του/τις χιλιάδες συναδέλφους/ισσες μας που ακόμα αναπληρώνουν τον εαυτό τους με μια βαλίτσα στο χέρι, σε ένα περιβάλλον ακραίας φτωχοποίησης για όλους τους εργαζόμενους («εργαζόμενοι-φτωχοί»).

-    Το ΟΡΑΜΑ μας για ένα σχολείο που δε διαχωρίζει και δεν κατηγοριοποιεί τα παιδιά σε «εξαιρετικά» και «μη ικανοποιητικά». Για ένα σχολείο που ως πολύπλοκη κοινότητα ζωής και μάθησης χρειάζεται συνεχείς διαδικασίες ανατροφοδότησης και αναστοχαστικής πράξης οι οποίες δεν μπορούν να αποτυπωθούν σε μεμονωμένους «δείκτες» και στιγμιαίες φωτογραφίες «αξιολόγησης», πόσο μάλλον σε  κατηγοριοποιήσεις.

Και δηλώνουμε

-       Είμαστε η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, αυτή που θα υπηρετεί για πολλά ακόμα χρόνια το δημόσιο σχολείο. Και θέλουμε αυτό το σχολείο να είναι σχολείο της αλληλεγγύης, της συνεργασίας, της δημοκρατίας, της χαράς, και όχι σχολείο του ανταγωνισμού, του φόβου, της γραφειοκρατίας, του αυταρχισμού. Θέλουμε Διευθυντές και Συμβούλους Υποστηρικτές στο δύσκολο έργο μας, όχι Αξιολογητές.

-      Ζητάμε να προχωρήσει άμεσα η Μονιμοποίηση μας και να σταματήσει ο εκβιασμός της «ατομικής αξιολόγησης» που προωθεί το Υπουργείο παρανόμως για να εκβιάσει όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και για να διαχειριστεί προεκλογικά-επικοινωνιακά ένα τόσο σημαντικό ζήτημα όπως η υποστήριξη των σχολείων και των εκπαιδευτικών.

-       Ζητάμε να προχωρήσουν ΑΜΕΣΑ οι ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ και οι τοπικοί συνδικαλιστικοί σύλλογοι σε ενέργειες προάσπισης των νεοδιόριστων όπως κήρυξη απεργίας-αποχής από τις διαδικασίες ατομικής «αξιολόγησης», στάσεις εργασίας όταν έρθουν οι σύμβουλοι-αξιολογητές, παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Διευθύνσεις αλλά και στις πόρτες των σχολείων, γενικές συνελεύσεις, νομικές κινήσεις κ.α.


Υπογράφουν:

  1. Κωνσταντίνος Ιωάννου, Π.Ε71, Νεοδιόριστος Κεντρικής Μακεδονίας

  2. Άννα Σουλτούκη, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  3. Όλγα Φέτση, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονιας

  4. Παναγιώτης Ανάπαλης, ΠΕ71, Νεοδιόριστος Κεντρικής Μακεδονίας 

  5. Ανθούλα Πολυζώνη, ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  6. Ηλιάνα Πάνου, ΠΕ71,Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  7. Σοφία Γκορε , ΠΕ71 Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  8. Βιργινία Παπαγεωργίου, ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  9. Γουλιάρμου Βαρβάρα, ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  10. Μαρία Χαϊνοπούλου, ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  11. Ιωάννα Ξενιδου, ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονιας

  12. Προδρομίδου Κωνσταντίνα ΠΕ 71 Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  13. Μάνου Κωνσταντίνα, ΠΕ71,  Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  14. Γιακουμάκη Αργυρώ, ΠΕ 71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  15. Καβρακιδου Ανδρομάχη, ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  16. Μαργαριτιδου Ιωάννα, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  17. Ντασιου Μαρία, ΠΕ71 Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  18. Μπαξεβανίδου Στυλιανή, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  19. Δασκαλάκη Ευδοξία, ΠΕ21, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  20. Ιωακειμίδου Μαριάννα ΠΕ61 Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  21. Καμπάνη Ευαγγελία, ΠΕ71,  Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας  

  22. Χύτα Ειρήνη ΠΕ 21, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  23. Αγγελάκη Αικατερίνη ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  24. Στεφανίδου Ελισσάβετ, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  25. Τασλάκη Μαρία, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  26. Φρεγγίδου Ελπίδα ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  27. Πάκα Μαρία, ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  28. Αδάμ Ευαγγελία, ΠΕ71 Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  29. Ρούμεν Παρασκευή, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  30. Παπαγιαννοπούλου Βασιλική, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας        

  31. Καϊδαντζή Έλλη, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας    

  32. Αναστασιάδου Ανδρονίκη, ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  33. Αλεξιάδου Όλγα, ΠΕ71, Νεοδιόριστη κεντρικής Μακεδονίας                   

  34. Δέσποινα Κανάκη, ΠΕ71, νεοδιοριστη κεντρικής μακεδονιας

  35. Πρίντζιου Αικατερίνη, ΠΕ 71, νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  36. Παπακυρίδου Ειρήνη, ΠΕ 71, νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  37. Βισβικη Ευανθία, Π.Ε 71, νεοδιοριστη κεντρικής Μακεδονιας

  38. Κυριακοπούλου Ειρήνη Ευριδίκη, Π.Ε.71, νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  39. Χατζηγιαννακιδου Βασιλική, ΠΕ21, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  40. Κυριακή Αθανασιάδου, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  41. Καραναστάση Ωραιοζηλη, ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  42. Καγιόγλου Σοφία, ΠΕ71,Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  43. Ζωρου Ουρανία ΠΕ02 νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας  

  44. Καπετανάκης Μιχαήλ, ΠΕ03, νεοδιόριστος κεντρικης Μακεδονίας

  45. Ζησίδου Χαρίκλεια, ΠΕ02, νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  46. Πιτσοθαναση Αφεντουλα, ΕΒΠ ΔΕΟ1, νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  47. Γαλάνη Μαρία, ΕΒΠ ΔΕ01, νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  48. Καμπούρη Ελένη Π.Ε71. Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  49. Κουμαρά Ανδριάνα, Π.Ε.71 Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  50. Σεραφειμ Νικολέτα, ΕΒΠ, ΔΕ01, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  51. Κριντήρα Ευθυμία, ΠΕ04 Νεοδιόριστη  κεντρικής Μακεδονίας 

  52. Βενετία Βαλσαμοπούλου ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  53. Πασχαλίδου Κυριακή,ΠΕ 02, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  54. Χαλούλη Μαρία ΠΕ 71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  55. Τσούνη Αναστασία ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  56. Κυρκιμτζής  Δημήτρης ΠΕ 71 Νεοδιόριστος  Κεντρικής Μακεδονίας          

  57. Κούζα Ιωάννα, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής     Μακεδονίας 

  58. Τζήκα Πολυξένη, ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  59. Μαρία Κωνσταντινίδου , ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  60. Αλίσα Αμανατίδου, ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  61. Κασάπη Όλγα, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  62. Χρηστίδου Αθανασία, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  63. Ζουμπουρδικούδη Αγγελική, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  64. Βασιλείου Χρυσάνθη, ΠΕ 71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  65. Τσιτσιμάκα Άννα, ΠΕ 71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  66. Δαράκη Χρυσούλα, ΠΕ61, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  67. Δημητριάδου Ιωάννα, ΠΕ71, 82Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  68. Θεοδώρα Μαυρίκη, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  69. Χαραλάμπους Τριανταφυλλιά, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  1. Παπαδοπούλου Ελισάβετ, ΠΕ71 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  2. Βουλωνη Ευαγγελία, ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  3. Σερεμετίδου Νικολέτα, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  4. Ζαρογιάννης Αλκιβιάδης ΠΕ02, Νεοδιόριστος Κεντρικής Μακεδονίας

  5. Γκουτσιουδη Βασιλική, ΠΕ 71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  6. Παπαδοπούλου Παρασκευή,  ΔΕΟ1 Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας 

  7. Αμανατιάδου Αικατερίνη, ΠΕ 71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  8. Μαργαριτιδου Δήμητρα, ΠΕ71, Νεοδιοριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  9. Ελευθεριάδου Μαρία, ΠΕ 71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας (αποσπασμένη Δωδεκάνησα Β') 

  10. Χατζηπαναγιώτου Κυριακή, ΠΕ71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  11. Γκαράνη Κωνσταντίνα, Π Ε 71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας

  12. Μπασιαρίδου Αργυρώ,ΕΒΠ, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονιας

  13. Καλφοπούλου Παναγιώτα ΠΕ 71, Νεοδιόριστη Κεντρικής Μακεδονίας


Όποια και όποιος επιθυμεί να υπογράψει μπορεί να προσθέσει το όνομά του στο έγγραφο:

https://docs.google.com/document/d/1sB4O21EHOWE1O0IAUVeMwUKoEpqiveg_EN_T3LSiAk4/edit

ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ SOS!

Εμείς, οι νεοδιόριστοι και οι νεοδιόριστες του 2020,2021,2022 εμείς που περιμέναμε χρόνια τον διορισμό, που δουλέψαμε κάθε χρόνο σε άλλο σχολείο, που είδαμε τα πτυχία μας να γίνονται κουρελόχαρτα και μαζέψαμε ένα σωρό «προσόντα» για να αποδείξουμε την αξία μας και να έχουμε δικαίωμα στην εργασία, που έχουμε χαμηλό μισθό και καμία υποστήριξη στη δουλειά μας, εμείς λοιπόν, βγαίνουμε μπροστά για να προστατέψουμε το δημόσιο σχολείο, για να υπερασπιστούμε το σχολείο που θα δουλεύουμε τα επόμενα χρόνια της ζωής μας. Ακούσαμε ότι η Πελοπόννησος θα είναι, μεταξύ άλλων, από τα μέρη που θα ξεκινήσει η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν έφερε ποτέ και πουθενά βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Τα σχολεία μας χρειάζονται, μείωση ορίων συνταξιοδότησης, 15 μαθητές/τριες ανά τμήμα, αύξηση της χρηματοδότησης, σύγχρονα κτίρια και εξοπλισμό, πολύπλευρη υποστήριξη για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας. Εμείς χρειαζόμαστε σταθερή ροή μόνιμων και μαζικών διορισμών με πτυχίο και προϋπηρεσία, αυξήσεις μισθών και αξιοπρεπή ζωή. Αυτά χρειαζόμαστε και όχι να γυρνοβολάνε με μια βαλίτσα στο χέρι και από πάνω να πρέπει να αποδεικνύουμε διαρκώς ότι είμαστε «αρκετοί/ες» στον κάθε αξιολογητή που θέλει να κάνει καριέρα στην πλάτη μας.

Αρνούμαστε να γίνουμε υποχείριο του πολιτικού στοιχήματος της κυβέρνησης να φέρει πίσω τους επιθεωρητές, να μας γυρίσει 41 χρόνια πίσω. Ξεχνάει τους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος, ή μάλλον επιλέγει να τους υποτιμήσει.

Θα τους αφήσουμε; Εμείς λέμε όχι. Τι λέει η ΔΟΕ; Τι λένε οι ΣΕΠΕ μας;

Να βγει άμεσα από τη ΔΟΕ και από τους Συλλόγους μας απεργία- αποχή από την ατομική αξιολόγηση και να βγάλουν στάσεις εργασίας για να μας καλύψουν. Να γίνουν γενικές συνελεύσεις των ΣΕΠΕ μας άμεσα! Ολόκληρα σχολεία να κάνουν στάση εργασίας, τα σωματεία μας να είναι εκεί τη στιγμή που οι νέοι επιθεωρητές θα περνούν το κατώφλι των σχολείων μας. Είναι ανεπιθύμητοι/ες, είναι απέναντί μας, επιλέγουν να καταρρακώσουν και να κατηγοριοποιήσουν εμάς και το δημόσιο σχολείο.

  1. Αλατζάς Κωνσταντίνος, νεοδιόριστος Ηλεία
  2. Αποστολοπούλου Βιβιάνα, νεοδιόριστη Μεσσηνία
  3. Βασιλοπούλου Χριστίνα, νεοδιόριστη Ηλεία
  4. Γεωργάκη- Κόλλια Ειρήνη, νεοδιόριστη Ηλεία
  5. Ιωαννίδου Κάτια, νεοδιόριστη Ηλεία
  6. Καφετζάκης Μιχάλης, νεοδιόριστος Λακωνία
  7. Κιδας Ιωάννης, νεοδιόριστος Αχαϊα
  8. Λυμπεράκη Παναγιώτα, νεοδιόριστη Ηλεία
  9. Μπάκος Βασίλης, νεοδιόριστος Ηλεία
  10. Μπάνη Ουρανία, νεοδιόριστη Λακωνία
  11. Τζάτζος Χρηστάκης, νεοδιόριστος Ηλεία
  12. Κότσιφα Νίκη, νεοδιόριστη Ηλεία
  13. Λαμπροπούλου Μαρία, νεοδιόριστη  Ηλεία
  14. Παπαδάκη Ειρήνη νεοδιόριστη Λακωνία
  15. Κούρτη Ελένη, νεοδιόριστη Α Δωδεκανήσου
  16. Φέτση Όλγα, νεοδιόριστη Α Θεσσαλονίκης
  17. Παπαδάκη Μάρθα,νεοδιοριστη Λακωνία
  18. Αλεξάνδρα Παναγάκη, νεοδιοριστη Ηλεία
  19. Γιαννούλης Γιάννης νεοδιοριστος Αργολιδα
  20. Μαυρίδης Θεόδωρος, νεοδιόριστος Λακωνία
  21. Μαριάννα Χατζηγρηγορίου, νεοδιόριστη Ηλεία
  22.  Ζωγραφοπούλου Αφροδίτη, νεοδιόριστη Μεσσηνία
  23. Μπαρλιά Ευαγγελία, νεοδιόριστη Μεσσηνία
  24. Ντζεμέ  Άννα  νεοδιόριστη  Κορινθία
  25. Τσιάτα Δήμητρα νεοδιόριστη Ηλεία
  26.  Μίντζα Μαρίνα νεοδιόριστη Κορινθία
  27. Ξηρομερίτη Άννα νεοδιόριστη Κορινθία
  28. Ψωμάς Παναγιώτης νεοδιόριστος Κορινθία

Όποια και όποιος επιθυμεί να υπογράψει μπορεί να προσθέσει το όνομά του στο έγγραφο:

https://docs.google.com/document/d/1XU3PBfrSqQGVC6kOG-VU3B4FFLXNIFrXR6wHQkOOUk4/edit?fbclid=IwAR0LSufxo4Rr0HAjA66B69aoTpWQ0jQ5CdxjCuwGOQ7H-ohmAjq5BZNWohY

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

Η ατομική αξιολόγηση δεν θα περπατήσει στις πλάτες μας!

 Η ατομική αξιολόγηση δεν θα περπατήσει στις πλάτες μας!

Οι αξιολογητές να μην τολμήσουν να εμφανιστούν στα σχολεία μας!

Όλες και όλοι στις γενικές συνελεύσεις μας!


Την Πέμπτη 26 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε συνέλευση του Συντονιστικού Αναπληρωτ(ρι)ών Αδιόριστων Εκπ/κων στα γραφεία της ΔΟΕ, με διαδικτυακή σύνδεση και συμμετοχή από όλη την Ελλάδα. Οι συναδέλφισσες και συνάδελφοι τοποθετηθήκαμε για τις εξελίξεις στην εκπαίδευση και γενικότερα, καταθέτοντας προτάσεις αγώνα.

Κεντρικό ζήτημα της συζήτησης αναδείχθηκε η ιστορικής σημασίας μάχη του εκπαιδευτικού κινήματος απέναντι στις επιδιώξεις κυβέρνησης και ΥΠΑΙΘ να προχωρήσουν επιθετικά την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Πολιτική επιλογή που έρχεται ως συνέχεια και ολοκλήρωση του ν.4823, της υποβάθμισης και διάλυσης του δημόσιου σχολείου με το εξεταστικό σχολικό κάτεργο των εξετάσεων PISA, της τράπεζας θεμάτων και κάθε λογής πανελλαδικού τύπου εξετάσεις κάθε χρονιά, πλευρές μόνο της προσπάθειας να διαμορφώσουν το σχολείο της ιδιωτικοποίησης, της κατηγοριοποίησης των σχολείων και των μαθητών μας, της ταξικής ανισότητας, της πειθάρχησης και της υποταγής, του φόβου και του αυταρχισμού, πολύ μακριά από το σχολείο που ονειρευόμαστε για εμάς ως εργαζόμενες/ους και τα παιδιά μας.  

Τόσες δεκαετίες το εκπαιδευτικό κίνημα δεν επέτρεψε να εφαρμοστούν τα ζοφερά σχέδιά τους για την εξαφάνιση της δημόσιας εκπαίδευσης. Οι αναπληρώτριες και αναπληρωτές, νεοδιόριστες και νεοδιόριστοι, ξεκαθαρίσαμε πως δεν πρόκειται να περάσουν τα σχέδια τους στις πλάτες μας!

Το ΦΕΚ για την ατομική αξιολόγηση περιλαμβάνει μια σειρά από δείκτες και οδηγίες αξιολόγησης και κατηγοριοποίησης των εργαζομένων που περιγράφουν με τον πιο αποκαλυπτικό τρόπο το δυσοίωνο μέλλον που μας ετοιμάζουν. Συνοπτικά η ατομική αξιολόγηση θα γίνει από τον σύμβουλο της σχολικής μονάδας, από την διευθύντρια/η της σχολικής μονάδας και από τον σύμβουλο του κλάδου για τις ειδικότητες/καθηγητές. Εκτός από το ηλεκτρονικό φάκελο που θα γεμίζουμε με κάθε λογής ατελείωτα χαρτιά που θα μαζεύουμε, περιλαμβάνει εξωδιδακτικές συναντήσεις με τους αξιολογητές, στις οποίες προβλέπεται να συζητηθούν τα πλάνα και ο προγραμματισμός της διδασκαλίας. Στη συνέχεια οι αξιολογητές-«επιθεωρητές» θα μπουν στις τάξεις μας δύο φορές να ελέγξουν και να κατηγοριοποιήσουν την διδασκαλία μας. Το τελικό αποτέλεσμα της αξιολόγησης υπολογίζεται σε τετράβαθμη κλίμακα με την οποία το έργο μας διαβαθμίζεται σε εξαιρετικό, πολύ καλό, ικανοποιητικό ή μη ικανοποιητικό! Όλα αυτά φυσικά με τους δείκτες του Υπουργείου που καμία σχέση δεν έχουν με την παιδαγωγική των κοινωνικών αναγκών και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας. Οι «επιθεωρητές» που στις περισσότερες περιπτώσεις έχουν ξεχάσει πότε δίδαξαν τελευταία φορά στην ζωή τους θα ξεκινήσουν από την Δευτέρα 31/01 και θα επιδιώξουν με ταχύτατους ρυθμούς να δώσουν τα διαπιστευτήριά τους στο τωρινό και σε οποιοδήποτε μελλοντικό Υπουργείο.

Οι πολιτικές ΕΕ, ΟΟΣΑ και Κεφαλαίου που ακολουθούν πιστά οι Κυβερνήσεις της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ και όλες οι προηγούμενες, οραματίζονται ένα σχολείο μαγαζί που οι εργαζόμενοι δεν θα είναι εκπαιδευτικοί αλλά κυνηγοί στόχων και υψηλών επιδόσεων. Σε αυτή την κατεύθυνση έρχεται να προστεθεί και το επιπλέον «κριτήριο» του προσοντολογίου των απολύσεων και της ανεργίας! Οι γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Με άλλα λόγια, σε αυτό το σχολείο οι εκπαιδευτικοί θα μεταμορφωθούν σε εργαζόμενες/οι που θα ψάχνουν προσόντα, θα ψάχνουν δεύτερες δουλειές για να τα πληρώνουν, ώστε να αναρριχηθούν λίγο περισσότερο στο προσοντολόγιο, να εμπλουτίσουν τον ατομικό αξιολογικό τους φάκελο, ακριβώς γιατί στην επιχειρηματική αυτόνομη λειτουργία του σχολείου και της κοινωνίας για να εργάζεσαι πρέπει να αποδεικνύεις συνεχώς ότι η εργασία και η αξιοβίωτη ζωή δεν είναι δικαίωμα, αλλά ατομικός δρόμος στον οποίο πρέπει να παραβγείς τον διπλανό σου. Την ίδια στιγμή, οι μαθητές και οι γονείς θα αποτελούν μετατραπούν πλέον σε «πελάτες» του κάθε σχολείου, με εκείνους/εκείνες που δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν να μένουν σιγά σιγά εκτός, στον ατομικό δρόμο επιβίωσης.

Η Κυβέρνηση θέλει να προχωρήσει  στην εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης, πάνω στα σώματα των πιο ευάλωτων εργαζόμενων, των νεοδιόριστων. Τρομοκρατεί και εκβιάζει ωμά πως εάν δεν εφαρμοστεί η ατομική αξιολόγηση θα «παγώσει» τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων.  Την ίδια στιγμή μάλιστα η διαδικασία επιδιώκουν να ξεκινήσει τμηματικά σε Πελοπόννησο, Κρήτη και Νοτιοανατολικό Αιγαίο. Πιστεύουν ότι θα παραδοθούμε στην δυστοπική πραγματικότητα της υποταγής στις διαταγές τους, με αντάλλαγμα την μονιμοποίησή μας!

Για να μπλοκαριστεί το έκτρωμα της διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης χρειάζεται να βγει το εκπαιδευτικό κίνημα για άλλη μια φορά όπως έκανε τόσα και τόσα χρόνια και να συγκρουστεί με τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές. Η νέα γενιά, εμείς οι αναπληρώτριες και νεοδιόριστες, αναπληρωτές και νεοδιόριστοι θα βρεθούμε στο πρώτο στόχο των αξιολογητών γιατί νομίζουν ότι θα φοβηθούμε, θα υποταχθούμε, θα σκύψουμε από φόβο και θα αφήσουμε να περπατήσει το εφιαλτικό σχολείο της αγοράς. Τους έχουμε αποδείξει πως εμείς η νέα γενιά δεν θα σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε και δεν πρόκειται ποτέ να αποδεχτούμε αυτό το σχολείο που σχεδιάζουν.

·  Όπλα μας σε αυτή την μάχη είναι η Απεργία-Αποχή από την ατομική αξιολόγηση για να μπορούμε να απέχουμε με συνδικαλιστική κάλυψη από όλα τα ραντεβού-συζητήσεις που θα θέλει να κάνει μαζί μας ο αξιολογητής. Η Απεργία-Αποχή γίνεται χωρίς οικονομικό κόστος, χωρίς καμία συνέπεια καθότι είναι νόμιμη απεργία. Καλούμε και απαιτούμε από τις ομοσπονδίες ΔΟΕ -ΟΛΜΕ – ΠΟΣΕΕΠΕΑ να προχωρήσουν ΤΩΡΑ σε κήρυξη Απεργίας-Αποχής! Καλούμε όλα τα πρωτοβάθμια εκπαιδευτικά σωματεία ΣΕΠΕ - ΕΛΜΕ – ΣΕΕΠΕΑ να αποφασίσουν και εκείνα την κήρυξη Α-Α.

·  Δεύτερο όπλο μας για όταν θα θέλει να μπει στο σχολείο μας και να παρακολουθήσει διδασκαλία μας ο αξιολογητής είναι η στάση εργασίας δηλαδή απεργία λίγων ωρών (δεν μας καλύπτει η απεργία-αποχή διότι αυτό αφορά διδακτικό μας καθήκον). Καλούμε και απαιτούμε από τις ομοσπονδίες ΔΟΕ -ΟΛΜΕ – ΠΟΣΕΕΠΕΑ να προχωρήσουν ΤΩΡΑ σε κήρυξη στάσεων εργασίας! Καλούμε όλα τα πρωτοβάθμια εκπαιδευτικά σωματεία ΣΕΠΕ - ΕΛΜΕ – ΣΕΕΠΕΑ να αποφασίσουν και εκείνα την κήρυξη στάσεων εργασίας.

·  Τρίτο όπλο μας η ανάγκη να βγει ο αγώνας στην κοινωνία, να συναντηθεί με τους γονείς, τους/τις μαθητ(ρι)ες, τους/τις εργαζόμενους/ες σε μαζικές διαδηλώσεις και απεργίες. Χρειάζεται πολιτική πίεση με συγκεντρώσεις, απεργίες, συλλαλητήρια και διαδηλώσεις που θα αναγκάσουν τόσο την τωρινή όσο και την αυριανή Κυβέρνηση, όποια και αν είναι αυτή, να παρατήσουν τα σχέδια τους για την διάλυση του δημόσιου σχολείου.

Αυτή την στιγμή συνάδελφοι και συναδέλφισσες στην Πελοπόννησο, Κρήτη και Νοτιοανατολικό Αιγαίο κινδυνεύουν να βρεθούν χωρίς πολεμοφόδια απέναντι στους επιθεωρητές, διότι οι ομοσπονδίες έχουν πάρει αναντίστοιχες για την περίοδο αποφάσεις.

Οι δύο μεγάλες ομοσπονδίες ΔΟΕ και ΟΛΜΕ έχουν καλέσει σε κύκλο γενικών συνελεύσεων στους τοπικούς συλλόγους και ΕΛΜΕ και στην συνέχεια οι αποφάσεις των γενικών συνελεύσεων θα μεταφερθούν στις ολομέλειες προέδρων στις 20/2 (ΔΟΕ) και στις 10/2 (ΟΛΜΕ).

Το Συντονιστικό Αναπληρωτ(ρι)ών Αδιόριστων Εκπ/κων καλούμε από τώρα σε μαζική συμμετοχή και παρέμβαση και στις δύο ολομέλειες με στόχο να πιέσουμε να παρθούν οι αγωνιστικές αποφάσεις που χρειαζόμαστε.

Μέχρι τότε όμως χρειάζονται αγωνιστικά βήματα όλων μας!

Αυτές τις μέρες θα πραγματοποιηθούν σε όλους τους συλλόγους και ΕΛΜΕ συνελεύσεις. Συμμετέχουμε μαζικά όλες και όλοι, παρεμβαίνουν και απαιτούμε να παρθούν οι αγωνιστικές αποφάσεις που χρειάζονται τόσο από τις ομοσπονδίες αλλά και από τους τοπικούς συλλόγους και ΕΛΜΕ. Δεν εναποθέτουμε όλες μας τις επιλογές στις αποφάσεις των ομοσπονδιών για όταν θα βγουν και για το ποιες θα είναι αυτές τελικά. Απαιτούμε να πάρουν τον αγώνα στα χέρια τους τα τοπικά σωματεία (ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ) και να πιέζουν με αυτόν τον τρόπο τις ομοσπονδίες για αντίστοιχες αποφάσεις.

Για τον λόγο αυτό έχουμε φτιάξει σχέδιο ψηφίσματος για να αξιοποιηθεί και να κατατεθεί προς ψήφιση από κάθε συναδέλφισσα και συνάδελφο στην συνέλευσή του. 

Εκτός από αυτό όμως, ακόμα και σε περιοχές που δεν υπάρχει μεγάλη συμμετοχή, δεν υπάρχει απόφαση από σωματείο, δημιουργούμε επιτροπή αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση, βγάζουμε κείμενο εναντίωσής μας στην ατομική αξιολόγηση, καλούμε σύσσωμη την σχολική μονάδα μας να στηρίξει την δράση μας. Δηλώνουμε στους αξιολογητές και επιθεωρητές, να μην τολμήσουν να πλησιάσουν στα σχολεία μας! Κρεμάμε πανό στα σχολεία μας να το κάνουμε γνωστό ότι οι τσάτσοι της ιδιωτικοποίησης δεν θα περάσουν την πόρτα μας. Μόλις μάθουμε ότι κάποιος αξιολογητής θα επιχειρήσει να επισκεφτεί μια σχολική μονάδα ενημερώνουμε αμέσως τον τοπικό μας σύλλογο-ΕΛΜΕ και την ομοσπονδία μας (ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ) και το συντονιστικό αναπληρωτ(ρι)ών.

Η αξιολόγηση και η διάλυση του σχολείου δεν θα περάσει!

Όχι πάνω στις πλάτες μας!




Σχέδιο ψηφίσματος για Γενική Συνέλευση

Εμείς, οι νεοδιόριστοι και οι νεοδιόριστες του 2020,2021,2022 εμείς που περιμέναμε χρόνια τον διορισμό, που δουλέψαμε κάθε χρόνο σε άλλο σχολείο, που είδαμε τα πτυχία μας να γίνονται κουρελόχαρτα και μαζέψαμε ένα σωρό «προσόντα» για να αποδείξουμε την αξία μας και να έχουμε δικαίωμα στην εργασία, που έχουμε χαμηλό μισθό και καμία υποστήριξη στη δουλειά μας, εμείς λοιπόν, βγαίνουμε μπροστά για να προστατέψουμε το δημόσιο σχολείο, για να υπερασπιστούμε το σχολείο που θα δουλεύουμε τα επόμενα χρόνια της ζωής μας. Ακούσαμε ότι η Πελοπόννησος, η Κρήτη και τα νησιά του νοτιοανατολικού Αιγαίου θα είναι, τα μέρη που θα ξεκινήσει η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν έφερε ποτέ και πουθενά βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Τα σχολεία μας χρειάζονται, μείωση ορίων συνταξιοδότησης, 15 μαθητές/τριες ανά τμήμα, αύξηση της χρηματοδότησης, σύγχρονα κτίρια και εξοπλισμό, πολύπλευρη υποστήριξη για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας. Εμείς χρειαζόμαστε σταθερή ροή μόνιμων και μαζικών διορισμών με πτυχίο και προϋπηρεσία, αυξήσεις μισθών και αξιοπρεπή ζωή. Αυτά χρειαζόμαστε και όχι να γυρνοβολάνε με μια βαλίτσα στο χέρι και από πάνω να πρέπει να αποδεικνύουμε διαρκώς ότι είμαστε «αρκετοί/ες» στον κάθε αξιολογητή που θέλει να κάνει καριέρα στην πλάτη μας.

Αρνούμαστε να γίνουμε υποχείριο του πολιτικού στοιχήματος της κυβέρνησης να φέρει πίσω τους επιθεωρητές, να μας γυρίσει 41 χρόνια πίσω. Ξεχνάει τους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος, ή μάλλον επιλέγει να τους υποτιμήσει.

Αποφασίζουμε:

1.      Καλούμε την ομοσπονδία …………………………………..(ΔΟΕ ή ΟΛΜΕ ή ΠΟΣΕΕΠΕΑ) να κηρύξει Απεργία-Αποχή από τις εξωδιδακτικές διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης και στάσεις εργασίας κατά τις επισκέψεις των αξιολογητών για την παρακολούθηση της διδασκαλίας των αξιολογούμενων.

2.      (ΣΕΠΕ - ΕΛΜΕ – ΣΕΕΠΕΑ) αποφασίζει να κηρύξει Απεργία-Αποχή από τις εξωδιδακτικές διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης και στάσεις εργασίας κατά τις επισκέψεις των αξιολογητών για την παρακολούθηση της διδασκαλίας των αξιολογούμενων.

3.      Τα σχολεία σύσσωμα να κάνουν στάση εργασίας, τα σωματεία μας να είναι εκεί τη στιγμή που οι νέοι επιθεωρητές θα περνούν το κατώφλι των σχολείων μας. Είναι ανεπιθύμητοι/ες, είναι απέναντί μας, επιλέγουν να καταρρακώσουν και να κατηγοριοποιήσουν εμάς και το δημόσιο σχολείο.

4.      Καλούμε την ομοσπονδία …………………………………..(ΔΟΕ ή ΟΛΜΕ ή ΠΟΣΕΕΠΕΑ) να πάρει τώρα απόφαση για απεργία πριν τις 20/02 και απεργιακή κλιμάκωση αμέσως μετά για να αποσυρθεί η αντιεκπαιδευτική πολιτική της ατομικής αξιολόγησης.

5.      Την συμμετοχή του σωματείου σε συντονισμό με άλλα πρωτοβάθμια εκπαιδευτικά σωματεία σε κάθε κάλεσμα συντονισμού από συλλόγους ή ΕΛΜΕ με σκοπό την συντονισμένη αντίδραση κόντρα στην αξιολόγηση με πλαίσιο τις παραπάνω αποφάσεις.

Καλούμε όλες τις γενικές συνελεύσεις και τα ΔΣ των συλλόγων και ΕΛΜΕ να πάρουν αντίστοιχες αποφάσεις.