Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2022

Το απόλυτο μπάχαλο με τις τοποθετήσεις αναπληρωτ(ρι)ών στην Δυτική Θεσσαλονίκη

 


Η Διεύθυνση Π.Ε. θέλει να επανατοποθετήσει όλους τους αναπληρωτ(ρι)ές από την αρχή!




Εδώ και δύο εβδομάδες με ανακοίνωσή μας (Τζόγος του Υπουργείου με τις ζωές μας) αναλύσαμε το χάος που επικρατεί με τις τοποθετήσεις αναπληρωτ(ρι)ών σε όλη την Ελλάδα. Ξαφνικά ενημερωθήκαμε ότι η Διεύθυνση Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης ζητάει από τις διευθύνσεις των σχολικών μονάδων τα κενά για να επανατοποθετήσει από την αρχή όλες και όλους τους αναπληρωτ(ρι)ές!

Αλλάξαμε 2 και 3 σχολεία πριν τον αγιασμό, ξεκινήσαμε με τις τάξεις μας, γνωρίσαμε τα παιδιά μας για την φετινή χρονιά, κάναμε συναντήσεις με γονείς, έχουμε νοικιάσει με διπλά και τριπλά ενοίκια, δεν θα ανεχτούμε άλλο τις αυθαίρετες μετακινήσεις της Διεύθυνσης όποτε της καπνίσει. Η εκπαίδευση δεν είναι εργαλεία και βίδες να αλλάζουμε τα εξαρτήματα όποτε θέλουμε και μετά να αξιολογούμε αν φτιάχτηκε κάτι σωστά.

Η Κυβέρνηση που νομοθετεί τον αποκλεισμό μας από τους πίνακες όταν δεν παρουσιαζόμαστε ή όταν παραιτούμαστε γιατί φταίμε εμείς οι εργαζόμεν(ες)οι που διαταράσσουμε την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, αλλάζει εκατοντάδες εκπαιδευτικούς στα δημοτικά και νηπιαγωγεία 2 εβδομάδες αφού ξεκινήσαμε. Τόσο πολύ ενδιαφέρονται για την ζωή των σχολείων.

Δεν είμαστε αριθμοί που προσπαθούν να μας χωρέσουν στα υπολογιστικά τους φύλλα και να μας αλλάζουν όποτε θέλουν κελιά. Είμαστε εργαζόμεν(ες)οι με δικαιώματα και μάλιστα στον ευαίσθητο χώρο της εκπαίδευσης.

Θα υπερασπιστούμε τα δικαιώματά μας και των μαθητ(ρι)ών μας κόντρα στις επικίνδυνες πολιτικές τους!

Απαιτούμε:

·       Καμία βλαπτική μετακίνηση για εκπαιδευτικούς και παιδιά. Να μην μετακινηθεί κανείς χωρίς τη θέλησή του. Κανείς δεν περισσεύει, ακόμα και σε σχολεία που η Διεύθυνση δεν «βλέπει» κενά εμείς απαιτούμε παντού

1.     να σπάσουν τα πολυπληθή τμήματα

2.     να δοθούν ΤΩΡΑ όλες οι ώρες για ενισχυτική διδασκαλία, ώστε να ικανοποιηθούν όλες οι ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού (ιδιαίτερα μετά τα χρόνια της τηλε«εκπαίδευσης»)

·       Την στιγμή που σε όλη την Ελλάδα έχουν ζητηθεί χιλιάδες νέες προσλήψεις για τα κενά που υπάρχουν, να ικανοποιηθούν όλες οι αιτήσεις βελτίωσης θέση των συναδέλφ(ισσων)ων που αιτηθούν ή που έχουν αιτηθεί.

 

Καλούμε όλες και όλους τους αναπληρωτ(ρι)ές και τα πρωτοβάθμια σωματεία να υπερασπιστούν τα δικαιώματά μας με παραστάσεις διαμαρτυρίας σε κάθε τοπική διεύθυνση που παρατηρούνται αντίστοιχες πρακτικές.


Ως εδώ με τις πολιτικές της ελαστικής εργασίας.

Είμαστε εκπαιδευτικοί εργαζόμεν(ες)οι και έχουμε δικαιώματα.

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2022

Τζόγος του Υπουργείου με τις ζωές μας

 




Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με 32 χιλιάδες προσλήψεις αναπληρωτ(ρι)ών στην α΄ φάση! Αριθμός που αποδεικνύει ότι η εκπαίδευση έχει ανάγκη από χιλιάδες ακόμη διορισμούς μιας και κανείς μας δεν περισσεύει! Φυσικά για να ξεκινήσει «με το καλό» η χρονιά δεν μπορούσαν να λείπουν για άλλη μια φορά οι παρατυπίες και οι διαδικασίες μπάχαλο στις τοποθετήσεις των αναπληρωτ(ρι)ών. Ας ξεκινήσουμε με τη σειρά:

Δασκάλες-οι και νηπιαγωγοί ακούγαμε την Πέμπτη τον Γ.Γ. του υπουργείου να δηλώνει δημόσια ότι θα υπάρξει ξεχωριστό κονδύλι για τις προσλήψεις στα διευρυμένα ολοήμερα και την Παρασκευή διαπιστώσαμε τελικά ότι μέσα στα κενά είχαν συμπεριληφθεί και αυτά για το διευρυμένο ωράριο και πιο συγκεκριμένα πριν φτιάξουν τμήματα στα ολοήμερα διευρυμένου ωραρίου (μέχρι τις 5.30)!Ταυτόχρονα με την ηλεκτρονική δήλωση σχολείων μέσω του ΟΠΣΥΔ, οι περισσότερες διευθύνσεις δεν ανάρτησαν όπως είναι υποχρεωμένες πίνακα με όλα τα κενά για όλες τις ειδικότητες, μιας και το σύστημα έδινε την δυνατότητα δήλωσης μόνο τόσων κενών όσες και οι προσλήψεις, ούτε φυσικά γνωρίζαμε ποιο κενό είναι βραχυχρόνιο, ποιο κενό είναι σε διευρυμένο ολοήμερο κλπ, με αποτέλεσμα κανείς να μη ξέρει το σχολείο που δηλώνει, τι ακριβώς κενό είναι.

Το πρώτο σοκ για την φετινή χρονιά λοιπόν ήρθε τη Δευτέρα 5/9, που παρουσιαστήκαμε για την ανάληψη υπηρεσίας στα σχολεία μας, ύστερα από μια έξαρση άγχους όλο αυτό το διάστημα μέχρι την οριστική  τοποθέτησή μας. Φτάσαμε στα σχολεία μας περνώντας από όλα τα φίλτρα και τις ηλεκτρονικές αιτήσεις ώστε να καταφέρουμε να εργαστούμε φέτος, την πιεστική διαδικασία του τι να δηλώσουμε ώστε να συμβεί αυτό, εάν έχουμε κάνει σωστά τη δήλωση και όλη αυτή την ανασφάλεια που μας προκαλούν οι εργασιακές συνθήκες της αναπλήρωσης. Πολλές και πολλοί από εμάς πληροφορηθήκαμε ότι στα σχολεία που τοποθετηθήκαμε τα κενά προορίζονται για το διευρυμένο ολοήμερο. Την ίδια στιγμή βέβαια, σε πολλά σχολεία αυτά τα τμήματα δεν έχουν τις απαιτούμενες αιτήσεις γονιών για συγκρότηση τμήματος διευρυμένου ωραρίου! Μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις αφήνεται να εννοηθεί ότι οι αναπληρωτ(ρι)ές δεν θα μείνουν στα σχολεία που επέλεξαν και τοποθετήθηκαν, γιατί εμφανίζονται υπεράριθμοι ενώ στην πραγματικότητα μόλις τοποθετήθηκαν! Με λίγα λόγια, τολμούν να υπονοούν ότι παραβιάζοντας τον πίνακα και κάθε τυπική έστω διαδικασία, οι Διευθύνσεις ενδέχεται να εξετάσουν την μετακίνηση εκπαιδευτικών επειδή τους/τις τοποθέτησαν σε κενά που πόνταραν ότι θα φτιαχτούν. Όλο αυτό το φιάσκο, πάνω στις ζωές μας.

Δηλώνουμε με τον πιο απερίφραστο τρόπο ότι δε θα επιτρέψουμε τον εμπαιγμότου Υπουργείου Παιδείας να αντιμετωπίσει τους/τις αναπληρωτ(ρι)ες σαν ανταλλακτικά δεύτερης διαλογής! Να μην το σκεφτούν καν να μετακινήσουν έστω έναν/μία όπου και όποτε χρειάζεται δεξιά αριστερά. Δηλώσαμε δήμους και σχολεία μελετώντας μέρες ολόκληρες για αποστάσεις και μετακινήσεις, έχοντας δώσει ήδη ενοίκια και συμβόλαια σε λογαριασμούς. Δε θα παίζετεμε τις ζωές μας τζόγο πάνω στα ηλίθια σχέδια της εκπαιδευτικής πολιτικής του Υπουργείου.

Ειδική αγωγή στον καιάδα

Άλλη μια συνθήκη που είδαμε ξανά φέτος είναι η μη κάλυψη όλων των κενών της παράλληλης στήριξης. Παιδιά που έχουν λάβει έγκριση παράλληλης πλήρους ωραρίου βρίσκονται, στην καλύτερη των περιπτώσεων, να μοιράζονται την/τον εξειδικευμένο εκπαιδευτικό τους με κάποιο άλλο παιδί. Και ενώ λοιπόν οι εγκρίσεις, τα παιδιά και οι συνάδελφοι της παράλληλης στήριξης υπάρχουν, βλέπουμε και φέτος εξαιρετικά πολλές περιπτώσεις παιδιών που δεν θα έχουν την/τον εκπαιδευτικό που χρειάζονται, αναπληρωτές που δεν προσλήφθηκαν και συνάδελφοι/ισσες να τρέχουν πανικόβλητοι μέσα σε σχολεία για να στηρίξουν όσα περισσότερα παιδιά προλαβαίνουν. Η επιχείρηση του Υπουργείο για τον περιβόητο κόφτη στις παράλληλες προχωράει κανονικά με το πρόβλημα της ειδικής αγωγής στην Δευτεροβάθμια να είναι εκρηκτικό. Σε αυτό το τοπίο οι ιδιωτικές παράλληλες με το εξαιρετικά προβληματικό πλαίσιο λειτουργίας τους αυξάνονται κάθε χρόνο κατά χιλιάδες. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ!

Πρώτη φάση στα μισά κενά

Ταυτόχρονα, σχεδόν σε όλα τα σχολεία υπάρχουν ελλείψεις εξαιτίας της πολιτική απόκρυψης των κενών για άλλη μια σχολική χρονιά. Χώρια τις εκατοντάδες συγχωνεύσεις και υποβαθμίσεις που γίνονται για να μειωθούν τα κενά, οι προσλήψεις αναπληρωτ(ρι)ών έγιναν χωρίς να υπάρχει η πλήρη εικόνα των πραγματικών κενών, με συνέπεια σε όλες τις περιοχές να χρειάζονται εσπευσμένα νέες προσλήψεις, λίγες μέρες μετά την πρώτη φάση προσλήψεων. Επιπλέον, το «παιχνίδι» των κρυμμένων κενών οδηγεί ξανά ειδικότητες να γίνονται μπαλάκι σε δύο και τρία σχολεία την ώρα που θα μπορούσαν να συμπληρώνουν το ωράριό τους σε ένα. Έτσι κενά και σχολεία ολόκληρα έχουν εξαφανιστεί από τις δηλώσεις, ώρες ειδικοτήτων σπάνε και μοιράζονται σε περισσότερα από ένα σχολεία την ώρα που οι ακάλυπτες ώρες παραμένουν, και κάπως έτσι διευθύνσεις και ΥΠΑΙΘ θα μπορούν να διατυμπανίζουν ότι τα σχολεία έχουν και λίγο από μουσική, εικαστικά, θεατρική αγωγή! Άντε κι αν δεν έχουν λίγο από όλα έχουν σίγουρα κάτι! Ντροπή! Τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και το πρόγραμμα του σχολείου δεν είναι ώρες και λογιστικά φύλλα μοιράσματος αυτών για να μπαλώνονται όπως όπως! Όλα τα παιδιά δικαιούνται πλήρη πρόσβαση στην ολόπλευρη μόρφωση.

Αναθέσεις

Επιπλέον  η πολιτική των  αναθέσεων  δεν λείπει για άλλη μια χρονιά από τα σχολεία της δευτεροβάθμιας, οδηγώντας πολλές ειδικότητες στην ανεργία  αλλά και συναδέλφους/συναδέλφισσες  να προσπαθούν να καλύψουν κενά σε διδακτικά αντικείμενα που δεν γνωρίζουν.

Άστεγοι νομάδες αναπληρωτές στα πρόθυρα παραίτησης

Σε όλα τα παραπάνω προβλήματα  έρχεται να συμπληρωθεί σαν κερασάκι στην τούρτα η αναζήτηση στέγης. Συνάδελφοι/φισσες έρχονται αντιμέτωποι/πες με  ιδιοκτήτες που δεν θέλουν να νοικιάσουν τα σπίτια για λιγότερο από ένα χρόνο, ή που είναι διαθέσιμα μόνο μερικούς μήνες και όχι για ολόκληρη την σχολική χρονιά και τουριστικές περιοχές με νοίκια στα ύψη. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να βλέπουμε εκπαιδευτικούς να μένουν σε κάμπινγκ και σκηνές, σε αυτοκίνητα, άλλους να ξοδεύουν μια περιουσία σε ξενοδοχεία και άλλους σε αγανάκτηση στα πρόθυρα να εγκαταλείψουν την θέση τους στο δημόσιο σχολείο.

Καμία και κανένας μόνος απέναντι στις πολιτικές που παίζουν με τις ζωές μας! Να επιβάλλουμε την κατάργηση της ελαστικής εργασίας και της επισφάλειας!

Καλούμε όλους/όλες τους/τις αναπληρωτ(ρι)ές να απευθυνθούν στα σωματεία και να γίνουν κατά τόπους παραστάσεις διαμαρτυρίας. Ειδικά μετά από τα χρόνια του εγκλεισμού και της τηλεκπαίδευσης, οι ανάγκες των σχολείων δεν είναι (όπως και ποτέ δεν ήταν) για δεξιότητες, ομίλους και εξετάσεις Pisa. Απαιτούμε εδώ και τώρα να ικανοποιηθούν όλες οι ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού για ενισχυτική διδασκαλία, να σπάσουν τα πολυπληθή τμήματα και να μην μετακινηθεί κανείς χωρίς την θέλησή του.

·         Κάλυψη ΟΛΩΝ των κενών από την πρώτη φάση

·         Όχι στις πολλαπλές μετακινήσεις των αναπληρωτών προκειμένου να καλύψουν το ωράριο. Τοποθέτηση σε δύο σχολεία το πολύ. για την παράλληλη στήριξη ένας εκπαιδευτικός για κάθε παιδί.

·         Πλήρη διαφάνεια και δημοσιοποίηση κενών. Καμία «τιμωρητική» διάταξη για τους αναπληρωτές

·          Νέες οργανικές θέσεις για όλες τις ειδικότητες.

·         Επαναφορά των ωρών των κοινωνικών επιστημόνων και των εικαστικών και υπολοίπων ειδικοτήτων.

·          Όχι στους αποκλεισμούς από τους πίνακες

Περισσεύουμε μόνο από την αξιολόγησή τους, από τους ομίλους τους, από τα 25ρια τμήματα και τις πετσοκομμένες προσλήψεις συμβασιούχων.

 

Στο σχολείο των αναγκών των μαθητών μας χωράμε όλες και όλοι.

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2022

Ρουσφετολογικές «εκ των έσω» πληροφορίες και πίνακες «λαθών» που εμπαίζουν χιλιάδες εκπαιδευτικούς! Δεν θα αφήσουμε κανέναν να παίξει με τη ζωή και την εργασία μας!


Συγχαρητήρια σε όλες και όλους που διορίστηκαν με μόνιμη θέση στην εκπαίδευση! Τα χρόνια περιπλάνησης και ανασφάλειας και το αυτονόητο δικαίωμα μόνιμης και σταθερής εργασίας δεν μας χαρίζεται! Μας ανήκει και το απαιτούμε! Χαιρετίζουμε τους αγώνες που δίνονται τόσα χρόνια τώρα για να πραγματοποιούνται μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση. Και αυτές οι μονιμοποιήσεις αποδεικνύουν με τον πλέον κραυγαλέο τρόπο πως η εκπαίδευση έχει ανάγκη από χιλιάδες διορισμούς, πολύ περισσότερους από αυτούς που έχουν πραγματοποιηθεί τα δύο τελευταία χρόνια. Οι αναπληρωτές/τριες οι οποίοι/ες από Σεπτέμβρη ΚΑΙ ΠΑΛΙ θα στελεχώσουν τα σχολεία για να λειτουργήσουν, επαναφέρουν μονότονα αλλά και απολύτως επιτακτικά τις διεκδικήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος για κάλυψη όλων των αναγκών και κενών στα σχολεία με μαζικούς μόνιμους διορισμούς. Από όποια θέση και αν είναι ο καθένας και η καθεμιά μας τον Σεπτέμβρη να δώσουμε ξανά τη μάχη όπως κάθε χρόνο για το σχολείο που θέλουμε, με 15αρια τμήματα, νέες οργανικές θέσεις παντού και μείωση του ορίου συνταξιοδότησης, πλήρης στελέχωση της ειδικής αγωγής σε Π.Σ. και Τ.Ε., σε ΖΕΠ, κάλυψη ΟΛΩΝ των κενών όλων των ειδικοτήτων κ.ά.

Καταγγέλλουμε τις λογικές ρουσφετιών και εκδουλεύσεων που επιχειρήθηκαν πάνω στην αγωνία χιλιάδων εκπαιδευτικών!

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2022

Εκτός πινάκων εκατοντάδες συναδέλφισσες/οι ΕΒΠ και ΕΕΠ για έναν κωδικό! ΦΤΑΝΕΙ! Κανένας/ Καμία χωρίς δουλειά!

Σαν χιονοστιβάδα σκάνε το ένα μετά το άλλο τα ζητήματα που οφείλονται στη χρήση του προσοντολογίου που κοστίζουν την εργασία μας την επόμενη χρονιά! Μετά τα «λάθη» στο ΟΠΣΥΔ και τα λάθη στην μοριοδότηση στον πίνακα του ΑΣΕΠ 1ΕΑ, χωρίς να ξεχνάμε το παράβολο, τη μη προσομοίωση πτυχίων και διάφορα άλλα τεχνικά λάθη που έχουν γίνει και τα τρία χρόνια που έχουν φτιαχτεί οι πίνακες (2019, 2020, 2022), στις 22/7/22 πάνω από 800 συνάδελφοι/ισσες ΕΒΠ έχουν απορριφθεί και είναι εκτός πινάκων, δηλαδή εκτός εργασίας για το επόμενο διδακτικό έτος ή και για ολόκληρη την τριετία! Η αιτία για εκατοντάδες από αυτούς/αυτές ένας κωδικός, 201 ή 202. Μάλιστα, λίγες μέρες μετά, στις 26/7/22 πάνω από 2.000 συναδέλφισσες/οι ΕΕΠ απορρίπτονται από τους πίνακες της 2ΕΑ. Τελικά συναδέλφισσες και συνάδελφοι που δουλεύουν χρόνια στα σχολεία κινδυνεύουν με απόλυση, αλλά και νέοι απόφοιτοι/ες για ακόμα μια φορά δεν θα εργαστούν στα σχολεία που τους έχουν τόσο ανάγκη!

Η εφαρμογή του προσοντολογίου, ενός συστήματος αποκλεισμού και απόλυσης, με αναλγησία σε κάθε στροφή πετά εκτός πινάκων συναδέλφους και συναδέλφισσες που στελεχώνουμε από 10 και πλέον χρόνια τα σχολεία, μέχρι και αυτούς/αυτές με μηδενική προϋπηρεσία που περιμένουν ξεροσταλιάζοντας έξω από κλειστούς πίνακες χρυσοπληρώνοντας χαρτιά για «προσόντα» για να ανταγωνιστούμε ο ένας την άλλη σε ένα σκληρό αξιολογικό σύστημα.

Κυριακή 17 Ιουλίου 2022

Όσα «προσόντα» κι αν μαζέψουμε, τα παιδιά τελικά θα μείνουν χωρίς εκπαιδευτικούς και εμείς θα βρεθούμε ξανά αναπληρωτ(ρι)ες και εκτός κατανομής! Εδώ και τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί ΟΛΩΝ των ειδικοτήτων για κάλυψη ΟΛΩΝ των κενών

Ανακοινώθηκε την Παρασκευή 15/7 η κατανομή των 8.586 διορισμών που προανήγγειλε το Υπουργείο από τον προηγούμενο μήνα. Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά θα ζήσουμε τους πανηγυρισμούς της κυβέρνησης και των κολαούζων της ότι έκαναν μόνιμους διορισμούς, αλλά και την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος, την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ να υποστηρίζει ότι με το προσοντολόγιο έγιναν διορισμοί, άρα ότι μάλλον δικαιούται τα εύσημα. Δεν ξεγελιόμαστε! Οι διορισμοί που γίνονται αποτελούν ένα πολύ μικρό κομμάτι των αναγκών των σχολείων που φαίνεται από τους χιλιάδες ελαστικά εργαζόμενους στα δημόσια σχολεία (περίπου 50.000), τις χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις και τα αναρίθμητα κενά, ενώ την ίδια στιγμή η επίθεση στο σχολείο συνεχίζεται με τις ανακοινώσεις για δεκάδες συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολικών μονάδων και τμημάτων.

Κατανομή

Ξανατονίζουμε, όπως πέρυσι, πως δεν μπορεί να υπάρξει δίκαιη κατανομή.Όποια και να είναι η κατανομή ανάμεσα στους κλάδους στα πάνω από 60.000 κενά των δημόσιων σχολείων, θα είναι άδικη! Εξοργιστικό αλλά και απόδειξη των λιγοστών διορισμών είναι για ακόμα μια χρονιά το πώς εξαφανίζονται ολόκληροι κλάδοι, όπως θεατρολόγων, των εικαστικών μαθημάτων, μουσικής αλλά και άλλων κλάδων όπως φυσικών, φυσικής αγωγής αλλά και ΕΕΠ και ΕΒΠ με ελάχιστες ή ακόμα και μηδενικές θέσεις στην κατανομή των διορισμών. Επιπλέον σε κανέναν από τους κλάδους, είτε στην ειδική ή γενική, είτε στην α/θμια ή β/θμια δεν καλύπτονται με αυτή την κατανομή τα αληθινά κενά των ειδικοτήτων αυτών στα σχολεία!

Η κυβέρνηση της ΝΔ αφάνισε από το σχολείο τα εικαστικά, το θέατρο, τις κοινωνικές επιστήμες, τη μουσική, καρατομώντας με τα νέα ωρολόγια προγράμματα το 2020 και 2021 πατώντας στον νόμο 4692/20, τις ώρες των συναδέλφων/ισσών. Είναι ξεκάθαρη η επίθεση στην εργασία των εκπαιδευτικών και στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητ(ρι)ών. Έχουν στόχο την εφαρμογή του αγοραίου εξετασιοκεντρικού σχολείου -με λιγότερους μαθητές και εκπαιδευτικούς, λιγότερη γνώση και κυριαρχία των δεξιοτήτων, όπως καθορίζονται από τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ και της Ε.Ε - τον οποίο υπηρέτησαν και υπηρετούν με ευλάβεια όλοι/όλες οι Υπουργοί Παιδείας. Και τώρα όσα πτυχία και να μαζέψαμε οι θεατρολόγοι, οι μουσικοί, οι εικαστικοί, οι ΕΒΠ και οι γυμναστές, όσα «προσόντα» και αν αναγκαστήκαμε να πληρώσουμε για μια θέση στους πίνακες και στο διορισμό, η κατανομή έχει καρατομήσει για άλλη μια φορά τις ειδικότητες αυτές εντελώς!

Τρίτη 12 Ιουλίου 2022

Δεν είναι «λάθη»! Είναι η ζωή και η εργασία μας! Τέρμα στον εμπαιγμό του προσοντολογίου των απολύσεων και των αποκλεισμών!

Μέσα σε λίγες ώρες από όταν αναρτήθηκαν τα επικυρωμένα στοιχεία των υποψηφίων στους φακέλους μας στο ΟΠΣΥΔ, βλέπουμε τα αναρίθμητα «λάθη» που έχουν γίνει και θα οδηγήσουν σε αποκλεισμό από τους πίνακες ή σε καταβαράθρωση σε αυτούς πολλών από εμάς! Οι αναπληρωτ(ρι)ες που βλέπουν τα στοιχεία τους στον ΟΠΣΥΔ, τα μη περασμένα πτυχία ή τα σεμινάρια που δεν μετρήθηκαν γιατί έλειπε ένα χαρτί, που θα τους κοστίσουν την εργασία τους μετά από χρόνια δουλειάς στο σχολείο ή χρόνια αναμονής εισόδου στους πίνακες… ΠΡΕΠΕΙ να θυμώσουμε ΟΛΟΙ/ΟΛΕΣ! Τέρμα οι αυταπάτες! Να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας, οι Ομοσπονδίες και όλα τα σωματεία να πάρουν τώρα θέση!

Καταγγέλουμε το προσοντολόγιο των απολύσεων και κάθε τέτοιο σύστημα αποκλεισμού!

Θα το ξαναπούμε: το προσοντολόγιο είναι φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο που να φιλτράρει και να απορρίπτει, με κάθε πιθανή αφορμή! Οι κυβερνήσεις και τα υπουργεία, τόσο του ΣΥΡΙΖΑ, όσο και της ΝΔ, επικαλούνται την ατομική ευθύνη με όλους τους τρόπους, σε όλα τα πεδία! «Ήταν ατομική ευθύνη ο αποκλεισμός από τα παράβολα. Ατομική ευθύνη η μη εξομοίωση πτυχίων και άλλων τεχνικών λαθών που το ’19 και το ’20 πέταξαν στην ανεργία χιλιάδες εκπαιδευτικούς!» Και τώρα ζούμε ξανά το ίδιο έργο: «τα λάθη στο σύστημα του ΟΠΣΥΔ είναι ευθύνη των υποψηφίων» και έτσι για ακόμα μια φορά, κυνικά και βίαια, η ευθύνη της ανεργίας και της αδιοριστίας μετατοπίζεται σε εμάς τους ίδιους και όχι στους νόμους που είναι φτιαγμένοι με τέτοιο τρόπο για να μας αποκλείουν από την εργασία!

ΟΧΙ! Την ευθύνη την έχει το σύστημα και όχι οι εκπαιδευτικοί!

Κυριακή 3 Ιουλίου 2022

Παρέμβαση του Συντονιστικού Αναπληρωτ(ρι)ών στην 20η ΓΣ της ΟΛΜΕ (2/7/22)

Δείτε εδώ την παρέμβαση του Συντονιστικού Αναπληρωτ(ρι)ών στην 20η ΓΣ της ΟΛΜΕ (2/7/22)


"Για το Υπουργείο Παιδείας απ' ότι φαίνεται στην ατζέντα του και πάνω πάνω, με μεγάλα γράμματα, υπάρχει η ελαστική εργασία. Όχι με σκοπό να την καταργήσει, αλλά με σκοπό να την ενισχύσει!

[...] Όλες και όλοι ξέρουμε πάρα πολύ καλά πόσο απαραίτητες και απαραίτητοι είμαστε για τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου. Αναπληρώνουμε κάθε χρόνο τον εαυτό μας καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες! Δικαιούμαστε όλοι και όλες μια μόνιμη θέση στο δημόσιο σχολείο!" Κατάργηση της ελαστικής εργασίας και του προσοντολογίου! Ούτε σκέψη για γραπτό ΑΣΕΠ! Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί/Μονιμοποίηση ΟΛΩΝ αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022

Σχετικά με την 91η ΓΣ της ΔΟΕ… Στο ίδιο έργο θεατές. Όμως στο θέατρο του καταπιεσμένου το τέλος θα το αλλάξουμε! Θα γραφτεί με τον δικό μας ενεργό ρόλο.




Σχετικά με την 91η ΓΣ της ΔΟΕ… Στο ίδιο έργο θεατές.

Όμως στο θέατρο του καταπιεσμένου το τέλος θα το αλλάξουμε!

Θα γραφτεί με τον δικό μας ενεργό ρόλο.

Ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες της 91ης γενικής συνέλευσης της ΔΟΕ. Και σε αυτή τη ΓΣ, το Συντονιστικό Αναπληρωτ(ρι)ών Αδιορίστων Εκπαιδευτικών με ανοιχτό κάλεσμα συναντήθηκε, συζήτησε και οργάνωσε την παρέμβασή του.

Ήδη στη διαδικασία των χαιρετισμών (Κυριακή 26/6), καταγγείλαμε πως απουσίαζε από την ημερήσια διάταξη (Η.Δ.) κάθε θέμα που αφορά τους/τις αναπληρωτ(ρι)ες (γραπτός ΑΣΕΠ, προσοντολόγιο, τρίμηνες συμβάσεις, εξίσωση πτυχίων - κολλεγίων, αγωνιστικός σχεδιασμός για την κατάργηση της ελαστικής εργασίας) ώστε να συζητηθούν και να τοποθετηθούν όλες οι παρατάξεις και να ληφθούν αποφάσεις επ’ αυτών.

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2022

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ 7/6/22 - Κάλεσμα σε δυναμικές παρεμβάσεις στα συνέδρια ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΠΟΣΕΕΠΕΑ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟΥ 7/6/22

Κάλεσμα σε δυναμικές παρεμβάσεις στα συνέδρια ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΠΟΣΕΕΠΕΑ

Κανένας ΑΣΕΠ, κανένα προσοντολόγιο! Ο θυμός μας να γίνει πράξη!

Κάλυψη ΟΛΩΝ των κενών με μαζικούς μόνιμους διορισμούς/μονιμοποίηση ΤΩΡΑ ΟΛΩΝ των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με πτυχίο και προϋπηρεσία !

Κανένας/καμία δεν περισσεύει!

Οι αναπληρωτ(ρι)ες λίγες μέρες πριν την απόλυσή μας για φέτος βρισκόμαστε αντιμέτωπες/οι με μια κατάσταση ολέθρια για το δημόσιο σχολείο και τους εργαζόμενους/ες σε αυτό.

Οι αναπληρωτ(ρι)ες που βιώνουμε την ανεξέλεγκτη ακρίβεια, χιλιόμετρα μακριά από τα σπίτια και τις οικογένειές μας κάθε χρόνο, αναπληρώνοντας τους εαυτούς μας και ζώντας τρομοκρατία και κοροϊδία στα σχολεία από τη διοίκηση, κυβέρνηση και υπουργείο, βλέπουμε τώρα την πρόταση της κυβέρνησης για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, στον οποίο μόνο αν πιάσεις τη βάση θα μετράνε τα μόρια που έχεις με προσοντολόγιο ΣΥΡΙΖΑ, και μια σκέψη έρχεται στο μυαλό όλων: το βαρέλι δεν έχει πάτο!

Σε αυτό το κλίμα έγινε η ανοιχτή συνέλευση του Συντονιστικού την Τρίτη 7/6 εν όψει των συνεδρίων των τριών ομοσπονδιών με συμμετοχή εκπροσώπων από τους συλλόγους Αριστοτέλη και Α’ Αθηνών. Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και ΕΒΠ συμμετείχαν στη συνέλευση μεταφέροντας την εικόνα των σχολείων τα οποία βράζουν από κενά (πάνω από 50.000), από αγανακτισμένους εργαζόμενους και από κουρασμένα παιδιά.

Κυριακή 5 Ιουνίου 2022

Ψήφισμα συμπαράστασης στην αγωνιζόμενη δασκάλα Ντίνα Ρέππα


Δηλώνουμε την συμπαράσταση μας στην αγωνίστρια δασκάλα Ντίνα Ρέππα, μέλος του ΣΕΠΕ ο Αριστοτέλης (Αθήνα), για την οποία επιχειρείται άσκηση δίωξης για ανάρμοστη συμπεριφορά μετά από καταγγελία της διευθύντριας του 99ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών, στο ΥΠΑΙΘ και στη Διεύθυνση Α’ Αθήνας γιατί πήγε να κάνει συνδικαλιστική ενημέρωση στο σχολείο της. Η επιχειρούμενη στο πρόσωπο της δίωξη συνιστά απόπειρα περιορισμού και παρεμπόδισης της συνδικαλιστικής έκφρασης και δράσης και μας βρίσκει όλες/όλους απέναντι. Δηλώνουμε ότι στο πρόσωπο της Ρέππα Ντίνας θα υπερασπιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις τη δημοκρατία στα σχολεία, την ελευθερία έκφρασης και δράσης των μελών του συλλόγου μας καθώς και τα εργασιακά και συνδικαλιστικά μας δικαιώματα.

Δηλώνουμε απερίφραστα ότι ανεπιθύμητοι στα σχολεία μας δεν είναι οι αγωνιζόμενοι εκπαιδευτικοί αλλά όσοι επιχειρούν να ενσαρκώσουν τα πιο σκοτεινά σχέδια της εξουσίας. Ανάρμοστη συμπεριφορά δεν είναι η συνδικαλιστική ενημέρωση αλλά η απόπειρα φίμωσης και τρομοκράτησης των μαχόμενων εκπαιδευτικών.

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022

Ανοιχτή συνέλευση, Τρίτη 7/6, 6.30μμ στο αμφιθέατρο ΜΑΝΧ, Ναυαρίνου 13Α

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

η ΔΟΕ στην ημερήσια διάταξη για το 91ο συνέδριό της δεν λεει λέξη για τις/τους αναπληρωτ(ρι)ες, για τον ενδεχόμενο ΑΣΕΠ, την επιτακτική αναγκη μαζικων μονιμων διορισμων, την καταργηση των 3μηνων συμβασεων, του προσοντολογίου των απολύσεων και της ελαστικης εργασιας! 

Να την πουμε εμεις! ΤΩΡΑ!

Οι αναπληρωτ(ρι)ες παίρνουμε τον αγώνα στα χέρια μας!

Καλούμε σε ανοιχτή συνέλευση την Τρίτη 7/6, 6.30μμ στο αμφιθέατρο ΜΑΝΧ στο κτήριο του Παιδαγωγικού/ΤΕΑΠΗ στην Ναυαρίνου 13Α.

Τρίτη 31 Μαΐου 2022

Η πλειοψηφία της ΔΟΕ σφραγίζει τις αίθουσες συνεδριάσεων της και πετάει έξω τον μαχόμενο κόσμο της εκπαίδευσης!


Οι πλειοψηφίες των ομοσπονδιών στην ΔΟΕ και ΟΛΜΕ με προφορική συμφωνία από το 2020(!) αρνούνταν να παραχωρήσουν τις αίθουσες συνεδριάσεων των ομοσπονδιών στο Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών λόγω Covid(!). Ακόμα και τώρα που όλα τα πρωτόκολλα έχουν αρθεί, η ΔΟΕ σε νέο αίτημά μας κωλυσιεργεί να απαντήσει. Οι αίθουσες παραμένουν κλειστές και δεν δίνονται, όχι γιατί γίνεται χρήση τους από άλλους, αλλά επειδή υπάρχει πολιτική απόφαση να μην δοθούν!

Ο κυβερνητικός συνδικαλισμός της ΔΟΕ δεν θέλει ούτε καν να συζητάμε!

Στα πολλαπλά αιτήματα του Συντονιστικού για παραχώρηση της αίθουσας συνεδριάσεων για ανοιχτή συνέλευση η ΔΟΕ για μήνες απαντούσε αρνητικά, ενώ η ΟΛΜΕ δεν μπήκε καν στον κόπο να απαντήσει. Συνεχίζουν την προκλητική αυτή στάση αφού τώρα κωλυσιεργούν να ορίσουν την παύση της προηγούμενης συμφωνίας τους και να δώσουν την αίθουσα σε όποιο σωματείο/σύλλογο και εκπαιδευτική συλλογικότητα τη ζητήσει. Απ’ ότι φαίνεται έχουν αποφασίσει να κατεβάσουν τα ρολά στο εργατικό κίνημα και δεν θέλουν να κουνηθεί τίποτα, ακόμα και όταν προσπαθούν οι εργαζόμενοι να βρεθούν να συζητήσουν και να αντισταθούν.

Παρασκευή 27 Μαΐου 2022

Ανοιχτή επιστολή ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών για την παιδαγωγική επάρκεια

Αναδημοσιεύουμε την επιστολή αναπληρωτ(ρι)ών ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στα δημόσια σχολεία της χώρας. Δηλώνουμε τη στήριξή μας στα δίκαια αιτήματα τους!

Συνεχίζουμε το συλλογικό αγώνα για κατάργηση του προσοντολογίου των απολύσεων και των αποκλεισμών! Εδώ και τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί/ Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. Στελέχωση όλων των σχολείων με όλες τις ειδικότητες. 


Συνάδελφοι,

Καταθέτουμε παρακάτω κάποιες σκέψεις και προτάσεις ως εργαζόμενοι ΠΕ23 με αφορμή το ζήτημα της παιδαγωγικής επάρκειας. Χαιρόμαστε που υπάρχει συνυπογραφή και από συνάδελφο κοινωνική λειτουργό:

Ζώντας καθημερινά την πραγματικότητα της εκπαίδευσης, γνωρίζουμε τις τεράστιες και πολυσύνθετες ανάγκες όλων των συντελεστών της, αφού προσπαθούμε σε αντίξοες συνθήκες να ανταποκριθούμε σε αυτές.